Ik kan jammer genoeg niet dit keer, vanwege financiele zaken.
Ik begin in januari met een nieuwe baan, bij een plc reparatie bedrijf daar ik nu al een tijdje werkloos thuis zit.

Ik hoop er nog een keer te kunnen komen.

Ik heb me ook via de mail aangemeld, hopen dat het mailtje nu wel goed aankomt. (moet je brabanT natuurlijk wel goed typen)
Ik woon overigens in Hallum

@haasje, je kunt ook gewoon komen voor de gezelligheid?

Ja dat is zo, maar ik woon in het noorden. En als je daar dan loopt dat is het toch wel erg verleidelijk om wat te kopen he? ;)

Hoe komen we in vredesnaam van koek naar worstenbrood?? wel lekker trouwens..

Worstenbrood is in Noord-Antwerpen een traditie voor de Eindejaarsfeesten, samen met appelbollen.

Aha, dat verklaart het weer.

Begin a.u.b. nou niet over worstenbroodjes, hè!
Op het X1/9 forum hebben we een paar verslaafden.
Als die in colonne rijden en ééntje toetert en houd een zakje worstenbroodjes omhoog, staat er vrijwel onmiddellijk een aantal X-en langs de weg met alle bestuurders bij mekaar aan de worstenbroodjes:+

Maar ze zijn wel verdomd lekker, ja;-)

Ja, vooral die Belgische :9

Op 9 december 2013 23:01:37 schreef Jochem:
Kerstkransjes verplicht! :)

Op 9 december 2013 23:14:48 schreef Tidak Ada:
[...] En worstenbrood...? :9~

Hallooooo, we zitten aan paar dagen voor oud en nieuw... Ik verwacht OLIEBOLLEN....

Op 9 december 2013 23:14:48 schreef MonsterVisje:@haasje, je kunt ook gewoon komen voor de gezelligheid?

Yep, dat is dit keer de insteek. Gezellig eindejaar met hapjes en drankjes (koek en zopie) en tussendoor nog een beetje onderdelen struinen. Maar jullie kennende zal het wel onderdelen struinen zijn en tussendoor een hapje ;)

Natúúrlijk lekkere vette oliebollen, maar tegen de weeïgheid een worstenbroodje is natuurlijk ook niet mis en bovendien, zoals ik al schreeef het Belgische type hoort bij de eindejaarsfeesten ;)

Karel, je mag mij ook toevoegen aan de deelnemerslijst.
Ik veronderstel dat nadere details over de samenkomst nog volgen?

Ik kijk er ook erg naar uit om andere CO-leden (waaronder enkele buizen-goeroes) te ontmoeten en te ouwehoeren over gezamenlijke interesses :-)

@vdbeke: Ben, ik woon in Mol (Wezel), op de grens met Lommel, ... als je een lift wil...

Nu je het over buizen hebt, Ik heb best aardig wat buizen over van bestellingen wellicht dat er mensen zijn die willen ruilen?

Verwacht geen extreem dure buizen het zijn voornamelijk VFD buizen en enkele nixies.

Ik hoor buizen! :) Nu wil ik er al helemaal bij zin natuurlijk.

Ik heb zelf nog veel te veel goede buizen liggen en een tekort aan anderen. Maar dat zijn vooral audio pre-buizen en gelijkrichters. Jammer dat mijn tester nog niet af is, anders had ik hem meegezeuld ;)

Gezocht, plasma bargraphs en mini-nixies.
te ruil, diverse ECC, een NOS NIB AD1 van tungsram, 2x5u4g, 5v4ga, 6sn7 etc en nieuwe magische ogen. Y63, EM34, EM4, 6E5.

Update van de lijst:

1	KatRuud		        Den Helder
2	Hewlett		           ??
3	Henry S		        Tytsjerk
4	Hugo Welther		Zoetermeer
5	Paul Welther		Nootdorp
6	Tidak Ada		   ??
7	Darkpinguin		Norg
8	The engineer		   ??
9	vdbeke		        Lommel (B)
10	Sander Hofkens		   ??
11	Tinus016		Spierdijk
12      Schimanski		Leidschendam
13      Marce                      ??
14      Nightwalker             Swalmen
15      Prosman                 Den Bosch
16      DC2PCC		           ??
17      Sine	        	Buchten[
18      Monstervisje            Hallum
19      Willy_60                Mol (B)

Voor deze special is geen limiet gesteld, de helft zit toch aan de lekkere hapjes en gluhwein :P

Heeft er iemand een kookpit op butaangas voor deze dag?
Voor het gas kan ik zelf voor zorgen.
Het kost Tidak Ada anders een vermogen aan wegwerpflesjes.
Een goed kacheltje zou ook erg welkom zijn.

Willy, ik ga apart rijden denk ik, dan vertrekt ieder wanneer ie wilt.

Karel, ik neem ook nog een collega mee. Ik heb een elektrisch vuurtje (2KW) in mijn bus zitten. Ik weet niet als dit interessant is? Het warmt in ieder geval snel op.

Ik heb nog wel wat in-9 Nixie bargraphs over NOS. De kleinste nixies die ik heb zijn de IN-2 setje van 6 NOS, Mail anders even, dan vervuilen we het topic niet zo ;)

Ik vind het echt spijtig dat ik niet eens kan gaan kijken..... Ik vertrek morgen naar Mexico, op familiebezoek bij de schoonfamilie waar we kerst en nieuw gaan doorbrengen...

Ik volg dit topic al een tijdje en de geplande dagen vallen steeds samen op weekends waarin ik moet werken of wachtdienst heb..... :-(

Ik hoop dat dit niet de laatste is...

Iemand die van Nespresso houd? Ik kan een apparaat en cups meenemen?

't wordt steeds luxueuzer....

Op 11 december 2013 17:13:39 schreef Kareltje:

Heeft er iemand een kookpit op butaangas voor deze dag?
Voor het gas kan ik zelf voor zorgen.
Het kost Tidak Ada anders een vermogen aan wegwerpflesjes.
Een goed kacheltje zou ook erg welkom zijn.

Ik heb een dubbele, die op propaangas werkt. Aansluiting is van de maat van loodgieters werkflesjes.

Ik denk dat een heteluchtkkanon het beste zal werken. Zo een met een elektrische ventilator en een propaangas- of oliebrander.

Ik ben bang dat het voor butaangas te koud is.

@Karel laat even weten of je een propaangas tankje kunt vinden, anders zal ik mijn tankje laten bijvullen.

Propaanfles gewoon voor het hetelucht kanon zetten, komt vanzelf goed :)

Ik heb nog twee volle Campinggaz tankjes van 2l en 4l.
Die kan ik wel meenemen als het nodig is.

CampingGAZ past niet en de dubbele kookplaat is alleen voor propaan geschikt. Propaanflessen hebben een linkse draad en buta gewoon een rechtse. Dat Chinese kooktoestel kan alleen met die busjes overweg, maar die kosten geen drol bij de Action.
Ik laat de tankjes wel vullen.

Je moet zo'n petroleum kacheltje hebben, even pompen om druk te krijgen en komt een poep warmte uit.