het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

Vanaf 28-12-2011 bij de Aldi: ladenkastjes in 2 maten. Gelet op eerdere topics wellicht interessant .

zie www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/OFF22.SHTML

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op dinsdag 20 december 2011 20:23:09 (1%)

Ah! Daar heb ik er een zwik van gehaald!

Let op: Ze komen in overdozen met iets van 3 kastjes met kleine vakken en 2 kastjes met grote vakken. Toen ik er was kon ik de kleine vakken niet vinden en hebben we een aantal dozen opengemaakt waar als eerste een grote uitkwam. Dus doos weer dicht en doorzoeken (denkende dat er dozen zouden zijn met de grote vakken en dozen met alleen maar kleine vakken). Maar nee, de inhoud in iedere doos is dus hetzelfde: zowel een aantal kleine als grote vakken.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Er was nog iemand die daar een hele wand van vol had in z'n nieuwe hok. Is wel 1 of 2 jaar terug meen ik. Als ik niet al een hele rits rode raaco's had, dan zou ik er serieus een berg van aanschaffen.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik weet het niet, volgens mij is het zacht plastic wat als een gek statisch wordt. Funest voor je ic'tjes en andere halfgeleiders. Voor passieve componenten is het dan wel weer bruikbaar... dubio ... :P

fred101

Golden Member

Kan de titel van dit topic niet beter verandert worden in het grote lade kastjes topic ;-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

@Fred: ROFL

Maar inderdaad: ik hoop ook elke keer iets (werkelijk) interessants tegen te komen hier ;)

Een gratis Tek scoopje van al wat jaren met plugin.
Nu ja, scoopje; als hij op een teen land heb je een probleem.

@Fred, is dit niet iets moois?

Marktplaats advertentie 515374045

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

is die van jou

zo ja kan ik morgen langs komen?

Henry S.

Moderator

Nee, en dit is geen handelstopic.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
fred101

Golden Member

Wow, een 585, de 100 MHz versie uit de 5XX reeks. Erg mooi apparaat. Kunnen niet de gewone tek plugins in maar daar schijnt een wel een adapter voor te zijn. Echt iets voor een liefhebber zou zonde zijn als hij voor de buizen gestript werd. Is hij van jou BB ?

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

sorry
ik dacht intersante aanbiedingen
he dat is van de mensen zelf (dat is temiste hoe een logisch mens denkt)

fred101

Golden Member

Gelukkig, we zijn weer ontopic, ladekastjes ipv scoop aanbiedingen >:)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Stond die scoop laatst niet ook hier op CO te koop?

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 27 december 2011 23:19:49 schreef fred101:
... Erg mooi apparaat. Is hij van jou BB ?

Neenee, maar ik wou het alleen maar aangeven dat het ding gratis en voor niets te krijg stond. Ik weet dat ik daar hier bepaalde mensen mee plezier.
Sorry Henry, was goed bedoeld, kon het niet laten :-)

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

T'is wat ver rijden voor mij, maar voor zij die willen en de zin hebben om een versterker op te maken;
http://www.2dehands.be/audio-video-tv/audio-apparatuur/versterker-en-r…

mogen hier ook marktplaats partijen gepost worden? zoja:
deze mogen jullie allemaal hebben, in de zin dat ik niet meebied.
http://hobby.marktplaats.nl/elektronica-componenten/516724507-televisi…
voor de liefhebber.
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Bui%3A10082…
deze verkoper heeft wat interesant spul.
voor beginners
dit kan je niet laten liggen denk ik
Gratis een paar printjes+display, deze probeer ik wel zelf
een melles griot laserbuisje

ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen met deze aanbiedingen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
joopv

Golden Member

Op 4 januari 2012 09:57:04 schreef Murmeltier:
mogen hier ook marktplaats partijen gepost worden? zoja:

En zo niet?
:)

dan hebben jullie ALLEMAAL lekker pech!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Even serieus... De marktplaats aanbiedingen zijn interessant voor het volk wat hier rondloopt. Dus m.i. is het op z'n plaats. Gelukkig hebben we een los topic waar dit bij mekaar komt te staan. Zo kan je kiezen wat je er mee wilt: Ignore topic. Topic openen als je het ziet. Of op abonneren zodat je meteen een mailtje krijgt wanneer er gepost wordt. Prima toch?

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Mee eens, ik zou niet inzien waarom een interessante marktplaats-advertentie (niet van jezelf) niet in dit topic zou mogen.

Het enige punt is dat het wel lastig is om een advertentie zonder prijs (ingesteld als 'bieden') te beoordelen op interessantheids-factor.

If you want to succeed, double your failure rate.

je kan vaak zien de leeftijd of het een erfenis of niet is, zoja, dan weten ze niet wat het waard was. ik heb voor 25 euro een doos vol met alleen al voor 100 euro aan powertorren.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

misschien iets voor in de mystery box?
de weerstandjes en de fw200 is wel leuk.

PE2BAS

Op 5 januari 2012 10:22:54 schreef Murmeltier:
vooral die telefoonsnoer is nuttig.[/url]

I beg to differ. Na de nodige keren van ADSL-provider veranderen heb ik hier een doos vol met telefoonsnoer en verloopstekkers die ik nooit gebruik, en waar ik ook nooit wat mee zal gaan doen omdat de draad die d'r in zit van absolute baggerkwaliteit is (niet te solderen).

Maar he, voor de verkoper is het een mooie manier om iemand anders z'n meuk op te laten halen die-ie anders niet afgevoerd krijgt.

Dit topic is gesloten