wow, dat ziet er goed uit! Kan helaas niet komen naar Rosmalen, volgende keer beter hoop ik.

Voor een kennis zoek ik nog het volgende; haar mengpaneel met eindtrappen is overleden, nieuw mengpaneel is door vaders besteld, maar die had er geen rekening mee gehouden dat er ook mengpanelen zonder eindtrappen zijn ;)

iemand nog een PA. achtig versterkertje staan ?

Eindtrappen van die oude vervangen :)

rest van het paneel is ook bagger, en er is een USB verzie aangeschaft met PC software voor opnemen/studio. (ze produceerd haar eigen muziek)

De oude is het niet meer waard daar nog energie in te stoppen, liever een betrouwbaar 2e handsje die later evt. nog goed te repareren valt, maar ik zal hem zaterdag voor je meenemen ;)

@ Schimanski ze komen uit deurne toch?

Omdat ik niet naar Rosmalen kan gaan en toch een 3tal van die display's wil kopen zoek ik iemand die ze voor mij daar wil kopen en opsturen.
Misschien iemand uit BE maar NL mag ook, de verzendingskosten zijn uiteraard voor mij.
Mail mij als je dit wilt doen.
Bedankt in ieder geval.

EDIT: ben ook bereid om een paar stuks over te kopen van iemand die ze niet meer gebruikt.Heb een toepassing voor mijn verwarming.
Moet eerst een rs232 driver (16f628a) programmeren natuurlijk.

EDIT2: Heb een goede ziel gevonden. Thx 20/3/13

Op 19 maart 2013 16:37:25 schreef haasje93:
@ Schimanski ze komen uit deurne toch?

Sssst.

ALS er nog in Deurne liggen, gaan ze niet meer voor minder weg!!
Behalve uiteraard ten bate van CO

Erg mooi gemaakt, trouwens, die lichtkrant!

Klopt, in Deurne ligt er nu geen meer.

oke, dacht ik al. maar goed dat ik er al 4 thuis heb liggen. :)

Zijn echt mooie dingetjes, vooral als je iets een beetje een retro-look wilt geven. De input-selector van je buizen-voorversterker ofzo :)

Ik denk dat ze met een vloek en een zucht verkocht zullen zijn, dus wees er snel bij!

Ik heb te koop LCD monitoren (15 en 17inch), BNC T stukken, BNC terminators, BNC wand/kabelgootdoosjes. DB9 en DB25 connectoren en omhulsels daarvoor. "krimp" connectoren voor platte kabel.
Halogeenlamp voor een of andere printer, misschien wat voor de plexibuigers?
RS232 jumperboxen, gender changers, breakout boxen.
Van die GPS muizen.
Een Asus (WL-300G) accesspoint welke modbaar is met OpenWRT en dergelijke.
Indien er interesse is kan ik pda's meenemen met van die CF GPS dingen voor erin.
Heb ook SCSI spul als er interesse in is.
Verder nog veel meer bij interesse.

In het kader van 'Sale en trade' ruilen wij op de stand ook nog 3 mooie prijzen tegen het juiste antwoord op de prijsvraag...

Zie het Rosmalen topic!

Zijn er nog mensen met belangstelling voor HF-litze?

Ik heb een grote rol 15*0.08 staan, en voor een kleine donatie kunnen daar de nodige meters vanaf gehaald worden. Neem dan wel even een lege wc-rol oid dergelijks mee, een los bosje kan, maar geeft veel werk bij het ontrafelen.

Iemand 'toevallig' een aantal CD4022 tellers over?

Ik heb 30 printen met daarop een 25MHz TCXO

Datasheet van de TCXO: : zie dit topic: http://www.circuitsonline.net/forum/view/98868
Het is de meest luxe versie, met de laagste temp. coefficient.

Die mogen voor de clubkas verkocht worden, of weggegeven worden aan geinteresseerden. Ik zal ze in de auto leggen samen met de 300 directional couplers (zie eerder in het topic).

Ik denk iets na 10 uur op de PP aan te komen. Wordt er een aankomst-file verwacht? Ik herinner me een keer dat ik in Rosmalen was, dat het wegrijden een ramp was met een wachttijd van meer dan een half uur voordat je op de snelweg was. Maar dat is al weer lang geleden, nog voordat de A59 klaar was.

Alvast bedankt namens de feestcommissie, daar zijn vast liefhebbers voor.

Helemaal klaar voor morgen, echter @Kareltje sta jij morgen achter de stand ivm de gereserveerde trafo?

En anders in ieder geval heel dicht in de buurt :)

Dicht in de buurt dus, of even erachter voor de koffie ;)

Jochem belt mij wel voor de trafo's mocht ik ergens in de hal rond zwerven.

[Bericht gewijzigd door Kareltje op (41%)]

De Litze neem maar mee ff een klosje op zoeken..

http://www.pi4lwd.nl/

Over twee weken weer radiomarkt in Tytsjerk!
Het is niet een grote markt, maar altijd even leuk om rond te kijken.

Groet, Oane

Altijd erg leuk en zeer gezellig in Tytsjerk, een aanrader zijn de grabbags met mooie onderdelen. Dit jaar kan ik wederom niet, gaan van 13 tot 20 april op Dxpeditie naar Liechtenstein met de PI4RAZ club.

Kijk! Daar kan ik bij zijn :) Hurdegaryp hier dus Tytsjerk is op fietsafstand.

Voor mij ook vlakbij. Zal zeker van de partij zijn!
Zelfs standhouders uit Walcheren en Limburg zag ik op de lijst staan! Heb je ook een adres of postcode. Het is lang geleden dat ik er voor het laatst was.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op (60%)]