Op 30 augustus 2004 21:19:33 schreef Bastiaan:
[...]
Dankje, van hetzelfde![...]
Dat er iemand weg gaat betekend niet direct dat er een vacature is.
betekent
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 30 augustus 2004 22:43:39 schreef wipi:
[...]
betekent
en waarom zouden we jou in het team willen hebben....?
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
Op 30 augustus 2004 22:55:32 schreef wipi:
Omdat ik wat van elektronika ken én goed kan spellen.
Tss... Okey, En jij bent ook de enige die wat van elektronica kent.
De anderen zijn hier allemaal tezamen om wat te chatten (Met onze eigen spellingscotrole natuurlijk)
Jeroen Boere
Even voor de goede orde, dit is NIET een topic waarbij wipi afgezeken dient te worden. Dat doe je maar op een andere manier als je daar dringende behoefte aan hebt.
Ben_
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects
Zonde dat je het wat rustiger aan gaat doen qua CO.. maar zo nu en dan iets nieuws gaan doen is helemaal niet zo gek 
Bovendien leert de ervaring dan 'vertrokken' oprichters meestal nog wel op fora etc. terug te vinden zijn - cu around!
Jeroen Boere
Op 30 augustus 2004 23:10:11 schreef wipi:
Immers, we willen de nagadachtenis van Bastiaan niet verstoren door minder positieve gevoelens.
&
Op 30 augustus 2004 23:15:44 schreef wipi:
Ja, en op fauna.
Doe nou eens normaal man. Heb je last van frustraties ofzo?
Heb je niets zinnigs te melden, hou dan gewoon commentaar voor je, dat is wel zo prettig voor degene die WEL interesse hebben voor dit topic.
[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]
hmm ik kan het niet nalaten, maar volgens mij is het FLORA en niet FORA.
het is immers FLORA en FAUNA.
Maare zoals al eerder bastiaan. Good luck en laat nog wel ff weten wat je nu gaat doen
Ik vind het heel spijtig dat je ermee stopt, Bastiaan.
Ik respecteer je keuze en ik hoop dat het voor jou goed uitpakt. Veel succes!
Rob.
Op 30 augustus 2004 23:46:11 schreef High met henk:
ehh wipi mijn post sloeg meer op jouw onzinnige post omtrent fauna
Dat had ik wel zo begrepen.
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Op 30 augustus 2004 18:04:11 schreef Bastiaan:
Ik ben niet voorgoed weg, want ik zal gewoon als normaal CO-lid op het forum rond blijven hangen. Het is en blijft nou eenmaal een verslaving
Langs deze weg wil ik je bedanken voor je inzet en ik hoop je nog vaak tegen te komen op CO
ik hoop dat CO een heel hardnekkige verslaving is waar je moeilijk afkomt.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 30 augustus 2004 23:38:41 schreef High met henk:
Maare zoals al eerder bastiaan. Good luck en laat nog wel ff weten wat je nu gaat doen
Het is niet dat ik direct al iets anders heb, voor zover je daar over kunt spreken en ik iets anders moet hebben.
Maar omdat CO zoveel tijd in beslag neemt heb je (ik) niet veel tijd meer over voor andere zaken. Daar hoop ik dus binnenkort verandering in te brengen. Gewoon alleen al lekker meer hobby'en met de electronica bijvoorbeeld, is alweer ffies geleden dat ik een "groot" project heb gedaan.
Op 31 augustus 2004 00:05:02 schreef k.p.meinesz:
ik hoop dat CO een heel hardnekkige verslaving is waar je moeilijk afkomt.
Dat hoop ik stiekum ook

Anoniem
ik vind het jammer dat je de functies als teamlid inlevert maar dat is je eigen keus en je moet kiezen voor jezelf
D-work
Linux is like a wigwam. No windows. No gates. Just an Apache inside.
Op 30 augustus 2004 22:55:32 schreef wipi:
Omdat ik wat van elektronika ken én goed kan spellen.
Op 30 augustus 2004 23:35:27 schreef Jeroen Boere:
[...]
&
[...]Doe nou eens normaal man. Heb je last van frustraties ofzo?
Heb je niets zinnigs te melden, hou dan gewoon commentaar voor je, dat is wel zo prettig voor degene die WEL interesse hebben voor dit topic.
"Tis (wipi) weer ene van a'pen zenne, die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden"

Joeri de Man
LED there be light
Het vervelende weliswaar is dat hij weggaatm het leuke is dat normale leden ook een tutorial kunnen schrijven en artikelen. dus misschien......
maare ik was zelf oko een halfjar weggeweest de site totaal vergeten, en toen tja je komt er niet onder de magische aantrekkingskrachten van CO uit. en nu zit ik hier weer elke dag.
groeten
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Ok, normale leden kunnen ook een tutorial schrijven, maar we hebben wel iemand nodig die hem op de site kan zetten, vroeger duurde (en nu nog) het al héél lang, bv. EA's MOSFET tutorial is al lang af EN opgestuurd, maar staat nog niet op de site ( het 2de deel toch niet) . Deze functie zal toch wel iemand moeten verderzetten.
Ives