het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

Op 25 januari 2012 18:16:50 schreef vdbeke:
Volgende donderdag (02/02) week zijn er in de lidl België ladekasten.

Iemand ervaring met de 6 schuiven kast van 49,99 euro? Lijkt me wel interessant, maar ben eerder benieuwd hoe de geleiders zijn uitgevoerd en de algemene degelijkheid. Iemand ervaring mee?

[afbeelding]

De kastjes zijn ondertussen in mijn bezit. Een paar foto's voor de geïnteresseerden.
Minpuntje is wel dat ze geen geleiders hebben, maar werkt goed. Eigenlijk iets te goed want al het materiaal schuift doorheen het kastje bij het openen en sluiten, maar dat is opgelost door een afgedankt plastiek "tafellaken" onder het materiaal te leggen. Nu blijft het wel netjes op zijn plek liggen.

https://lh5.googleusercontent.com/-ne9fYe8GrZo/TyrSHwbzNBI/AAAAAAAAB9E/doTaIIiqmpc/s800/PIC_3425-800.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-RDXL1NjudOQ/TyrSH8CmbsI/AAAAAAAAB84/KdCMgCYicNo/s800/PIC_3428-800.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-cXXNBQZFyjQ/TyrSHzgt2cI/AAAAAAAAB88/XQgr1rWB9qY/s800/PIC_3431-800.jpg

Henry S.

Moderator

Topic opgeschoond, het offtopic geblaat liep weer behoorlijk uit de klauwen.

En het zijn weer vooral de vaste bezoekers die dat doen, jullie moeten toch wel beter weten...

Ga eens een meeting houden ;)

@Hieronder: Precies!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

dat kaste lijkt er op een van Ikea dat ik hier heb staan. Het verschil is alleen wel E20 in prijs, die van Ikea kost E30.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40107872/

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Tidak Ada

Golden Member

Die dingen van de Lidl zijn echt steviger dan van IKEA. De etikethouders zijn ook beter (verchroomd). Ik heb hier een Lidl en een 'Gammel' staan. Die laatste heeft zelfs géén etiketgreepjes en de laatjes lopen ook gammel vergeleken met die van de Lidl. De IKEA heb ik laten staan, omdat ook die slecht lopen en net als die van Gamma uit dunner blik lijkt gemaakt. Alle waar naar z'n geld, denk ik.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

transparante vakken dozen met 18 vakken in heel zwaar plastiek 1,5 euro in Kruidvat Belgïe

groot model 24 gemengde vakken op a4 formaat zeer dikke kwaliteit, vakken tot tegen deksel aan 3 euro in kruidvat Belgïe

Tidak Ada

Golden Member

Ik kan niks vinden in de folder op hun website...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Beter leren zoeken :)
Scherper kon ik het niet krijgen:
http://www.uploadarchief.net/files/download/krdv.png

Probeert veel + Denkt vaak + Weet weinig = Leert iets

enige nadeel dat ik kan bedenken is dat ze breekbaar zijn, verder zware topkwaliteit.

Tidak Ada

Golden Member

Ik zie nu dat ze ook in Nederland verkrijgbaar zijn !

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 9 februari 2012 16:55:24 schreef kombucha:
enige nadeel dat ik kan bedenken is dat ze breekbaar zijn

..en statisch?

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Het is natuurlijk acryl en dus behoorlijk statisch, maar voor weerstanden en condensatoren hoeft dat geen probleem te zijn.
Genoeg componenten die er tegen kunnen.
De inmiddels beruchte Raaco bakjes zijn immers ook verre van antistatisch >:)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Hoe vinden jullie dat op de kruitvat website? Ik ga naar kruitvat.nl (dan krijg ik een verkeerd geconfigureerde webserver aan de lijn en ga ik naar www.kruitvat.nl) en daar zie ik hem niet op de homepage staan. Dan denk ik "zoeken naar artikel". En ik weet hoe ze hem noemen: Opbergbox staat er boven in de folder. Dus ik zoek naar opbergbox. Dan krijg ik:
drogisterij: protiplus pudding, protiplus milkshake, binal keukenpapier.
Speelgoed en textiel: Verkeersbegeleider (playmobil) Pirateneiland, brandweerwagen, en leog opbergdoos.
Cartirdges: epson T037, LC-1100C cyan, LC1100C-black
Fotoservice: Bureaukalender, jaarplanner, schoolagenda.
Electronica: Friteuse, epiloator 2x.
Algemeen: Afvallen.

Mag ik deze zoekresultaten nomineren voor "slechtste resultaten ooit"?

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik ga naar kruiDvat.nl, vervolgens klik ik links in het scherm op 'Folder' en dan blader ik wat heen en weer. Als je dan hèèl goed kijkt, zie je een opbergbox.

als je www.kruitvat.nl in geeft word je doorgestuurd naar kruidvat.nl dus geen problemen mee.

2€99 trouwens voor een grote doos of 1€49 voor een klein

[Bericht gewijzigd door Damic op vrijdag 10 februari 2012 00:33:56 (11%)

Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar

Nu zie ik het verschil ook. Zijn de vakjes wel even groot van de beide dozen? Ik heb alvast even iemand heengestuurd voor morgen :).

Op 9 februari 2012 21:48:16 schreef Tidak Ada:
Het is natuurlijk acryl en dus behoorlijk statisch, maar voor weerstanden en condensatoren hoeft dat geen probleem te zijn.
Genoeg componenten die er tegen kunnen.
De inmiddels beruchte Raaco bakjes zijn immers ook verre van antistatisch >:)

Op het randje van offtopic maar kan je deze bakjes ESD-veilig maken door ze te "verven" met Kontakt EMI 35 (koper-coating)?
Ik vind het hele handige dingen en zou het mooi vinden als ik ze ook voor gevoeligere componenten kan gebruiken.

Je kan er trouwens ook makkelijk tussenschotjes uitbreken om grotere vakjes te creëren.

Op 10 februari 2012 00:28:29 schreef Olap:
Ik ga naar kruiDvat.nl,

Dylexie strikes again. Ik zal opbergbox ook wel verkeerd gespeld hebben zodat ie met 45 irrelevante suggesties kwam.

P.S. Ze hebben dus "kruidvat.nl" en "www.kruidvat.nl", en van "www.kruitvat.nl" hebben ze een redirect naar "www.kruidvat.nl", maar op "kruitvat.nl" hebben ze niks. (nouja, die server die niet weet wat ie er mee moet).

[Bericht gewijzigd door rew op vrijdag 10 februari 2012 09:10:40 (32%)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 9 februari 2012 15:21:30 schreef pipsie:
Beter leren zoeken :)
Scherper kon ik het niet krijgen:
[afbeelding]

dit zijn hele goede doosjes, gebruik ze zelf ook, en had er tekort, thx!

Tidak Ada

Golden Member

Aldi heeft zaterdag 18 februari weer een mooi plat oventje.
Dit keer is het vrij groot er zou een 30 cm Ø pizza in moeten kunnen.

Element is 1400 Watt
Prijs 29,90.

Vreemd genoeg stat het wel in de folder, die ik vandaag in de bus kreeg, maar (nog?) niet op de site.
Ik zal na het etensmaal (met spejes en zo :9 ) een scan maken.
Done :http://www.uploadarchief.net/files/download/aldi_oven.jpg

Ik vrsaag me af of je zoiets niet in een oud 19" rack kunt monteren, of zelfs helemaal maken.
Zou een (hittebestendige) ventilator de warmteverdeling verbeteren ?

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zaterdag 11 februari 2012 20:18:08 (17%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Tidak Ada

Golden Member

Wat denk je er zelf van ?

OT
Je kunt er in ieder geval ook koekjes in bakken :9 >:)
/OT

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zaterdag 11 februari 2012 21:41:51 (58%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Is klein en zeer snel warm volgens mij dus perfect volgens mij als een reflow oven.

Ik hoor de vriendin/vrouw al zeggen: ben je nu weer een print plaat aan't bakken?", jij: "Vandaag niet schat, nu is het pizza/koekjes/..." :D

[Bericht gewijzigd door Damic op zaterdag 11 februari 2012 21:43:59 (47%)

Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar

In elk geval ideaal om de kaas van je diepvriespizza te reflowen :P

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 11 februari 2012 21:32:01 schreef Damic:
Reflow oven?

Is dat niet uit te rekenen of je aan 1400W voldoende heb voor een reflow oven?
Zo ja dan een fan erbij.

Dit topic is gesloten