Wat blijft los van dit forum TSCOMBOEJ (The Circuits Online Migratory Box of Ekectronic Junk) toch niet ? ;)

Nee natuurlijk niet, (:p) ik bedoelde dat mijn script en subdomein, niet onder co valt, eerder zoals het uploadarchief.

Sorry voor de verwarring(of niet? ;-) )
EDIT: DOC type toegevoegd, probleem opgelost, nu ook ronde hoeken en schaduw, en mooi gecentreerd.

[Bericht gewijzigd door LEDfan op (24%)]

Heb mijn post geüpdatet met de onderdelen die erin gaan. Nu de grote vraag Who wants it next. Mail me :D

@Ledfan je krijgt nog een mail van me met de nieuwe lijst.

[Bericht gewijzigd door Damic op (23%)]

En wie wil doos 2?? index volgt snel (ben aan het typen.)

Op 15 mei 2012 19:15:28 schreef tijntje_be:
En wie wil doos 2?? index volgt snel (ben aan het typen.)

ik wil wel maar als er iemand in iets meer interesse heeft wat er in zit laat ik die persoon liever voor, dit aangezien ik reeds doos 1 ontvangen heb

@Damic
ik heb wel interesse in de Nintendo Gamboy Tetris spel.
maar ik woon zelf in nederland dus kan me niet opgeven voor de box.
zou er iets geregeld kunnen worden?

Ha juist waar is die mail gebleven.

Zo! De layout, de html en de javascript is klaar. Nu kan het leuke beginnen, nammenlijk de database en de PHP code.

Ik ga nu de database maken, en dan ga ik proberen damic zijn cvs bestand in de database te laden.

Als het niet lukt is het U fout :D ik heb alleen de CVS gegeven en alles is ingevuld(al is het met een ?).

Haha, natuurlijk! Ik denk dat ik het gewoon even handmatig invul in mijn formulier.
P.s. Je CO-naam wordt automatisch ingevuld als je het eerste co naam vakje hebt ingevuld.

EDIT: 17/05 De querys om de inhoud van de box toe te voegen werkt al. Nu nog een validatie maken, en zorgen dat de inhoud bij de juiste box wordt ingevoerd.

[Bericht gewijzigd door LEDfan op (31%)]

De box gaat vandaag weg richting kombucha en is van doos veranderd, alle de doos is in een doos beland want ik kreeg er niet alles in en anders heeft de volgende problemen.

Het is een doos van Dash geworden.

http://img543.imageshack.us/img543/7762/s0398.th.jpg http://img190.imageshack.us/img190/2765/s0399.th.jpg http://img217.imageshack.us/img217/299/s0400.th.jpg

[Bericht gewijzigd door Damic op (47%)]

Toen je zei een doos dash, dacht ik dat je een doos had gebruikt waar het waspoeder inzat :p .

Zo we zijn een week verder, en het inventory script is eigenlijk klaar.
Ik heb alle functies die ik eerder vermeld toegevoegd behalve, het toevoegen van een foto, dit ga ik zo snel mogelijk doen, maar dit wordt een link, ik heb maar 3GB plaats om server, en die heb ik nodig voor men andere sites.

Het werken met men script is eigenlijk heel eenvoudig. Ik ga nu de lijst van damic invoegen, misschien dat damic deze aan kan vullen? Ik heb de laatste mail niet gehad.

Ik zal ook een demo box er op zetten, zodanig dat jullie het naar hartenlust kunnen uittesten. Het maakt gebruik van popup's in javascript, maar dit zijn oftwel alerts om te bevestigen, oftwel div's waarvan de z index wordt aangepast, met andere woorden, zou een popup blokker dit niet mogen blokeren.

Ik hoop dat we het kunnen gaan gebruiken, vragen erover mag je altijd stellen, en tips zijn ook welkom.

Inloggen
Gebruikersnaam: migratorybox
Paswoord : amd1f2

EDIT: damic is de index die je hebt doorgestuurd is het de doos van de topic titel of een ander?
EDIT: 2 wie heeft deze gestart?

starter doos 1 is AC/DrieC

@tijntje_be:
hoe zit het daar met de index?
btw je mail is niet openbaar dus stuur mij een mailtje aangezien er blijkbaar niemand anders veel interesse heeft in doos 2

[Bericht gewijzigd door Meerweten op (77%)]

2de mail nog niet verstuurd. Druk in de weer geweest met de wagen, moest woensdag af zijn om gisteren morgend er mij te gaan rijden :D

Zal dat is direct doen se.Heb het ineens ingevuld

Euhm wat is eigenlijk de maximum dat we gaan hanteren voor telbaarheid? Nu heb ik 99 als maximum genomen (niet dat ik dat gaan tellen), maar dan weet je dat het er veel zijn.

Leuk dat het al zo snel in gebruik wordt genomen! Ik ga morgenvroeg jouw index er bij in zetten. Ik denk dat je het beste gewoon 100 kan invoegen en dan als je er bv. 10 uit haalt, deze er aftrekken, en als er dan bv. nog 20 overschieten, dit even aanpassen.

Als ik morgen tijd heb, maak ik het foto systeem.

Toch nog een updatje. Het script is nog niet helemaal klaar, maar kan wel gebruikt worden. Je zal zien dat het af en toe er heel raar uit gaat zien of niet werkt, dan zal ik er mee bezig zijn.
Ik ben ook bezig met de querys te converten naar PDO.
Dan ga ik de foto viewer integreren (ligt nog klaar van andere sites).

Als er nog een kolom of iets anders gewijzigd moet worden, mag je dat altijd laten weten.

Ik ben een beetje ziek, dus project ligt momenteel stil.

@tijntje_be: mail me even je mail staat niet vrij
btw hoe zit het met je indexering?

De fotoviewer staat online.
Je moet over de foto in de uiterst rechtse kolom gaan met je muis, dan verschijnt er een (soort) popup met de foto in, sluiten doe je door op het kruisje of door op het zwarte veld te klikken.
Het werkt door de link van de foto in de database op te slaan. Nu nog even zorgen dat je de link bij je item kan zetten. Het lijkt mij het beste om één gezamenlijke foto te maken als het dan niet duidelijk is over wat het gaat kan je dat nog altijd op de foto maken. Je kan natuurlijk ook een foto per product maken.

hoe zit het hier met die 2de doos?
en waar staat doos 1?

[Bericht gewijzigd door Meerweten op (25%)]

hoe zit het hier met die dozen?

Op 05/05/2012 13:13 schreef kialaverzendservice:
Pakket afgehaald door de ontvanger

[Bericht gewijzigd door Damic op (11%)]

zozo, dat duurt lang :p

heb ondertussen terug heel wat leuks liggen,
heb ook een paar pic's op overchot die ik niet kan gebruiken op het moment

[Bericht gewijzigd door Meerweten op (73%)]

hoe zit het hier met de box?

TSCOMBOEJ belgie

okè naar waar moet de doos nu? dan kan ik al een etiket maken
Liefst Kiala dacht ik?

ledfan is nog niet geweest als ik mij niet vergis.

anders heb ik ook wle nog wat om erin te doen ondertussen,
vooral smd ic's waarvan ik er meerdere heb moeten kopen om ze te krijgen.

@ tijntje:
hoe zit het daar?