Kerstwens/beste wensen

High met Henk

Special Member

ja, pasen, pas dan heb ik weer tijd, dus wie weet post ik tot die tijd niets.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Was dat jou 10.000ste post?
Inmiddels 101 posts verder :)

If you want to succeed, double your failure rate.

Het jaar was inderdaad erg snel voorbij.
Prettige Kerstdagen en en een gezond 2013 toegewenst!

Iedereen een vreugdevol Joelfeest toegewenst!

http://theasatrucommunity.files.wordpress.com/2012/11/yule.jpg

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Tidak Ada

Golden Member

Voor wie ze nog niet persoonlijk heeft ontvangen, hier mijn beste wensen :

http://www.uploadarchief.net/files/download/kerst%202012.jpg

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Lambiek

Special Member

Op 21 december 2012 11:55:17 schreef pros:
Iedereen een vreugdevol Joelfeest toegewenst!

Zit daar in die hoorn wat ik denk dat daar in zit?

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Of er lambiek in zit? Dat zou best kunnen...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Henry S.

Moderator

En idd weer een jaar voorbij, Hugo je hebt gelijk - hoe ouder je wordt des te sneller vliegen de jaren om.

Iedereen een prettige kerst, En ik wens ieder een gezond, gelukkig en voorspoedig 2013.

En laat de soldeerbout roken zolang het nog kan.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
PE9SMS

Special Member

Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2013 toegewenst!

Dat er maar weer veel interessante discussies op CO gevoerd mogen worden!

This signature is intentionally left blank.

Ook mijnentwege een vrolijk kerstfeest en een gezond 2013 toegewenst.

Ik heb geen schrik iets nieuw te beginnen omdat de Ark is gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals

@ jochem:

Ook voor mij weer een druk jaar achter de rug, en ook over de grens van 10000 posts geschoten (het verborgen raadsel werd door niemand opgepikt).

Ik heb m uitgerekend hoor!
uHz, altijd leuk.

zit sinds 2009 in de PV.

Ik wil natuurrrrrrrrlijk niet achterblijven en wens daarom dat iedereen van de kerst geniet met zijn/haar familie/vrienden/geliefden en dat het nieuwe jaar niets dan moois met zich meezeult (op een paar doorgebrande zekeringen dan toch weer minimaal wel).

Wat zie ik hier toch weer prachtige foto's...

Just find out what you like and let it kill you

Iedereen ook namens mij prettige kersdagen en een gelukkig 2013 gewenst@! En bij deze bedank ik ook alle posters in mijn topics, waardoor ik leuk en goed geholpen ben! Ik vind het echt een mooi iets dat mensen die mij niet persoonlijk kennen er toch veel voor over hebben om hun kennis aan mij over te dragen.

Hiervoor ook mijn dank aan het CO team, zij maken dit tenslotte mogelijk door te zorgen voor een mooi en georganiseerd forum waar alleen mensen thuishoren die leuk met elkaar omgaan.

Ook namens mij fijne kerst, dat er nog wat leuks onder de boom mag liggen :)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Net op de valreep :-)

Fijne Kerst en alvast een goed nieuwjaar! En dat iedereen maar weer lekker mag pielen in 2013 ;-)

Website -- Slopen is ook een kunst...
Supra's are built for one purpose only, To scratch the "Midlife" itch.

Iedereen bedankt en ook fijne dagen gewenst!

Dok

Golden Member

Iedereen nog mooie feestdagen toegewenst en een gelukkig 2013!!

Wie niet horen wil moet TV kijken.
Read the fuc.... manual and read the fuc.... datasheet! {Proton IDE: V2.0.1.2 / Proton Compiler: V3.5.4.5}

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2013! Moge er veel elektronica in voor komen!

Joppe

Wees altijd vrolijk!
Lucky Luke

Golden Member

Voor het oude jaar helemaal om is wil ik ook nog even heel CO een gelukkig nieuw jaar wensen, met goede gezondheid en veel hobbyplezier. En die kerstwensen dan maar vast voor volgend jaar als ik het topic weer misloop.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Van mijn kant ook iedereen een gelukkig en creatief nieuw jaar!

Gelukkig en goed nieuwjaar toegewenst aan alle CO bezoekers!

Voorzichtig straks met vuurwerk!

Groeten, Oane

Fordman

Ook namens mij wens ik alle CO'ers een hele fijne jaarwisseling en een elektronicavol 2013 toe. Voorzichtig met vuurwerk en rokende schakelingen! ;)

Groetjes,

EEVTEC