Heb jij dan die hele zak meegenomen ? ;)

Jij mag niet meer raden :)

Maar er zijn er nog meer ...

[Bericht gewijzigd door Sine op (38%)]

Die vinden we dan uiteraard in Rosmalen weer terug ;)

[offtopic]Ik heb mijn pc stevig ge-upgrade, en die aap van Tidak staat nu al een bezetene nee te schudden :)

Heeft iemand nog een weerballon neer zien komen zaterdag? Hij moet in de buurt zijn geland als ik het goed zie...

http://360.g8dhe.net/HAB_Flights/HABANERO/output/HABANERO.html

https://www.youtube.com/watch?v=AKNbJCVRXhA

Ten noorden van Helmond ! Da's wel een heel eind van Deurne vandaan ! Dat zie je niet hoor, als je voornamelijk naar de grond kijkt in een loods >:)

Ik begrijp dat er weer een bezoek komt, gaaf wat er allemaal nog gevonden wordt. Die lamp van Mans is echt gaaf.
Een flipklokje heb ik de vorige keer ook gevonden, een pioneer die iets kan inschakelen. Doet het goed, alleen moet er een vers neonlampje in denk ik. In het donker kan je het met moeite nog aflezen.

Tidak, of Mans, zouden jullie voor mij nog een haffel boortjes kunnen scoren en mee naar rosmalen nemen. Ik had een setje met van elke maat er een maar de dunne ( onder 1.5 mm ofzo) zijn nu allemaal dood. Die moet ik dus echt alleen in een boorstandaardje gebruiken ( welke ik nog niet heb trouwens maar het kan wel in mijn freeskop)

Op 4 maart 2013 16:44:57 schreef fred101:
...alleen moet er een vers neonlampje in denk ik...

Mijn neonlamp(je) past zeker niet >:)

Op 4 maart 2013 14:53:25 schreef Tidak Ada:
Heb jij dan die hele zak meegenomen ? ;)

Verrek... dat was ook weer niet de bedoeling. Vergeten te splitsen, is zo in de doos gegaan... :o

Op 4 maart 2013 16:44:57 schreef fred101:
Tidak, of Mans, zouden jullie voor mij nog een haffel boortjes kunnen scoren en mee naar rosmalen nemen. Ik had een setje met van elke maat er een maar de dunne ( onder 1.5 mm ofzo) zijn nu allemaal dood. Die moet ik dus echt alleen in een boorstandaardje gebruiken ( welke ik nog niet heb trouwens maar het kan wel in mijn freeskop)

Als er een ding is wat er veel zijn... dan zijn het printboortjes.

"Hier staat een bak die ik nog niet gezien heb met interesante dingen erboven.. moet interesant zijn."
Resultaat: bak printboortjes

Echt veel van die dingen. Een tandarts kan er ook vrolijk worden denk ik.

@Fred101: Mail mij maar voor de maten en aantallen, ik breng ze dan wel mee naar Rosmalen

Op 2 maart 2013 21:10:07 schreef testman:
hier de service manual voor de pe1510 / pe1512 http://www.eserviceinfo.com/index.php?what=search2 heb je weer wat te doen

Daar kon ik niks vinden, maar wel bij ET.

hierbij mijn lijstje van de aanwinst:

200x	BC547B
50x	L200C
675x 	kleine printplaat (elk 12cm2)
30x 	relais 12V
veel	jumpers en kroonsteentjes
veel	100nF condensatoren
12x	8polig dipswitch
20x	mini instelpotmeters 1K
2000x	transparant rood LED5mm 
500x 	LED groen vierkant
850x	10cm blauwe krimpkous
1x	H.O.L.A. tester
8x	BNC paneel montage
1x 	potmeter 10K (onbeperkt draaibaar)
4x	"+1" display
30x	1A gelijkrichter DIP6
veel	BYV96 diode
9x	dubbelzijdig doorgemetaliseerde 
	experimenteerprintplaat
1x	Honeywell proximity sensor

http://www.uploadarchief.net/files/download/aanwinst_1.jpg

http://www.uploadarchief.net/files/download/aanwinst_2.jpg

Heh, je hebt je nog goed geamuseerd in de trein zie ik. Ben je er al achter wat die hola tester nou eigenlijk is ?

Oja ... hier kun je een vinkje zetten bij "Laat icons zien in Forum" dan zie je de avatars.

[Bericht gewijzigd door Sine op (42%)]

Heeft er iemand een verloop bnc male naar sma male teveel meegenomen, ik heb er iemand eentje beloofd maar kon er Zaterdag geen meer vinden.

Er was blijkbaar geen enkele BNC make naar SMA male, niet dat we hebben kunnen vinden in ieder geval.

Wat ik wel heb is een BNC male naar sma female met daar een sma gender changer op.

Ik weet niet of het een oplossing is, maar ze zijn op eBay voor weinig te vinden.

Op 4 maart 2013 21:00:22 schreef darkpinguin:
hierbij mijn lijstje van de aanwinst:

675x 	kleine printplaat (elk 12cm2)

Waren er nog meer? ik had die dingen ooit in een grabbag en ze zijn verrekte handig!

@sine, die HOLA tester wordt aan gewerkt, moet nog de goede onderdelen vinden en dan zal ik het resultaat tonen.

@RS2^Racer^, denk nog 1 of 2 doosjes en nog wat losse in een laatje

Ik denk euh.... een kleine 10.000 nog :) hoeveel zaten er in 1 doos?

Edit: kan een nulletje minder zijn :o

[Bericht gewijzigd door Kareltje op (23%)]

Op 4 maart 2013 22:34:37 schreef Sine:
Er was blijkbaar geen enkele BNC make naar SMA male, niet dat we hebben kunnen vinden in ieder geval.

Wat ik wel heb is een BNC male naar sma female met daar een sma gender changer op.

Klopt, daar waren net 2 setjes van. De andere ligt hier. Ook waren er BNC female naar SMA female te vinden. Heb je een BNC gender changer nodig. BNC male naar SMA male heb ik niet gevonden (en ik heb er speciek naar gezocht). Wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn ;)

Maar heb ook nog een male-male sma kabeltje. Als dat ook werkt is dat wellicht beter. Minder kans dat je de zaak een keer afbreekt als het op de scope is ingeprikt. Die liggen er ook :)

[Bericht gewijzigd door guidob op (15%)]

Ik wil ook nog even Desiree en Kareltje bedanken.
Mijn collega die was meegekomen, had het opeens enorm koud, dus waren we nogal snel terug weg.

Mijn aanwinsten: weerstandknip/buig"machine", wat boortjes, potmeters, ic voetjes en dip switchen.

Voor de volgende keer mag je ook terug op de lijst zetten.

Mij kun je er ook weer op zetten Kareltje...

Zou je mij ook op de lijst willen zetten?

Ik hou me in ieder geval aanbevolen voor Helenaveen.