NAD is hoop geld voor hetgeen je krijgt. 't Gaat vaak kapot en zoals Fred al schreef is de bouwkwaliteit. eehhm Matig.

ik snap derhalve niet dat je er zo'n hoop geld, tijd en moeite van maakt, voor dit geld had je een prachtige mooie stereo amp kunnen kopen schat ik die het dan ook altijd doet.

Ik zal straks D751 ~ D755, R751 ~ R753 nog eens doormeten.
De thermische zekering op J754B zit in de trafo, wat voor waarden zou ik terug moeten krijgen als ik deze doormeet?

Op 13 juli 2012 10:47:23 schreef High met Henk:
NAD is hoop geld voor hetgeen je krijgt. 't Gaat vaak kapot en zoals Fred al schreef is de bouwkwaliteit. eehhm Matig.

ik snap derhalve niet dat je er zo'n hoop geld, tijd en moeite van maakt, voor dit geld had je een prachtige mooie stereo amp kunnen kopen schat ik die het dan ook altijd doet.

Dit is zeker waar en zal de volgende keer ook het verhaal worden, nu ben ik echter zo ver (van een reciever die niets meer deed tot aan nu) dat ik het wil afmaken ook. Voor dezelfde prijsheb je een Musical Fidelity A200, maar daarmee kan ik geen surround produceren en dat is zo af en toe toch wel een meerwaarde.

Daarnaast is NAD uit deze prijscatagorie een van de weinige die op stereo vlak ook best goed presteerd.

Op 13 juli 2012 10:48:35 schreef Arcoruig:
Ik zal straks D751 ~ D755, R751 ~ R753 nog eens doormeten.
De thermische zekering op J754B zit in de trafo, wat voor waarden zou ik terug moeten krijgen als ik deze doormeet?

Die zal laagohmig zijn als hij niet warm is.

Ik snap het punt van HmH ook wel.
Ik heb zelf ook altijd sterk de houding van: als ik aan een amp begin, zal die weer draaien ook. Het is hobby, dus dat mag tijd kosten :-)