Uw (server)klok loopt hopeloos achter beste webmaster/moderatoren.

Nu dat je het zegt: was mij nog niet opgevallen.

Als je berichten post, merk je dat aan het uurstempel.

Even testen hoor :p

Edit: 4 min...

[Bericht gewijzigd door Brokencore op ]

Doe gewoon alsof de servertijd de juiste is. Als je je eigen systeemtijd en je horloge negeert, heb je nergens last van.

Die 4 min. maken nu ook weer niet zo veel uit hoor... als het nou een uur was zou ik zeggen ja ik zeg der wat van. Maar voor 4 luttele minuten... nee

De servertijd is NIET de juiste tijd, die staat op mijn computer.
En ik doe niet graag alsof, dat is voor kinderen.

/offtopic

Op 15 augustus 2004 21:27:56 schreef wipi:

Op 15 augustus 2004 21:23:45 schreef wipi:
[...]
"terugregelt" + interpunctie !

Jongens, wat een onmogelijk mens om mee te leven. Jij moet zeker niet alsof doen, want een kind ben je zo al.
offtopic\

Of dat nu iets uitmaakt of niet, ik ben er zeker van dat het geen groot werk is om die juist te zetten. Dan moet je niets negeren, en is alles juist. Ik vind dit ook een redelijk onzinnig topic: atoomtijd hoeft niet, maar op de minuut juist is wel handig om te herinderen wanneer je hebt gepost.

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

Jahoor als je een server hebt die op atoomtijd zou lopen, loopt hij altijd goed Leuk hoor, maare WAAROM???

kost alelen maar geld! Ik vindt dit een zinloos topic

Op 15 augustus 2004 21:27:56 schreef wipi:

Wipi, je zoekt konstant fouten bij een ander, ofwel in de taal nu de server klok, dit is een forum over elektronica ! Een discreet mailtje naar de webmaster ok,
maar hiervoor een topic starten ? man man !! Jij bent geobsedeerd !
Ben jij dan de meneer "perfekt" ? Neen want je hebt nog niet eens gezien dat er hiervoor een Feedback link is
links in het(de?) Navigatie Menu ( Sorry voor de schrijffouten !)

@rip7: Als ik een kind zou zijn, zou ik het me niet aantrekken.

@Highmethenk: Het hoeft geen atoomklok te zijn, als hij er maar mee gesynchroniseerd is. Dat kan via een internetverbinding; gratis.

Sluit deze handel maar ! ik wordt er lastig van !

Op 15 augustus 2004 22:01:20 schreef elektron_:

Offtopic/
Inderdaad, nutteloos topic.
Offtopic\

Op 15 augustus 2004 22:01:20 schreef elektron_:

Hoofdletter en eerste persoon enkelvoud gebruiken: "Ik word..."

Op 15 augustus 2004 22:03:22 schreef wipi:
[...]
Hoofdletter en eerste persoon enkelvoud gebruiken: "Ik word..."

Jij bent echt gestoord !

Je moet eens een nieuwe F5 toets kopen wipi. En we kunnen er toch ook niet aandoen dat JIJ een nutteloos topic opend. Het gaat hier niet over onze berichten die nutteloos zouden zijn maar over jouw nutteloos topic !

[Bericht gewijzigd door Rip7 op ]

@Rip7, elektron en ...henk: Dankzij jullie staat hier geen andere onzin, me dunkt.

@wipi: wat ik mij nou afvraag, is het zo dat er geen taal forum voor je bestaat en dat je daarom noodgedwongen hier je ei kwijt moet?

De klok, ja.. moet ik daar van zeggen. Fijn dat je het meld. We zullen eens kijken of dat zo snel mogelijk weer kan worden gefixed.

Op 15 augustus 2004 22:08:35 schreef wipi:
Eindelijk een reply de topic waardig.

Dan kon je ook gewoon een mail sturen naar de admin, dan zouden hier geen nutteloze berichten komen en zou je veel vlugger een reply hebben dat het topic 'waardig' is, wat hebben wij er mee te maken dat de klok 4 minutjes achterloopt.

[Bericht gewijzigd door Rip7 op ]

Op 15 augustus 2004 22:08:35 schreef wipi:
Eindelijk een reply de topic waardig.

hmm en nu de discussie is dit topic forum waardig?? enfin, ik zeg niets. Maar misschien moet wipi een lief gaan zoeken

Op 15 augustus 2004 22:10:06 schreef Rip7:
wat hebben wij er mee te maken dat de klok 4 minutjes achterloopt.

1: Schijnbaar veel want je reageert in het topic
2: Je zit ook op dit forum dus het is wel degelijk iets waar je mee te maken hebt, direct danwel indirect.

Komop hé mensen, even chillen. Doe dan desnoods even alsof je al volwassen bent. Er staan in dit topic maar weinig nuttige posts. Dit hadden er veel meer kunnen zijn, en dat ligt wel degelijk aan de posts zelf, en niet zozeer aan het wel of niet nuttig zijn van een topic.
Indien je van mening bent dat het topic je niet interesseerd omdat het "nutteloos" is, reageer dan gewoon NIET.