[mod break]
Heren.
Volgens mij hebben we een aantal topics geleden eens afgesproken om mensen in hun waarde te laten. Niet iedereen heeft Nederlands gestudeerd en maakt dus onherroepelijk fouten. Ook ik!
Misschien niet juist in een ieders perceptie maar voor taalkunde zijn andere forums.
En of de klok nu vier minuten voor of achterloopt lijkt mij niet ter zake doende.
Het is belangrijker dat iemand met een elektronica vraag of probleem op deze site terecht kan en een antwoord op de vraag dan wel een oplossing krijgt aangereikt.
Dit onderdeel van het forum is speciaal bedoeld voor de niet-electronica aanverwante onderwerpen. Als het maar betrekking heeft op de site. Wat dit topic doet.
Of zie ik dat verkeerd ?
Voor niet elektronica onderwerpen bestaat inderdaad de rubriek "site feedback". Zolang het maar de site betreft.
Je hebt daar het onderwerp aangesneden en een replay van Bastiaan gekregen.
Het taalkundige onderdeel hoort niet thuis op CO.
elektron_
beetje gek
Op 15 augustus 2004 22:23:47 schreef wipi:
Dit onderdeel van het forum is speciaal bedoeld voor de niet-electronica aanverwante onderwerpen. Als het maar betrekking heeft op de site. Wat dit topic doet.
Of zie ik dat verkeerd ?
Ja dat zie je verkeerd:
Als een discussie nuttig is, over de kleur, een font, een symbool...kan je een topic starten.
Maar gewoon melden dat de klok fout staat, daarvoor is
de Navigatie/Feedback voldoende. ( tenzij je iedereen wil melden dat je dit ontdekt hebt natuurlijk)
elektron_
beetje gek
Op 15 augustus 2004 23:06:30 schreef wipi:
Die vraag was retorisch.
Wat wil zeggen retorisch ?
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Wipi, als je je tijd net zo nuttig had besteed als aan taalgebruik in dit topic had je bij wijze van spreken de klok al bijgezet op de juiste tijd 
Dit heeft verdacht veel van een buurman/vrouw die 1,5 uur voor de deur staat uit te leggen dat hij/zij geen tijd heeft om binnen te komen! 
SWSje
Ik beschik niet over die mogelijkheid, dat is voor de systeembeheerder van CO.
Mijn klok staat goed.
[Bericht gewijzigd door wipi op ]
Leuk he, streven naar perfectionisme
nog veel leuker is dat je dat altijd kunt blijven doen, omdat je je doel nooit bereikt.
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Op 16 augustus 2004 00:14:05 schreef wipi: Mijn klok staat goed
Zoals het klokje bij Wipi tikt, tikt ie nergens! 
SWSje