Het grote interessante aanbiedingen topic deel4

Dit topic is gesloten

Voor dat geld kun je er ook nog een keer een nieuw (en kwalitatief goed) relais inzetten van bijv Omron, Panasonic of wat dan ook. Ik zag laatst ook dergelijk Remote WCDs met ingebouwde stroommeting en gebaseerd op ZigBee. (dacht uit mijn hoofd Essent) Dit is natuurlijk goed te gebruiken in een eigen domotica systeem.

Webshop voor Electronic Prototype | http://eProto.nl/

Ik heb inderdaad een paar van die Action contactdozen. Het is niet stabiel. Ik gebruikte zo'n ding in een kast om mijn versterker te schakelen. Ik kon hem wel aanzetten maar niet meer uit. Door de warmte was de ontvanger ontregeld. In koude toestand deed de doos het weer. Ik heb ze weggeven :-)

Deze versies van ELRO doen het beter. Ik ga ze gebruiken voor RF communicatie tussen de microcontrollers.

I hear and I forget, I see and I remember, I do and I understand. ---- Confusius ----

http://www.ebay.nl/itm/Mini-5-Inch-Electrical-Crimping-Plier-Snip-Cutt…

Kniptangetjes voor nog geen 2 euro.
Met deze kan je de pootjes van componenten superdicht langs de print afknippen.

Als je bijvoorbeeld spijkers zou willen knippen dan gaan ze wel naar de maan, maar ik heb nog geen versie van dit soort tangetjes gevonden die daar geen last van hebben.

inderdaad goed materiaal, of nageltang ook vlijmscherp voor zachte materialen

Op 2 december 2012 22:21:08 schreef Simplemind:
Reichelt.nl heeft zijn maximum orderbedrag verlaagd naar € 10,00 .....

Oei! dan blijf ik voorlopig maar bij Farnell en Mouser. Ik bestel heel regelmatig voor meer dan 10 euro. (Maandag is er nog voor 250 euro aan spullen van mouser binnengekomen. Als ik dat in 25 zendingen had moeten opsplitsen was mijl op zeven geweest.... :-) )

:-)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Nee, je kunt nu ook kleine bestellingen plaatsen. Je hoeft ze niet op te splitsen :-)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 6 december 2012 19:24:58 (69%)

I hear and I forget, I see and I remember, I do and I understand. ---- Confusius ----

Dan gaat het dus om het minimale order bedrag en niet het maximale zoals je eerder schreef :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Lucky Luke

Golden Member

>:)

Op 5 december 2012 20:44:12 schreef Simplemind:
[...]

Nee, je kunt nu ook kleine bestellingen plaatsen. Je hoeft ze niet op te splitsen :-)

Nog kleiner? Dan moet je juist wel splitsen lijkt me :P

Niet zozeer aanbieding, wellicht wel interessant: ik zag net dat hobbyking ook een NL warehouse heeft inmiddels.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Klopt, nu maar hopen dat ze binnen afzienbare tijd bijna al hun producten gaan leveren vanuit NL of DE. Dat zou geweldig zijn.

Of tenminste de onderdelen die IK wil hebben. :-)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Bij de Gamma hebben ze zwarte Raaco kastjes, heb ze nog nooit eerder gezien.

HF virus is hier aanwezig!
Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Ik zie alleen maar "tronic" accu's en dat klinkt als afkomstig van een land waar meestal niet veel goeds vandaan komt.

Arco

Special Member

De Tronic Eco's komen er toch goed uit in testen. (En 't is een van de weinigen die ook PP3 batterijen hebben)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
flash2b

Special Member

LSD = Low Self Discharge (lucy in the sky with diamonds...)

[Bericht gewijzigd door flash2b op vrijdag 14 december 2012 16:03:11 (42%)

Op 4 december 2012 13:52:44 schreef necessaryevil:
http://www.ebay.nl/itm/Mini-5-Inch-Electrical-Crimping-Plier-Snip-Cutt…

Kniptangetjes voor nog geen 2 euro.
Met deze kan je de pootjes van componenten superdicht langs de print afknippen.

Als je bijvoorbeeld spijkers zou willen knippen dan gaan ze wel naar de maan, maar ik heb nog geen versie van dit soort tangetjes gevonden die daar geen last van hebben.

Zoiets heb ik ooit eens gekocht. Ongelooflijke meuk. Vreselijk veel speling en de snijkanten zijn binnen no time aan flarden.

Just find out what you like and let it kill you

Nu we Lidl in beeld hebben, heb ik daar de HDMI-kabel gehaald. Zie hier.
De stekkers kan 180° gezwenkt en gedraaid worden 90°, voor eenvoudige aansluiting, in compacte ruimte.
En soepele 2 Mtr kabel.
Hoe kunnen ze dat voor die prijs zulk goeds leveren.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Wat een duur ding, jij moet nodig eens naar de action :)

Maar dan zit er géén scharnierbare stekkers aan, en een hardere/stevige kabel.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

en met die kabels van de action al veel problemen gehad (ook het enige van daar waar ik problemen mee heb).
geen beeldop ps3, 2 x kabel van action daarna ander merk en ok

Oké, ik dacht dat die dingen best goed waren (ken heel veel mensen die deze kabel gebruiken, en heb hem zelf ook wel eens gebruikt). Nou ja, niet kopen dus.

het spul van de action is niet alles , op t werk hebben we de ( ducktape ) ervan , die ligt de volgende dag al los.. de spuitverf is niet slecht voor het geld , ipv van krijt op de bouw voor de frezer...

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Die ducttape van de Action moet je niet als ducttape gebruiken, maar gewoon als reserverol als het net iets steviger als zo'n bruine rol inpakplakband moet zijn.

Action HDMI-kabel is net een beetje als die goedkoopste van Nedis: je moet een beetje geluk hebben dat hij niet op maandag werd geproduceerd en hem niet on-the-road gebruiken. Maar als hij het doet blijft hij het wel doen (weet ik uit ervaring).

Maar die kabel van Lidl is ook maar een gok, zeker met zo'n scharnier. Dat de mantel dik is zegt niks over de rest (koper). Daarbij vind ik ze niet echt geschikt voor 'waar weinig ruimte is', want de constructie om hem te laten scharnieren is best lomp, en bespaart niet echt veel ruimte. Beter pak je dan zo'n dedicated haakse variant.

If you want to succeed, double your failure rate.
Henry S.

Moderator

Op 10 december 2012 19:46:46 schreef nulzeventig:
Bij de Gamma hebben ze zwarte Raaco kastjes, heb ze nog nooit eerder gezien.

Ik heb ze gezien, veel duurder dan de rode.

Op 13 december 2012 12:49:42 schreef Zonnepaneeltje:
Ik zie alleen maar "tronic" accu's en dat klinkt als afkomstig van een land waar meestal niet veel goeds vandaan komt.

Tronic is net als Topcraft een huismerk, de uiteindelijke fabrikant kan heel iemand anders zijn.

Tronic en Topcraft batterijen scoren over het algemeen goed.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten