Strakke site jongens.
Wat ik me alleen afvraag is waneer er weer wat artikelen bij komen????
[mad]Berry
hij is nieuw, wil wat meer leren door de artikelen te lezen denk ik. sorry als ik het mis heb.
lees het forum door.
probeer schakelingen te begrijpen.
zoek sites met uitleg over componenten, of cursussen.
maak schakelingen en zie ze werken.
daar leer je best wel wat van dacht ik zo.
stefan.
De antwoord op de vraag is simpel: als iemand zin en tijd heeft om er 1 te schrijven. Ik zit onder andere met plannen voor een artikeltje maar tis even de vraag of dat nog gaat gebeuren en wanneer.
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Op 24 juli 2004 14:51:29 schreef Bliksem:
De antwoord op de vraag is simpel: als iemand zin en tijd heeft om er 1 te schrijven.
Nee hoor, zo simpel is het niet. Het antwoord is eerder wanneer de mods zin hebben om er te posten !
Op 24 juli 2004 14:21:18 schreef Stefan van I:
hij is nieuw, wil wat meer leren door de artikelen te lezen denk ik. sorry als ik het mis heb.daar leer je best wel wat van dacht ik zo.
stefan.
Dit lijkt op het eerste gezicht een site met behoorlijk wat leden. Daarom had ik meer artikelen verwacht. Waar veel leden zijn zijn meestal ook wel leden die wat willen schrijven. En nee het is niet voor mezelf maar meer voor de newbies, die halen toch het meeste uit zo'n site als dit.
Het is een woord wat gebruikt mag worden hoor.
Op 24 juli 2004 14:52:27 schreef Evil Aedolon:
[...]Nee hoor, zo simpel is het niet. Het antwoord is eerder wanneer de mods zin hebben om er te posten !
En daar ligt nou juist de kracht van bijna alle websites op internet, degene die het meest nieuwe dingen plaatsen kunnen de bezoekers geinterseerd houden. Ik ben van mening dat deze site best meer bezoekers per dag zou kunnen hebben als er maar wat meer op gebeurt. Laten we eerlijk wezen nieuws uit mei is nu geen nieuws meer. 
Op 24 juli 2004 15:04:30 schreef [mad]Berry:
En daar ligt nou juist de kracht van bijna alle websites op internet, degene die het meest nieuwe dingen plaatsen kunnen de bezoekers geinterseerd houden. Ik ben van mening dat deze site best meer bezoekers per dag zou kunnen hebben als er maar wat meer op gebeurt. Laten we eerlijk wezen nieuws uit mei is nu geen nieuws meer.
aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant heeft deze site al ongeveer 1000 bezoekers per dag!
dat is ongeveer 0,7 persoon per minuut, ik weet het, dat kan niet, maar het is toch veel.
als je er nog meer per dag gaat doen, dan krijgen de mods het niet meer voor elkaar om de constante datastroom te bekijken. ik bedoel dus dat de berichten dan heel snel gepost worden.
stefan.
Op 24 juli 2004 15:09:41 schreef Stefan van I:
[...]aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant heeft deze site al ongeveer 1000 bezoekers per dag!
dat is ongeveer 1,5 persoon per minuut, ik weet het, dat kan niet, maar het is toch veel.....<knip>stefan.
Ja maar in het geval dat dat zou gebeuren dan zou je toch meer mods moeten aantrekken. Overgens weet ik niet of er meer mods zijn dan de vier mensen die het CO team vormen maar als ze alles alleen met zijn vieren moeten doen en ze hebben daarnaast ook nog school, studie of werk dan is het niet zo vreemd dat het wat langer duurt voordat er geplaatst wordt
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Lang = 4 maand heb ik ondervonden ik heb die trouwens al aangepast maar als zij de moeite niet doen moet ik die dan doen om de aangepaste en uitgebreide versie op te sturen ?
Op 24 juli 2004 15:21:20 schreef Evil Aedolon:
Lang = 4 maand heb ik ondervonden ik heb die trouwens al aangepast maar als zij de moeite niet doen moet ik die dan doen om de aangepaste en uitgebreide versie op te sturen ?
Dat is inderdaad LANG ja misschien dat 1 van de team leden hier eens op kan reageren!!
Als ik een artikel schrijf voor een website en hij is goed bevonden dan mag je verwachten dat ie binnen een week geplaatst is.
[Bericht gewijzigd door [mad]Berry op ]
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 24 juli 2004 15:15:31 schreef [mad]Berry:
[...]
Overgens weet ik niet of er meer mods zijn dan de vier mensen die het CO team vormen maar als ze alles alleen met zijn vieren moeten doen en ze hebben daarnaast ook nog school, studie of werk dan is het niet zo vreemd dat het wat langer duurt voordat er geplaatst wordt
Dat is dus ook het huidige geval 
We zijn met zijn allen uiteraard druk met ons eigen leven bezig, en daarnaast proberen we veel aan de site te werken. En soms zie je updates, soms niet. Er is ook veel werk dat continue achter de schermen door gaat.
En het is waar wat je zegt, als dat teveel werk is en je wilt het veranderen dan zou je meer mods aan kunnen trekken. Dat is trouwens ook een reden dat er per juli één mod voor het forum bij is gekomen. We zijn nu met zijn 5'en.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
Op 24 juli 2004 15:27:39 schreef Bastiaan:
[...]
Dat is dus ook het huidige gevalWe zijn met zijn allen uiteraard druk met ons eigen leven bezig, <knip>
Dan is het mischien nu tijd om wat mensen erbij te zoeken zodat je het werk aan de site beter kunt verdelen. Overgens begrijp ik het probleem wel ik ben zelf ook betroken bij een aantal websites en ik zelf ook wel eens last van.(soms is het gewoon effe te druk)
er zijn sindskort ook 5 mods. er is er dus al een bijgekomen. ook was het voor 2 mods vakantie. 1 is er nu in ieder geval al terug. dan kan je toch niet verwachten dat ze iets doen aan de site?
maar schrijf anders zelf maar eens een paar artikelen.
stefan.
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Dit doet me trouwens denken aan de AVR tutorial. Dit is een hele goede tutorial, maar het onderdeel "software schrijven" is nog altijd niet af en dit duurt nu al een jaar. Dat vind ik toch wel wat lang.
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Op 24 juli 2004 15:38:20 schreef Stefan van I:
maar schrijf anders zelf maar eens een paar artikelen.
stefan.
Dat wil ik best doen maar dan moet ik er wel vanuit kunnen gaan dat het geplaatst wordt.
[Bericht gewijzigd door [mad]Berry op ]
Ik ben ga ook een artikel schrijven.
Het wordt een robot artikel wat compleet uitgewerkt is met mechanica, hardware en software.
Alles wat erbij komt kijken bij de bouw van een robot zal ik illustreren en op papier zetten.
Mits het gewenst is natuurlijk.
Evil Aedolon
Stynus, die is al lang af en verbeterd, vorige keer heeft het 4 maand ofzo geduurd voor die erop kwam, het heeft geen zin om die te mailen