stefbef
'Elektronica werkt op rook, eens die er uit is werkt het niet meer'
Op 22 april 2013 20:40:58 schreef Tidak Ada:
Je maakt gewoon je eigen gabbox en dat wordt na afloop afgerekend....
Er staat nog een mega grabbox 
Op 22 april 2013 22:05:58 schreef Henry S.:
[...]
Er staat nog een mega grabbox
Dat red hij niet op een vouwfiets 
Ik zal er toch eens een foto van maken 
Edit: @Sinnersteel: Het adres wordt in dit topic niet gegeven, ik kan je wel op mijn lijst bijschrijven.
Wanneer er een precieze datum is, krijg je vanzelf mail.
[Bericht gewijzigd door Kareltje op (27%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 22 april 2013 22:36:53 schreef Kareltje:
[...]
Dat red hij niet op een vouwfiets
Met een goeie vouwfiets, zoals een Brompton (5 versnallingen) gaat dat prima, hoor 
Alleen het sjouwen van zware apparaten is dan moeilijk.
@Henkzelf: staat genoteerd.
Zet wel even jou mail-adres openbaar, of stuur mij een mailtje.
@Tidak Ada: Ik denk dat die Mega-grabbag aan jou oog ontgaan was, maar hier doelde ik op, om die op een fietsje mee te zeulen, en ook nogeens de trein in....
Een volle krat (met kop) aan kleine componentjes, hm....arm fietsje, en arme rug.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
@Kareltje:
Ach, bescheidenheid (in het graaien) siert de mens 
Maar al te bescheiden is ook niet goed (voor Desiree) 
Op 23 april 2013 21:04:54 schreef Peter_dtn:
Indien mogeljk zou ik ook graag komen naar Deurne, kan ik me aanmelden?
staat genoteerd.
Zet wel even jou mail-adres openbaar, of stuur mij een mailtje.
ook voor jou
Indien mogelijk zou ik ook graag willen komen. Dan kan ik mijn voorraad ook uitbreiden.
Ben opzoek naar Draaischakelaars en single line switches
darkpinguin
gezocht: nieuw potje " magische rook "
Even een vraagje, die dozen met weerstanden in het midden van de voorste gedeelte, wat voor soort types zijn dat ook alweer?
Op 22 april 2013 22:36:53 schreef Kareltje:
Edit: @Sinnersteel: Het adres wordt in dit topic niet gegeven, ik kan je wel op mijn lijst bijschrijven.
Wanneer er een precieze datum is, krijg je vanzelf mail.
Beste Kareltje zet me maar op de lijst voor Deurne s.v.p.
Paul50
Een onuitgesproken verwachting leidt tot een teleurstelling
Paul, Jefmen en Sinnersteel staan erbij.
@Chuckie: Je stond er al bij 
[Bericht gewijzigd door Kareltje op (30%)]
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
@Blackdog: Jij bent voorlopig de laatste op deze lijst, de rest gaat naar een volgende lijst, of als reserve.
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
Kleine update:
De definitieve datum voor het volgende loodsbezoek is vastgelegd op 29 Juni.
Dit is wel laat, maar het was niet mogelijke om eerder onze agenda;s te matchen.
Nog nooit eerder was het zo moeilijk geweest een datum te prikken.
En zeer waarschijnlijk wordt deze dag een combi Helenaveen/Deurne.
En met goed weer, gaat het er net zo uit zien als vorig jaar: bere-gezellig zoiets weer als een mini-rosmalen in 3 loodsen.
De "veteranen" onder ons weten het nog wel 
p.s. Iedereen die zich opgegeven heeft, krijgt van mij nog persoonlijk mail.
Tidak Ada
Stierenexcrementen ! 
Zit ik waarschijnlijk in Friedrichshafen (Grootste han/eklektronica beurs in Europa)
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Er is ook een kans dat ik om het een en ander heen moet werken of dat ik in het Buitenland zit. Ik ga daar nog even over in beraad en wacht ondertussen de mail af.
Oh, dan kan ik dus niet
dan zit ik in Portugal op vakantie. Zou iemand voor mij wat van die kleine printjes willen opsturen?