[NL] Hoe maak ik een stroomkringschema

Dit topic is gesloten

Hallo,

Ik help sinds enkele weken mijn zoon met het project welke hij moet maken op het ROC. Hij heeft wat achterstand opgelopen door een ongeval en moet veel inhalen. Aangezien ik met de leraar en mijn zoon samenwerk om de achterstand in te halen stuit ik nu op een probleem.
Hij heeft een testopstelling moeten maken en deze dient verwoord te worden als een stroomkringschema. Ik weet niet precies hoe dit eruit moet zien en hoe je deze maakt. Ik ben geen elektrotechnicus dus stel ik de vraag op het forum.
Kan en wil iemand mij helpen?

Hugo Welther

Moderator

Wat voor testopstelling heeft hij moeten maken, dat bepaald hoe het schema er uit gaat zien.
Er is dan toch ook een schema of beschrijving van waaruit je zoon heeft moeten werken?

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ik heb even 2 documenten ingescanned. 1 doc is de opdracht, de andere is een schema welke mijn zoon heeft getekend. Hij moet hiervan een stroomkringschema maken. Wij kunnen zonder dit schema niet verder met het project.Ik weet alleen niet hoe ik ze kan koppelen aan dit bericht.

Beste Hugo,

Ik heb ze je zojuist gemaild.

Groeten,
Michel

GJ_

Moderator

Even een account aanmaken bij bijvoorbeeld http://www.uploadarchief.net en daar de afbeeldingen naar uploaden. Dan hier een link plaatsen.

heb de beide documenten ge upload naar de aangegeven site.

Kun ja dan ook even de links naar die documenten posten. dan kunnen wel je wel helpen.

Edit: GJ is me voor.

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op zondag 8 januari 2012 16:47:10 (12%)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Hugo Welther

Moderator

Ik heb ze even op het upload archief gezet. Het waren wel posters dus ik heb ze kleiner gemaakt.

http://www.uploadarchief.net/files/download/dikkenek%20scan0001.jpg

http://www.uploadarchief.net/files/download/dikkenek%20scan0003.jpg