Ik zal vanuit Leidschendam rijden en kan bijvoorbeeld Schimanski meenemen. Maartenbakker, je kan eventueel ook met mij meerijden, of ik (we) misschien met jou? Scheelt weer benzine / kosten / vervuiling. Maar dan is er bij mij niet extreem veel ruimte voor spullen over. Nouja, wel een kofferbak en een zitplaats (Opel Astra G), maar hele grote apparaten gaan dan dus niet.

Je gaat toch niet zonder aanhanger naar zoiets toe ? >:)

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (38%)]

Nee, er rijdt een containertruck achter me aan! :P

@Benadski:
Kan je beter de FYRA nemen. Maar dan moet je hem eerst repareren.

MVG Gerard.;)

Op 22 januari 2013 19:54:55 schreef GerardMonique:
@Benadski:
Kan je beter de FYRA nemen. [....]

Die zal in ieder geval leeg zijn >:)

Op 22 januari 2013 19:42:17 schreef Benadski:
Nee, er rijdt een containertruck achter me aan! :P

Gaan de loodsen op 2 Mrt leeg komen? :o

Ik kom met dezelfde bescheiden Xantia break als vorige keer (de bus staat nog steeds terzijde). Geen idee of hij vol raakt, ik wilde het een beetje binnen de perken houden eigenlijk maar of dat lukt? Opzich mag hij 1500kg trekken, dus een flinke tandemasser erachter wellicht? :+

Ik schreef wel zo enthousiast dat ik open sta voor carpoolen, maar aangezien zaterdag voor mij toch vaak een beetje een haastwerkdag is en ik ook niet weet of mijn auto vooraf al wat gevuld is (en dan niet meer vrije ruimte heeft dan een Astra) moet ik er toch even over nadenken.

Het ligt er aan hoe groot de auto van Kareltje is (er vanuitgaande dat ik met hem mee kan rijden). Het leukste wordt nog om het in de trein mee te krijgen in de richting van Assen

Ik zal er 2 maart niet meteen om 10 uur zijn, ik kom wel in de loop van de ochtend. Poolen is dan niet zo handig. Ik heb wel een grote auto dus wat er bij Benadski niet meer in kan wil ik wel voor hem meenemen naar L'dam ;)

Darkpinquin: Er zijn al eerder mensen met de trein geweest. Een goede rugzak en/of grote sportttas doet wonderen.

Wel belangrijk is dat het koffiehoekje weer wordt opgetuigd. Heeft er iemand een Senseo beschikbaar en koffiepadjes? De anderen kunnen dan koek meenemen. Zorg trouwens ook voor je eigen lunch. De kantine is gesloten op zaterdag (en op ander dagen ook) :D

@darkpignuin dat lukt dan wel in een boodschappentas heb ik ook gedaan vanaf deurne met de trein naar groningen. werkt prima. ligt er natuurlijk wel aan wat je mee neemt, ik had dan geen apparaten bij mij.

@shimanski je was me net voor.

Ik kan altijd filterkoffie maken. Alles daarvoor zit in mijn campertje.
Ik had trouwens al gedacht een paar blikken soep mee te nemen.
Plastic kommetjes en lepels kunnen er ook nog wel af.

Ik heb sowieso een gaspit.

Ik zorg evt. weer voor koffiepads en een pak "gangmakers" :)

En ik dacht dat er ook een magnetron aanwezig is, dat vraag ik wel aan Desiree.

Verder moet ieder voor wat extra lucht in de achterbanden zorgen :)

een simpel/klein klapstoeltje is ook handig ;) je gaat er langer zijn dan de eerst indruk wekt :)

een paar post geleden werd de elector fuctie genarator getoond al nog beschikbaar, ik hoop dat er dan 2 waren , 1 staat er al hier ;)
(niet helemaal 100% , ooit eens naar kijken, maar voor mij is hij zo prima bruikbaar ! )

Mijn banden heb ik standaard al op maximale last opgeblazen tegen cuppen en voor lager verbruik (en de helft van de tijd staat er toch genoeg achterin ;))

Ik zal het oliepeil van de vering wel vooraf nog even controleren voor het geval die hard moet werken om de boel boven NAP te houden :)

Als ik eraan denk neem ik ook een pak koeken ofzo mee voor de respectievelijke inwendige mensen, die tenslotte ook hard moeten werken.

Op 23 januari 2013 00:04:06 schreef Shiptronic:
een simpel/klein klapstoeltje is ook handig ;) je gaat er langer zijn dan de eerst indruk wekt :)

een paar post geleden werd de elector fuctie genarator getoond al nog beschikbaar, ik hoop dat er dan 2 waren , 1 staat er al hier ;)
(niet helemaal 100% , ooit eens naar kijken, maar voor mij is hij zo prima bruikbaar ! )

Goeie tip, Chip, er zijn daar ongeveer een 6-tal stoelen, maar met deze grote groep zou het inderdaad handig zijn om er een paar extra te hebben.
En heb jij dat Elektor FG meegenomen? Ik dacht toch stellig dat die in de rek was blijven staan, hm, ik word ouder, en minder scherp.

Tip voor de mensen die voor de eerste keer naar Deurne komen:
Een zaklampje en een loep is geen overbodige luxe in het onderdelen gedeelte.
Nog een tip: zoek je iets specifieks, vraag het ook anderen om mee te kijken, die zou het zomaar tegen kunnen komen.

Heeft er iemand een Senseo beschikbaar

In het keukentje staat er eentje die we mogen gebruiken.

@Darkpinguin: tuurlijk kan je met mij meerijden.
Houd er rekening mee, dat ik een half uur eerder daar ben, en als laatste weg ben.

Op 22 januari 2013 23:11:30 schreef Schimanski:
Ik zal er 2 maart niet meteen om 10 uur zijn, ik kom wel in de loop van de ochtend.

De eerste paar uur kan ik het nog wel zonder mijn lieftallige assistente ;)
Daarna kan iedereen ook bij jou terecht voor vragen, prijzen, etc.

We zijn nu met een erg grote groep, houd dus wat rekening met mekaar, w.b. de ruimte, het is erg krap daar.
Normaal zou ik de groep gesplitst hebben, maar dit is de laatste sessie vóór Rosmalen, vandaar ik dit zo heb gedaan.

Ik zie dat we met drieen uit Eindhoven komen. Als een van de anderen vanuit zuid-Eindhoven vervoer zoekt, kan ik een lift aanbieden.

Mag ik de reizigers een fijne en veilige trip toewensen!!! En amuseert u he!!!!

Waar is dat precies in Deurne, of krijgen we dat te horen via email?

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (90%)]

don't call us, we'll call you ;)

Karel gaat de mensen op het lijstje mailen met adres e.d.

Een vroege voor-aankondiging resulteerd kennelijk in een lang trappelen (van ongeduld) ;)

Het is nog een kleine 5 weken wachten, maar ieder krijgt persoonlijk mail.

Op 29 januari 2013 17:54:07 schreef Schimanski:
don't call us, we'll call you ;)

Karel gaat de mensen op het lijstje mailen met adres e.d.

Dit wil ik vandaag gaan doen, maar er zijn mensen die hum mail-adres niet openbaar hebben staan, dat wordt moeilijk voor mij.
Zet het even openbaar en laat het hier even weten.
Mocht je er problemen mee hebben, mail mij dan.

@kareltje, ik ben er dan toch nog bij geraakt? Aangezien ik een email heb gekregen.

Moest dit zo zijn. Wie rijdt er allemaal vanuit België? Vanaf richting Antwerpen, of Sint-niklaas? Want het is voor mij 140 km bollen... En als ik samen zou kunnen rijden wil ik dat wel doen.

Alvast bedankt!

Maar 140km, dat is een afstand van niets ;)

voor mij is het nog meer, 240km enkele reis