Je kunt het nog proberen bij samsungonderdelen.com.
Daar staat hij nog op de site met een levertijd van een paar dagen.

zooooo...heb even heel Nederland afgebeld zo voelt het. :)

Convena en 2service (samsungonderdelen.com)hebben beide aangegeven dat onderdeel: AH44-00097A vervangen wordt door artikel: AH97-02486A
Levertijd is geschat op 12 mei.

Dus ik heb maar een complete print besteld. :)
Hopen dat de unit het dan weer doet.

Misschien dan meerdere mensen hun voordeel hiermee kunnen doen.

@bjokal, klopt maar is dus niet meer te bestellen en zal van de site verdwijnen. De nieuwe code is: AH97-02486A

Heb net even op mijn pakbon gekeken en heb zelf idd ook de AH97-02486A gekregen.

Hoop voor je dat ze deze wel correct verpakken.
De eerste voeding die ik ontving, had een barst tijdens vervoer opgelopen.

Wat was bij jou de levertijd dan Diamon?

Al met al, denk ik zo'n 6 / 7 weken. Maar de eerste die ik kreeg, was defect en die duurde opzich al lang.
De 2-de voeding had ik met 1.5week binnen.
Heb telefonisch contact gehad met de country manager van Nederland (voor de defecte voeding) en die legde uit, dat de voeding eerst naar Zweden (vanuit NL) gaat en dan weer retour komt naar NL.

de gehele voeding van dit apparaat was zwart geblakert maar de eigenaar wou m graag terug zonder deze zou worden gemaakt want hy wou het allemaal gratis...groot huis dure auto je kent het wel.gr robert

@aristonaboy, jaja lekker vaag, dan kan hij er toch ook niks mee? :)

Zwartgeblakerd zelfs... Kon je nog zien bij welk component dat begonnen was?

nou ik zette het ietsje erger neer hy was behoorlijk donker bij de travo zat ook bomvol stof en idd hy ging m voor t oude ijzer dan slopen koper enzo maar waar het precies begon weet ik niet meer hy is al vanaf januari al weg.eigenaar wou hem voor niks laten maken en toen ik zei van goh kijk eens of we een andere kunnen vinden 2ehands met kuren of wat dan ook zouden we hem weer kunnen laten draaien voor weinig,maar daar was de beste man niet op uit tja dan houd het op natuurlijk

[Bericht gewijzigd door aristonaboy op (53%)]