Was me er niet van bewust dat er ook een belgische was, och ja...
Er zijn overigens 2 doosjes aan het rondgaan in dit topic, (gesplitst). Eentje richting mij, over de grens gewaggeld naar BE. En eentje zit nog in NL.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 26 april 2012 18:04:10 schreef Nburgmeijer:
Wat lees ik nu, is het nederlandse doosje in belgie terechtgekomen?
Er lopen er meerdere, maar nog steeds 1 kleine in NL (en 'n grote, die ook gesplitst gaat worden zoals het er nu uitziet make that two.).
Misschien is er een apart topic voor het boxlog van nieuwe afgesplitste doosje handig? (Kan tijntje maken)
Nog even zo doorgaan jongens, dan hebben we straks een eigen forumsectie "migreerdozen en ruilprojecten":P
Op 26 april 2012 18:46:54 schreef tijntje_be:
Was me er niet van bewust dat er ook een belgische was, och ja...
Je zou ze misschien kunnen mergen... Weet niet hoeveel er dan in totaal in zit?
Op 26 april 2012 22:38:38 schreef Lucky Luke:
[...]
Er lopen er meerdere, maar nog steeds 1 kleine in NL (en 'n grote, die ook gesplitst gaat worden zoals het er nu uitzietmake that two.).Misschien is er een apart topic voor het boxlog van nieuwe afgesplitste doosje handig? (Kan tijntje maken)
Nog even zo doorgaan jongens, dan hebben we straks een eigen forumsectie "migreerdozen en ruilprojecten":P[...]
Je zou ze misschien kunnen mergen... Weet niet hoeveel er dan in totaal in zit?
Doosje is aangekomen, vanavond bekijken!
Roep maar wat we met 2e doosje doen:
- nieuwe topic voor 2e doosje, doosje komt terug naar NL
- doosje blijft in dit topic en komt terug naar NL
- doosje wordt gemerged met doosje van BE
Vandaag is het doosje naar javanree gegaan. Door de drukke dagen heeft het iets langer geduurd dan gepland.
koploper
17jaar en een beginner
IWM
Zo 
Dit is echt een gaaf project! veredeldeelektrodoorstuurbriefXD
Nog een paar vraagjes, wat of wie bepaald welke persoon aan de beurt is
en hoe weet iedereens elkaar adres?
Graag zou ik de box ontvangen, deze onderdeeltjes smeken om de deur uit te gaan 
Lijstje van wat het is:
- Motortje uit handventilator
- 2X PIC16LF84A-04/P (<---- Aanrader!) http://nl.rs-online.com/web/p/microcontroller/3793171P/
- 1X HCF4017BE
- 1X NE555
- 1X LM386N-4 (voor de 1 Watt versterker van site
)
- 1X motortje uit casetterecorder
- Oversized (LOL) elco waar 542 op staat
- Potmeter van 100 Ω
- Plastic bakje met olie voor motortje of dynamo
- Microfoontje
- Koelelement SK129 (<---- Aanrader!)
- Drukschakelaartje met blauwe "dop"
- Wat dunne witte kabel (voor de lol)
Alles werkt prima! 
Eduard
(ik woon trouwens in Nederland)
nulzeventig
HF virus is hier aanwezig!
Ik heb hier nog een hoop spul dat ik niet wil sorteren (een zak vol met passieve componenten), wikkeldraad, loodvrij soldeer rolletje, een aantal printplaat materiaal kan ik ook wel missen. Een aantal HF torren (2sc1970 en 2sc1971), aantal HF pluggen, grote hoeveelheid dioden en zo kan ik nog wel effe door gaan. Heeft er iemand hier behoefte aan?
Het gaat mij er niet om dat ik iets uit de doos haal maar erin stop Aangezien ik veel dingen niet nodig heb lijkt het mij zonde om dit weg te gooien.
koploper
17jaar en een beginner
Op 5 mei 2012 04:25:16 schreef nulzeventig:
Ik heb hier nog een hoop spul dat ik niet wil sorteren (een zak vol met passieve componenten), wikkeldraad, loodvrij soldeer rolletje, een aantal printplaat materiaal kan ik ook wel missen. Een aantal HF torren (2sc1970 en 2sc1971), aantal HF pluggen, grote hoeveelheid dioden en zo kan ik nog wel effe door gaan. Heeft er iemand hier behoefte aan?
Hey zekers 
Ik zou wel intresse hebben in de passieve componenten 
Zou dat via de box kunnen?
Oja wat bedoel je met printplaat materiaal?
Eduard 
EDIT:
Heeft iemand toevallig de 20cm ferrietstaaf en de kristal oortelefoon uit deze schakeling; bij de lokale boeren kan ik ze niet kopen....
nulzeventig
Ah nog een late vogel! Nou eigenlijk vroege vogel
. Koperplaten die je gebruikt voor je PCB's.
Die 2sc1971 is genoeg voor 7 watt en een vervanger voor de MRF237 ik wil hem aan iemand geven die hem ook echt zal benutten. Ik heb hier genoeg van die dingen zal er wel meer in proppen.
koploper
17jaar en een beginner
Op 5 mei 2012 04:44:47 schreef nulzeventig:
Ah nog een late vogel! Nou eigenlijk vroege vogel.
Tja ik kan niet slapen... 
Koperplaten die je gebruikt voor je PCB's.
Ohzo die dingen 
Die 2sc1971 is genoeg voor 7 watt en een vervanger voor de MRF237 ik wil hem aan iemand geven die hem ook echt zal benutten. Ik heb hier genoeg van die dingen zal er wel meer in proppen.
Ik doe nooit iets met HF... dus ik zeker niet 
Maar is het miss een idee als U eerst de box krijgt van Javanree en daarna ik? (als U wat passieve componenten kwijtwil
)
Eduard
Wat doen we nu met het doosje hier? in het Belgisch topic stellen ze voor om het in België te houden, hier heb ik nog niets gehoord.
Geef even jullie mening, dan kan ik beginnen inpakken
.
koploper
17jaar en een beginner
Op 5 mei 2012 18:53:04 schreef tijntje_be:
Wat doen we nu met het doosje hier? in het Belgisch topic stellen ze voor om het in België te houden, hier heb ik nog niets gehoord.Geef even jullie mening, dan kan ik beginnen inpakken
.
Nog gewoon doorsturen? Als de Belgen een apart doosje willen vind ik dat goed maar dit is toch gwn het nederlandse doosje?
Eduard 
P.S. Ik zou hem eigenlijk graag ontvangen (nederlandse doosje):P
EDIT:
Wie heeft het nederlandse doosje?
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
koploper
17jaar en een beginner
Op 5 mei 2012 20:08:00 schreef haasje93:
ik wil hem ook nog graag ontvangen en wacht al een tijdje.
voor het nederlandse doosjeGr. Christiaan
Hey Haasje,
Als je intresse hebt in de spullen die hierboven stonden mag je die wel hebben (maar jij was eerst dus ga jij maar eerst
).
En wie heeft het Nederlandse doosje?
Eduard
@koploper
Op 4 mei 2012 19:56:19 schreef
BernardV:
Vandaag is het doosje naar javanree gegaan. Door de drukke dagen heeft het iets langer geduurd dan gepland.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
in het Belgisch topic stellen ze voor om het in België te houden, hier heb ik nog niets gehoord.
Lekker in belgie houden aangezien het eerste brievenbus doosje daar inmiddels gegroeid is naar een doos.
koploper
17jaar en een beginner
Op 5 mei 2012 20:58:46 schreef Roland van Leusden:
[...]Lekker in belgie houden aangezien het eerste brievenbus doosje daar inmiddels gegroeid is naar een doos.
@BernardV
Bedankt, het is dus wachten op Javanree 
@Roland van Leusden
Dan wordt dit doosje alleen voor Nederland en dus niet voor België? En het Belgische doosje alleen voor België?
Eduard
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
koploper
17jaar en een beginner
Op 5 mei 2012 22:57:11 schreef haasje93:
@koploper ik heb voorlopig wel aardig wat passive componenten.
Da's handig 
Ga jij na Janvanree?
Mag ik na jou? 
Eduard
nulzeventig
nou koploper, dat jij niet aan HF doet is een leugen ... ik heb meerdere malen in je HF topics gereageert. Het lijkt mij zonde om wat HF dingetjes gratis weg te geven aan iemand die er niks mee doet of kan doenof het toch maar zal slopen.
Als er iemand echt geintreseerd is in HF prul laat me het weten.
koploper
17jaar en een beginner
Op 6 mei 2012 15:18:49 schreef nulzeventig:
nou koploper, dat jij niet aan HF doet is een leugen ... ik heb meerdere malen in je HF topics gereageert. Het lijkt mij zonde om wat HF dingetjes gratis weg te geven aan iemand die er niks mee doet of kan doenof het toch maar zal slopen.Als er iemand echt geintreseerd is in HF prul laat me het weten.
Oh sorry nulzeventig,
Met niet aan HF doen bedoelde ik dat ik in schakelingen die onderdeeltjes nooit heb nodig gehad of waarschijnlijk binnenkort nodig heb! sorry voor misverstand 
Doos is vandaag aangekomen, helaas ben ik pas in het weekend in de gelegenheid om er serieus mee aan de slag te gaan.
koploper
17jaar en een beginner
Op 9 mei 2012 21:10:36 schreef javanree:
Doos is vandaag aangekomen, helaas ben ik pas in het weekend in de gelegenheid om er serieus mee aan de slag te gaan.
Okay maar mag haasje93 na jou?
En daarna misschien ik?

Eduard 
haasje93
Golden Member
koploper
17jaar en een beginner
Op 10 mei 2012 16:05:50 schreef haasje93:
ik vind dat wel een goed plan koploper.
nu javanree nog 
Eduard