Opruiming elektronica'verzameling'

Dit topic is gesloten

Het probleem is dat ik zelf geen auto heb, maar dat ik met die van mijn moeder rij. Niet zo vreemd voor een student van 19 jaar. Op zich geen probleem, maar over lange afstanden doet ze af en toe lastig, in verband met diesel enzo.

Dus het zou handig zijn moest ik kunnen meerijden. En anders geef ik er een draai aan en zeg dat het in verband is met mijn studies elektronica. Wat op zich nog klopt ook.

Maar moesten er mensen vanuit België rijden zou het leuk om weten zijn.

'Elektronica werkt op rook, eens die er uit is werkt het niet meer'
Schimanski

Golden Member

Op 11 februari 2013 23:43:20 schreef stefbef:
... Op zich geen probleem, maar over lange afstanden doet ze af en toe lastig, in verband met diesel enzo.

... En anders geef ik er een draai aan en zeg dat het in verband is met mijn studies elektronica...

Misschien vindt je mensen die met jou mee willen rijden. Dan gooi je de tank vol en deel je de kosten met de meerijders. Moeders ook weer blij.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Misschien valt er iets te regelen met Stynus of Ghole
Beiden komen ook uit België

Op 12 februari 2013 16:53:00 schreef stefbef:
Tidak ada heeft mij al gecontacteerd. Wel nog onder voorbehoud, maar het is een goed begin.

Wat is het toch een heerlijk cluppie :)

[Bericht gewijzigd door Kareltje op dinsdag 12 februari 2013 17:00:56 (59%)

Tidak ada heeft mij al gecontacteerd. Wel nog onder voorbehoud, maar het is een goed begin.

'Elektronica werkt op rook, eens die er uit is werkt het niet meer'

Er zijn nog een 2-tal mensen die hun e-mailadres niet openbaar hebben staan.

MAIL ME!!

Geen mail adres = geen mail met adresgegevens van de loodsen!

p.s. heeft iedereen z'n mailtje ontvangen? Ik kan ook fouten maken.

Ik geef electrotechniek lessen op basisscholen. Daarvoor ben ik altijd op zoek naar goedkope materialen. Helaas ben ik niet in de mogelijkheid naar Deurne te komen, ook al omdat dan de materialen in eens zomaar eens vrij duur kunnen worden. Maar graag post ik toch eens een lijstje mocht het aanwezig zijn hou ik me aanbevolen het eventueel over te nemen.

Zaken die ik zou kunnen gebruiken in hoeveelheden:
-Blank of vertint koperdraad
-geisoleerd draad
-ledjes (alle soorten en maten)
-bc547
-cr2032 met soldeerpoten (bij voorkeur liggen)
-elko 1uf
-weerstanden: 4M7, 10K, 560R
-ldr
-kleine (soldeer) aan.uit schakelaars
-snoerschakelaars

elmowww

Golden Member

Ik heb mijn mailtje :)

Jan Klaassen, ik zal ook even voor je proberen te kijken.

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
chuckie

Honourable Member

Heb nog geen mailtje ontvangen..., maar heb inmiddels het e-mail adres in mijn PG aangepast.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik heb even gemaild.. stond nog niet openbaar.

Op 13 februari 2013 19:38:58 schreef Vaas:
Ik heb ook nog geen mail

Na wat zoekwerk kwam ik dit tegen

Op 28 oktober 2012 08:45:28 schreef Vaas:
Ik heb ook wel interesse om eens een keertje te kijken, mag ik ook op de lijst?

Hier had ik positief op gereageerd, maar om een of andere duistere reden ben je niet op mijn lijstje geplaatst.
Je krijgt mail.

Gezien de (eigenlijk te) grote belangstelling moet er nu wel degelijk met elkaar rekening gehouden worden.
Probeer zoveel mogelijk ruimte te laten voor een ander.
De oudgedienden weten wel hoe beperkt die daar is (smalle doorgangen, stapels dozen en kratten etc.)

Voor extra stoelen en een magnetron wordt gezorgt.

@Chucky: Hoe kon ik jou toch vergeten [schaam]

Tidak Ada

Golden Member

@maartenbakker :

Check even je mail s.v.p.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 11 februari 2013 23:43:20 schreef stefbef:
Het probleem is dat ik zelf geen auto heb, maar dat ik met die van mijn moeder rij. Niet zo vreemd voor een student van 19 jaar. Op zich geen probleem, maar over lange afstanden doet ze af en toe lastig, in verband met diesel enzo.

Dus het zou handig zijn moest ik kunnen meerijden. En anders geef ik er een draai aan en zeg dat het in verband is met mijn studies elektronica. Wat op zich nog klopt ook.

Maar moesten er mensen vanuit België rijden zou het leuk om weten zijn.

geweldige nickname...ooit heb ik jaaktrekhaak als nick gehad:) ik ben zelf van hasselt en nog maar een jonge spreeuw op dit forum....misschien dat we later wel eens kunnen afspreken enzo!

Tidak Ada

Golden Member

Ik kom regelmatig in Zonhoven, maar naar Deurne is dat een fiks eind om, anders kon je meerijden. Stefbef en ik liggen meer op dezelfde route en ik kan hem ook véél eerder oppikken, dus dat is al geregeld.
We zien je wel in Deurne.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Slecht nieuws.

Eergisterennacht is een kennis van mijn vriendin overleden en de begrafenis is zaterdag. Ik kende de persoon in kwestie niet maar de beleefdheid verplicht mij toch om mee te gaan.

Ik ga voor zaterdag dus moeten passen. Tidak ada, ik heb je ook nog een mail gestuurd daaromtrent.

Moest er ergens nog een scoopje staan ( 20 Mhz, 2 kanaals) voor een degelijke prijs, of een kleine functiegenerator ( geschikt voor versterkers mee door te meten) zou ik die wel graag hebben. Mijn budget voor 1 van de 2 ligt rond de 75 euro.

Mijn gsm nummer is *** voor moest er iemand iets zien liggen, mogen jullie altijd een bericht sturen of bellen, wel in de namiddag pas.

Alvast bedankt!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 28 februari 2013 18:46:12 (1%)

'Elektronica werkt op rook, eens die er uit is werkt het niet meer'

@Stefbef: Ook al ken je deze persoon niet persoonlijk toch gecondoleerd.
Maar maak je geen zorgen over het loodsbezoek, er volgen er nog wel meer.

Voor komende Zaterdag, Ik was vorige week nog even in de loodsen geweest, en het was er best wel koud brr..
Het kan er Zaterdag nog best wel koud zijn, houd daar rekening mee.

Als de verhuurder een beetje mee wil werken gooien we de kranen open, en proberen het er toch wat warmer te krijgen.
Verder moet de soep van Tidak ons warmte brengen :)

Hoi,

Ik wil zaterdag echt komen maar:
ik heb het adres nog niet!

Waar is het in Helenaveen?

--------

En stefbef, voor audiogeneratoren neem even apart contact met me op?

Groeten,
Pieter

[Bericht gewijzigd door Hoeben op donderdag 28 februari 2013 00:05:12 (25%)

Op 12 februari 2013 22:02:07 schreef Kareltje:
p.s. heeft iedereen z'n mailtje ontvangen? Ik kan ook fouten maken.

Ik had deze vraag al een week geleden gesteld, maar ik mail je.

Henry S.

Moderator

@stefbef: Nooit je telefoonnr posten, deze is verwijderd. Spammers en SMS-diensten maak er zeer graag gebruik misbruik van. Geef het via email even door aan Kareltje.

@Kareltje: Maar goed dat je nog even vermeldt dat het aankomende zaterdag al zo ver is. Ik was het alweer vergeten... M'n aankomsttijd staat helemaal nog niet vast.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

@Henry S: Dat is ook de reden dat ik die niet te vroeg verstuur, ik ken mezelf ;)
Maar ik zie je wel verschijnen de koffie (met koek) staat klaar.

Ik kom morgen samen met Roland, die pik ik onderweg op. Zal ik ook nog iets (lekkers) meenemen?

Wij zijn er rond 10:00

-

Iets lekkers houden we wel van :P
De koeken en koffiepads staan hier al klaar.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

blond en blauwe ogen hoeft niet , die heeft kareltje achterin de loods links nog een ton vol staan :) en anders komt die loods nooit leeg ...

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Tidak Ada

Golden Member

De kippensoep is al ingeladen, evenals een hoeveelheid cadeautjes voor MB en MAH

Zijn er plannen om na afloop ergens met een/het groepje te gaan eten ? Dan kan ik de achterwacht inlichten.... ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dit topic is gesloten