Hai Mods,

Wie wil @staldavert, even een ban liefst IP ban opleggen.

Loopt weer te ... in http://www.circuitsonline.net/forum/view/99263

En even zijn posting verwijderen!

wannabe modderen is ook verboden
daar hebben we mods voor die zien dat vanzelf...

http://www.circuitsonline.net/forum/view/99483

>:)

dat jij je zo op de kast laat jagen door zo iemand als davert!!!

Reply's
Antwoorden (reply's, posts) dienen binnen de doelstelling van het forum te vallen. Een kleine hoeveelheid offtopic in een antwoord wordt getolereerd, zolang die hoeveelheid niet overheerst. Voordat je een reply toevoegt wordt je geacht het hele topic te hebben gelezen.

De volgende types reply's zijn in strijd met de regels:

* Reply's die alleen maar offtopic bevatten.
* Reply's waarin BrEaZaH taal of 13375p33k in staat.
* Reply's die onnodig lange quote's bevatten. (Quote alleen relevante tekst, als je reageert op de laatste post is een quote onnodig)
* Vraag en aanbod.
* Flames naar andere gebruikers en / of moderatoren.
* Wannabee mod opmerkingen. Laat het modereren aan de moderators over.
* Overmatige reclame.
* Illegale links.
* Zeurverhalen over taalgebruik.

Hai,

Ik laat me niet op de kast jagen hoor, daar is meer voor nodig ;)
Maar het taal gebruik van dat figuur, hoort niet op het forum thuis!

En geef is het goede voorbeeld! :+

Op 28 oktober 2011 09:47:39 schreef Stan1:
Hai,

Ik laat me niet op de kast jagen hoor, daar is meer voor nodig ;)
Maar het taal gebruik van dat figuur, hoort niet op het forum thuis!

En geef is het goede voorbeeld! :+

Zeurverhalen over taalgebruik en wanabee mod-associaties. En dan zelf ook niet goed kunnen spellen ('geef eens het goede voorbeeld'). Hrm. Hrm. Interessant.

Je hebt zeker gelijk, maar dan kun je beter een moderator een mailtje sturen. Dit is namelijk niet voor iedereen relevant.

Op een ander forum hadden ze de mogelijkheid om topicnotificaties te sturen. Kon je als user aangeven dat een topic spam/discriminerend/flamebait was, en daar als mod al dan niet iets mee doen.

@alex278,

Even een reactie op jouw eerste bericht,

Er zijn mensen die dissecties zijn en zo nu en dan een typ foutje maken, maar dat is heel iets anders dan figurendie andere CO leden en mods uit maken voor: <KNIP> en dat doet @staldavert in het betreffende topic!

En een reactie op jou 2de bericht, dat zou wel handig zijn!

@Alex278: ik denk niet dat dat hier echt nodig is, het volume aan berichten is hier zodanig dat de mods het volgens mij nog wel aan kunnen. Het valt me tenminste zelden op dat er niet snel en adequaat op dergelijke berichten gereageerd wordt door de mods.

@Stan1: ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt; het was niet eens aan jou gericht, en de mods zijn er toch wel vlug bij.

Hihi, nieuw e-mailadres maken en het forum 'teisteren' :)

Je kan er beter om lachen of ze gewoon negeren. Ook al is de troll nog zo snel, de moderator achterhaalt 'm toch wel.

Op 28 oktober 2011 10:30:17 schreef SparkyGSX:@Stan1: ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt; het was niet eens aan jou gericht, en de mods zijn er toch wel vlug bij.

Nee dat klopt en ik maak me er ook totaal niet druk om, maar dit taal gebruik vind in ongepast en verziekt een topic!

Op 28 oktober 2011 09:42:25 schreef roel999:
wannabe modderen is ook verboden

Niet verboden, maar het is redelijk irritant om eerst de rotzooi zelf op te moeten ruimen, en dan dit topic nog eens te behandelen. Onnodig dubbel werk enzo.

Mij valt het taalgebruik ook op. Maar dan het woord bloemschikken. Is de troll iemand die hier goed bekend is?