Topic in schoolvragen

Dit topic is gesloten

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

De strekking van dit topic lijkt mij niet de bedoeling te zijn van schoolvragen: http://www.circuitsonline.net/forum/view/105316

Inderdaad, en daarom ga ik er ook niet op reageren.

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

wat voor een forum is dit hier, wat wil je dat het uitgebreid is, iedereen zit er op los te lullen maar helpt hier niet.
Weet je wat ik schandalig vind dat wij leeken niet eens een vraag mogen stellen op een forum ,ik geeft toe wij hebben het misschien wat op een "boertig" manier gevraagd. En mij excuses daar voor!
Maar dat je daar voor een topic moet open over hoe "de jeugd" tamzakken zijn & onze opleiding in twijfel trekken dat gaat er voor mij over! Wij staan al 3 weken onder serieuze stress: Examens, projecten die ingedient moeten worden en mondeling verdedigt worden, stageverslagen, tekeningen afgeven..
Ik heb de vraag dan maar aan mijn vader gevraagd en die heeft me dan een goede uitleg gegeven en nu snap ik het volledig en voor de rest ging mijn examen en dat van mijn 2 andere collega's uitstekend, ik wacht nu de resultaten af maar die zullen toch wel ergens rond de 20/20 liggen hoor ;)

Als het je niet bevalt, wat doe je hier dan nog?

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

even mijn mening zeggen, want de gebruikers van dit forum zouden beter wat vanachter hun scherm komen en eens tussen de mensen komen, waarom werd ik eigenlijk geband ?

Bahahahahahaha 3 weken serieuze stress... wacht tot je 23 bent en met bv robots en drives van 10.000 euro gaat spelen... als je't nu al niet meer aankan dan verander je beter van richting, sociale sector ofzo...

Ik ben nu 5-6 jaar uit't middelbaar weg (2j uit hoger)en zie dat de kennis en hetgeen gekend moet zijn ondertussen is gehalveerd. Bijgevolg is de luiheid van de "jeugd" verviervoudigd.

zal niet gebeuren, want wij studeren niet voor elektronica en we moeten alleen maar de basis kennen, ik weet ook wel dat we later nog veel stress gaan hebben met projecten en dergerlijke maar als jij denkt dat het studeren niets is dan heb jij blijkbaar toch een pak minder gekregen tijdens je opleiding en waarop baseer je je trouwens met dingen te zeggen als "de jeugd wordt 4x zo lui" heb jij ons leerplan opgesteld ofzo ?

M-i-c-h-e-l

Golden Member

@Michiel
Wat is het probleem eigenlijk?
Kan ik het oplossen door een formule op te stellen?
Kan ik het oplossen door er logisch over na te denken?
Kun je er misschien een foto van posten? Of een schema?

Een ding ben ik totaal niet met je eens:

iedereen zit er op los te lullen maar helpt hier niet

Tweeledig oneens :-)

het probleem zit bij de gebruikers van dit forum op enkele na (zoals u die ons ons toch probeerde te helpen) ik heb het de uitleg al gekregen van die oefening maar toch bedankt, er wordt gewoon niet geholpen alleen maar mensen hun tijd verdoen, zoals de vraag die er gesteld werd waardoor dit topic is ontstaan en dan nog onbechoft gaan doen dat onze opleiding op niets trekt en dat we lui zijn.

[Bericht gewijzigd door michiel_j. op dinsdag 26 juni 2012 18:45:40 (12%)

M-i-c-h-e-l

Golden Member

Ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik ben geen moderator, maar heb je nu enig idee hoe een ban ontstaat? Die wordt niet voor niets gegeven. De regels zijn erg duidelijk toch?

Op 26 juni 2012 18:46:31 schreef M-i-c-h-e-l:
Ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik ben geen moderator, maar heb je nu enig idee hoe een ban ontstaat? Die wordt niet voor niets gegeven. De regels zijn erg duidelijk toch?

Ok ja daar kan ik mee leven maar dan had ik toch eerst een waarschuwing verwacht van de moderators, het gaat mij vooral over het gedrag van vele mensen hier.

En altijd die belachelijke antwoorden ook, kunnen jullie eens niet serieus antwoorden of wat? Alles wat wij voor ons examen enkele weken geleden vroegen trokken jullie in het belachelijke en "pakte" ons op onze woorden wij probeerden ook maar gewoon te slagen voor onze examens. Al die zever hier!

En wat kan die ban ons schelen dat doet er dan nog niet eens toe !

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

wij probeerden ook maar gewoon te slagen voor onze examens

"gewoon" zegt het allemaal , denk ik.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Als julie de lesstof goed doorneemt en leert, dan hoef je niet zulke vragen te stellen.
Om daarop een gek of zogenaamd raar antwoord te krijgen.
Dus duik meer in de boeken en ga niet rondhangen en hier te denken een kant en klare antwoord te verkrijgen.
Wij hebben die tijd al ruim achter de rug, en toen moesten we wel huiswerk doen, want toen was er geen internet.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

U antwoord ook weer toch bedankt om onze tijd te verkl....

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 26 juni 2012 19:00:18 schreef GerardMonique:
Als julie de lesstof goed doorneemt en leert, dan hoef je niet zulke vragen te stellen.
Om daarop een gek of zogenaamd raar antwoord te krijgen.
Dus duik meer in de boeken en ga niet rondhangen en hier te denken een kant en klare antwoord te verkrijgen.
Wij hebben die tijd al ruim achter de rug, en toen moesten we wel huiswerk doen, want toen was er geen internet.
MVG Gerard.;)

Toen ik dat topic starte zat ik wel al vollop in de boeken en wou men tijd niet verdoen door 2 uur op iets te staren dat ik dan nog niet zou snappen, ik kon mijn tijd beter gebruiken, voor zo een momenten zou een forum als dit toch een goed hulpmiddel kunnen zijn.

Een serieus antwoord van een medestudent dan, nu geslaagd zoals het hoort.
Beginnen met leren doe je niet 3 weken van te voren een keer, of nog mooier, de avond van tevoren, dat doe je je hele schoolperiode door.
Eindproject verdedigen, als je project goed af is en gedocumenteerd is loop je daar relaxed naar binnen.
Dus als je gewoon de boel op tijd af hebt dan zijn er geen 3 weken stress ;)
Stageverslagen ook, dat doe je je hele stage door.
Als je daar in de laatste week eens aan moet beginnen heb je iets serieus fout gedaan.

Tja jongens jullie vergeten iets wat al gezegd is.
Namelijk dat iedereen, ja iedereen hier uit vrije wil actief is.
Dit noemt men 'vrijwilligerswerk'! Of nog niet eens is, het is namelijk hobby!

Velen hier proberen mensen op weg te helpen met allerhande problemen in hun vrije tijd. Dat is belangrijk om te weten.
Een docent wordt betaald voor zijn werk. Hier kan je dus vragen aan blijven stellen totdat je de stof beheerst. Iets wat je wel tijdig moet doen.

Nu is het een kwestie van afreageren omdat mogelijk bepaalde zaken niet op tijd ingeleverd zijn. Iets wat weer samenhangt met goed plannen.

Succes met jullie verdere studie en loopbaan!

zonder prutsen kom je nergens!
klein is fijn

Moderator

Op 26 juni 2012 18:04:53 schreef michiel_j.:
Wij staan al 3 weken onder serieuze stress: Examens, projecten die ingedient moeten worden en mondeling verdedigt worden, stageverslagen, tekeningen afgeven..

Dus ga je maar tegen betalen je opdrachten laten maken? Ga je dat later ook zo bij je baas doen?

Nee. En zeker niet hier.

Dit topic is gesloten