Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Ik kan die dag niet. Ik zit dan met een kennis in Friedrichshafen, een (Rosmalen)2
@maartenbakker:
Ja, ook freesjes alles met 3,2 mm schacht. Ik moet 3mm schacht hebben omdat mijn spantang dat ook is, of bij HBM een derde spantang halen, want ze hebben nu ook een 3,2mm type voor mijn hangmotor.
Ik heb je overigens een PM gestuurd!
kloppertje
Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
Op 14 mei 2013 21:33:29 schreef Kareltje:
[...]
Als ik mijn route een beetje verleg, kan ik je evt. oppikken in Deurne, en zo door rijden naar Helenaveen.
Ik pik Haasje daar ook op, tenzij hij in Meppel door Henry S daar opgepikt word.
Oke, Bezoeken we allebei de 2 loodsen op 1 dag of maar 1? anders moet ik even kijken wat makkelijker is.
[Bericht gewijzigd door jefmen op (38%)]
Sorry voor mijn late reactie.
Op 18 mei 2013 10:33:51 schreef kloppertje:
Kareltje, heb je ook nog altijd printboortjes te koop? Ik ben hard op zoek naar wat aanvulling van de voorraad.
Mail me even.
Op 18 mei 2013 16:29:25 schreef maartenbakker:
Waren er ook nog freesjes?
Wat voor freesjes bedoel je, er liggen daar kilo's pcb freesjes, maar ook freesjes, om met de hand/Dremel iets weg te frezen.
Op 18 mei 2013 20:46:24 schreef jefmen:
[...]
Oke, Bezoeken we allebei de 2 loodsen op 1 dag of maar 1? anders moet ik even kijken wat makkelijker is.
We beginnen s'morgens rond 10 uur in Helenaveen.
Rond het middaguur vertrekken we naar Deurne tot +/- 16.00 uur (of iets later).
@Jefmen: Ik heb er geen probleem mee om s'morgens via Deurne station te rijden, en je daar op te pikken.
Zoals vorige keer, makkelijk voor carpoolafspraken, de hele lijst voor 29 Juni:
Tinus016 Spierdijk
Janvanree Bennekom
Markce ??
Maartenbakker Randstad
pe5ocb Zoetermeer
stefbef ??
Hewlett ??
Pola Alphen aan den Rijn
Chuckie Roosteren
etiolate Rotterdam
Jochem Arnhem
Darkpinguin Norg
Roland van Leusden Flevoland
Haasje93
Stynus ??
GuidoB Sittard
Sinnersteel Nuth (L)
Henkzelf Eindhoven
Peter_dtn Eindhoven
Paul50 Zevenaar
Jefmen ??
Blackdog Amsterdam
Henry S Tytsjerk
Schimanski Leidschendam
Hugo Welther Zoetermeer
Paul Welther Nootdorp
@kareltje.
Ik kom zelf uit de de buurt van Rotterdam. Mischien is het meerijden met etiolate makelijker voor mij en jou als hij met de auto gaat.
Op 19 mei 2013 10:39:33 schreef Damic:
Is die loods nu nog niet leeg? Damn
Er begint nu pas loopruimte te komen 
@Jefmen: Stuur hem een mailtje, dit moeten jullie onder mekaar regelen.
[Bericht gewijzigd door Kareltje op (18%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
@Kareltje: Ik hoop binnenkort over een freesmachine te kunnen beschikken, en wil daar een setje voor bijelkaar zoeken. PCB-freesjes zullen het handigste zijn lijkt me, en misschien wat boortjes.
@TA: Dank voor je mail/tips, ik moet nu weer de deur uit (vliegen en rennen) dus neem nog even tijd voor ene uitgebreider antwoorde.
guidob
Overleden
En ik in Sittard
Edit: is iemand uA723 voltage regulators tegengekomen in ronde metalen behuizing?
Ik zoek er een paar voor reparatie van m'n philips PE1542s. Minimaal één.
Ook een paar shunt weerstanden, 1x 0.47 1W of 2x 0.99 ohm.
Origineel zijn zo te zien hele dunne buisvormige weerstandjes.
[Bericht gewijzigd door guidob op (90%)]
Gisteren zijn de mailtjes verstuurd voor 29 Juni.
I.v.m. het anti-spamsysteem van deze site heb ik deze handmatig in moeten typen, een foutje is dus niet uitgesloten.
Als iemand uit de lijst geen mailtje heeft gehad, laat het even weten.
Hopelijk treffen we weer dit soort weer als vandaag, dan gaat het best een leuke dag worden. 
stefbef
'Elektronica werkt op rook, eens die er uit is werkt het niet meer'
Op 5 juni 2013 10:21:13 schreef stefbef:
Geen mail gehad.
Edit: Stond om de een of andere reden bij ongewenst...Opgelost dus.