Opruiming elektronica'verzameling'

Dit topic is gesloten

@Hewlett: stuur me effe een mailtje, jouw mailadres klopt met het profiel, dus zou aangekomen moeten zijn.

Mochten er nog meer zijn, stuur me beter een mailtje, dan hoef ik niet letter voor letter de ingetikte mails te checken, en je bent zeker van antwoord.

Hewlett

Honourable Member

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Op 5 juni 2013 11:30:35 schreef Hewlett:
@Kareltje. Je hebt mail :-)

Jij ook, (als het goed is)

Om een of andere reden worden mijn (massa)mails door sommige providers, of mailprogs als spam gezien. :(
Check daarom eerst of mijn mail bij de ongewenste mails staat.

chuckie

Honourable Member

Heb ook nog niets gezien...

-edit- correctie, was wel binnen gekomen in de diepe overvolle krochten van mijn mailbox...

[Bericht gewijzigd door chuckie op donderdag 6 juni 2013 02:41:35 (64%)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Kareltje, zou je mij voor de 29ste van het lijstje willen schrappen? Ik heb namelijk gisteren een vakantie geboekt. Erg jammer maar helaas was dit de enige mogelijkheid.

Zou je mij wel weer voor een volgende keer op het lijstje willen zetten?

Tidak Ada

Golden Member

Op 5 juni 2013 11:55:16 schreef Kareltje:
[...]
Om een of andere reden worden mijn (massa)mails door sommige providers, of mailprogs als spam gezien. :(
Check daarom eerst of mijn mail bij de ongewenste mails staat.

Karel, misschien zit dat in het woord "Opruiming"...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Klinkt wel heel toepasselijk (mails opruimen):)
Maar in mijn mails voor de loodsbezoeken komt het woord "opruiming" niet voor.

@Etiolate: Jammer, volgende keer beter, en nog een fijne vakantie toegewenst.

Komende Zaterdag is het weer zover.
Heeft iedereen z'n vervoer kunnen regelen?
Er waren een paar treinreizigers, en nu weet ik niet meer of ik iemand in Deurne op moest pikken, of dat die door anderen ergens opgepikt worden, laat die effe weten.

Zoals gebruikelijk richten we ook weer ons koffiehoekje in, en hopelijk kan dat buiten hoewel de weersverwachtingen er somber uitzien.
Maar dat kan allemaal nog veel veranderen.
Iemand een idee, hoe dat we dat in Helenaveen doen, voor die +/- 2 uurtjes?
Ook maar de Senseo meebrengen? De faciliteiten zijn daar wat minder dan in Deurne.
We zullen er toch zelf iets van moeten maken.

Als we werkelijk na 2 uur klaar zijn in Helenaveen, denk ik dat we wel met de koffie kunnen wachten tot Deurne..?

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 21 mei 2013 00:44:17 schreef guidob:Edit: is iemand uA723 voltage regulators tegengekomen in ronde metalen behuizing?

Ik heb er nog een paar liggen, ooit gebruikt, geen idee of ze nog goed zijn.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
pola

Golden Member

@Kareltje: Senseo is goed idee, ik breng een zak pads mee.

Al mijn voedingen worden geschakeld. Dubbelpolig

@Jochem: De reden, dat het bezoek in Helenaveen wat korter is:

Op 9 januari 2013 09:12:50 schreef Schimanski:
In Helenaveen ligt ook niet zo heel veel interessants (veel antenne's, 1 kuub printplaat, wat los mechanisch spul, pallet ladenkastjes met onderdelen) Het is al eens eerder gezegd, het leuke spul is in Deurne.

Ik weet dat er in Helenaveen nog wel prof. lab.voedingen (ik meen Systron Donner) liggen 0-70V / 0-1,5A maar bij het testen gaven 3 van de 5 al problemen dus die zijn niet plug-en-play.

We zouden er een stel labvoedingen kunnen testen.

Voor de nieuwkomers onder ons, is Helenaveen best wel leuk, maar diegene die Deurne al meerdere keren aangedaan hebben, zal het misschien iets tegenvallen.
Deurne is veel onderhoudender, uitgebreider, en er is voor iedereen wel iets leuks bij elkaar te scharrelen.
Ikzelf kom nog regelmatig dingen tegen die ik eerder nog nooit gezien had.

@Pola: prima, een Senseootje gaat er altijd wel in:) i.c.m. Een lekker koekje ;)

Zal ik dan voor de koekjes zorgen? :)

Heeft iedereen z'n vervoer kunnen regelen?

Ik rij met Blackdog mee.

1 kuub printplaat

Daar kan ik altijd wel wat van gebruiken.

[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op zondag 23 juni 2013 23:08:27 (22%)

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Ik heb de mail in middels ook uit de spam box gevist. Gek dat hij daar beland is... ik zie jullie zaterdag! Probeer er rond 10 en te zijn

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
guidob

Overleden

Op 23 juni 2013 16:59:33 schreef henri62:
[...]Ik heb er nog een paar liggen, ooit gebruikt, geen idee of ze nog goed zijn.

Bedankt, maar ik ben al voorzien. De lokale elektronica winkel heeft dat soort ouder spul nog op voorraad. Misschien kom ik er zaterdag nog een paar tegen. Ook ga ik uitkijken naar shunt weerstanden.

1 kuub printplaat

Een beetje is altijd welkom. Wie mee wil rijden vanaf Ehv, laat even weten.

Schimanski

Golden Member

Op 23 juni 2013 23:07:49 schreef Roland van Leusden:
1 kuub printplaat.... Daar kan ik altijd wel wat van gebruiken.

Die kuub is echt een kuub.... Platen zijn 100x100cm en de stapel is bijna 1 meter hoog? Als je het transporteerbaar wilt houden neem je een blikschaar o.i.d. mee.

Ik had Fred101 belooft ook wat printplaat voor hem mee te nemen.

De palet ladenkastjes met onderdelen is ondertussen ook al verkocht.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Mooi, dan neem ik er wel 3 mee, om met Kareltje te spreken: "Dan heb je genoeg tot aan je pensioen". Maar dat word ook steeds later...

De palet ladenkastjes met onderdelen is ondertussen ook al verkocht.

Leuk voor Desiree, jammer voor ons.

Ik weet dat er in Helenaveen nog wel prof. lab.voedingen (ik meen Systron Donner)

Daar neem ik er dan ook wel een van mee, dat ze defect zijn is geen ramp.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Hewlett

Honourable Member

Stapelje printplaat is altijd wel handig. Ik kom met een 3.5 meter tandemasser, ik heb plek :-D Nee, grapje! Verder zie ik wel wat er daar op mijn weg komt. Ik ben er wel om 10 uur. Overigens rij ik vanuit het Almeerse richting het warme(?) zuiden.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
pola

Golden Member

Zou een kleine handcirkelzaag met een diamantblad iets zijn om (wat) vierkante meters plaat in hapklare brokken te veranderen?

Al mijn voedingen worden geschakeld. Dubbelpolig
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Schimanski

Golden Member

Op 24 juni 2013 12:44:08 schreef Hewlett:
Ik kom met een 3.5 meter tandemasser, ik heb plek...

Dat is mooi. Op jouw tandemasser past dan denk ik toch wel een paar procent van wat er nog in Deurne ligt ;)

@Pola: Apparatuur om prinplaat te "versnijden" is een goed idee...

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Hmm, worden er nog nieuwe aanmeldingen geaccepteerd? Ben pas begonnen met hobbyen en heb dus vrijwel niets aan componenten en apperatuur en dit lijkt me een mooie kans om voor niet al te veel een leuk starterspakket te realiseren!

Je meet zelluf!

Op 24 juni 2013 14:55:18 schreef pola:
Zou een kleine handcirkelzaag met een diamantblad iets zijn om (wat) vierkante meters plaat in hapklare brokken te veranderen?

Je hoeft je niet te vervelen :)
Overigens liggen er best wel veel 'hapklare brokken' tussen.
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/printmateriaal.jpg
De stapel.

Leuk voor Desiree, jammer voor ons.

En leuk voor Kareltje >:)

Ik weet dat er in Helenaveen nog wel prof. lab.voedingen (ik meen Systron Donner)

Even met een paar mensen 'graven' dan halen we ze allemaal tevoorschijn en kunnen we ze gelijk even testen.

@JeveeHa: mail me even.

Dit topic is gesloten