kennelijk gisteravond alleen op preview gedrukt...
Ik heb dat gasstel gisteravond dus uit de berging getrokken, maar de slang met drukregelaar zit er niet aan. Kon deze ook zo gauw niet meer vinden, dus ben erg bij dat Tidak eea heeft.
Er zit wel een slangpilaar aan het gasstel.

Aan diegenen die morgen heengaan zou ik willen vragen of ze kunnen kijken naar een 5 tal BUV48A `s (TO-218 behuizing) voor mij.
i.v.m. een pm2812 reparatie project.
Alvast bedankt.

wtt, probeer iig een slang mee te nemen. Eventueel aanschaffen in veband met verloopdatum!

Is er toevallig morgen ook iemand die nog een ATMega1284P DIP versie heeft liggen? Kan dat ding nergens in de buurt sourcen en wachten op RS of Reichelt heb ik ook even geen trek in....

Ik heb nog 2 van deze staan hebben we hier morgen nog iets aan zijn nog helemaal vol.

http://fotoarchiefje.nl/Upload/iPad/thumbs/groot_2013-12-27%20at%2019.03.59.jpg
http://fotoarchiefje.nl/Upload/iPad/thumbs/groot_2013-12-27%20at%2019.04.14.jpg

Edit: Kan CO lid Ohm pi morgen ook mee komen?

Oei... nog even snel een post vanaf het visite-adres... ik had het gisteravond wel geschreven, maar kennelijk alleen op preview gedrukt. Ik ben er pas vanaf 1200. Dit omdat ik nog een afspraak in de ochtend heb. Ik zit nu nog met een bord voer op schoot op visite en vrees dat die slang lastig wordt.... maar ik zal straks thuis nog ff kijken..

12 uur is een mooie tijd voor de snert :)
Voor de warme choco kan het pitje van Tidak wel zolang dienst doen.

w.b. Ohm pi: breng hem maar mee! :)

Op 27 december 2013 19:08:29 schreef Tinus016:
Ik heb nog 2 van deze staan hebben we hier morgen nog iets aan zijn nog helemaal vol.

[afbeelding]
[afbeelding]

Edit: Kan CO lid Ohm pi morgen ook mee komen?

Tinus dat is helaas butaan en daar brandt mijn comfoor niet op. Dat is op propaan berekend. Bovendien werkt butaan bij de huidige temperatuur zeer matig (kookpunt is -0.5°C, propaan -42°C) Je hebt dan bijna geen druk meer, temeer omdat het nog afkoeld door de verdamping.
Ik heb inmiddels 4 l propaan staan. daar komen we wel mee uit.
Verder brengt nightwalker zijn warmtekanon op propaan mee.

@wtt:
Maak je maar niet druk. Ik heb in ieder geval voldoende propaan en misschien passen mijn drukregelaars toch niet.

Heb een aardige diverse voorraad koeken ingeladen, kunnen we daar geen tekort aanhebben.
Tot morgen.

@Kareltje: Ik ben er waarschijnlijk ook zo rond snerttijd.

Op 27 december 2013 13:33:30 schreef haasje93:
Aan diegenen die morgen heengaan zou ik willen vragen of ze kunnen kijken naar een 5 tal BUV48A `s (TO-218 behuizing) voor mij.
i.v.m. een pm2812 reparatie project.
Alvast bedankt.

Als ik ze heb, liggen ze op een locatie waar ik voor morgen niet meer langskom. Mocht niemand ze hebben moet je me morgen maar even aanspreken dan kan ik ze opzoeken.

@Maarten bedankt voor je aanbod. Ik hoop dat ze morgen gevonden worden, maar zo niet dan zal ik het je laten weten.

Er is ook een voorraad banket staven in de tas aanwezig :) + kerstboom. Ben wel iets later aanwezig dan "normaal" .

Alles is nu wel zo'n beetje geregeld. Van de lekkere hapjes, drankjes en oliebollen tot kerstversiering en verwarming. Zelfs het weer lijkt mee te werken.

Morgen overdag trekt het regengebied geleidelijk naar het oosten weg en wordt het op de meeste plaatsen droog. Plaatselijk kan de zon even tevoorschijn komen. De temperatuur ligt in de middag rond de 8 graden. De zuidwestenwind is overwegend matig, langs de kust vrij krachtig. (Bron: KNMI)

Iedereen tot morgen.
gr. Mans

@Maarten, ik zal het PIT boutje weer mee terug nemen naar Deurne ;) Ik heb het eens geprobeerd op een 6,3V trafo, en je kunt er best mee solderen....

@Kareltje, Tidak,

Oké prima. Wist trouwens niet dat er zoon verschilt kwa temperatuur tussen beide zat..

Tot morgen :D

Ik weet de weg nier 100%, heb wel navigatie, maar geen detailkaart van Deurne.
Is er een inpraatstation ? Ik heb 2m en 70 cm in de auto.

Call=forumnick met PA/ ervoor, of dezelfde suffix met nederlandse C-machtiging-prefix

Hier moet je zijn:

http://www.uploadarchief.net/files/download/entre-deurne.jpg
Deurne ligt rechts op de foto, Liessel links.

Verder kun je een en ander prachtig vinden op Google Earth, waar deze foto ook vandaan is geplukt (street view).

Kom je vanaf Deurne, let dan op het onderstaande bord, dat aan de inrit staat (is vanuit Liessel moeilijker zichtbaar).

http://www.uploadarchief.net/files/download/jks.jpg

Ik neem sowieso wel een (bami)porto mee met 145.375 er in.
In de auto zal ik hem vanaf Den Bosch ook op 145.375 zetten.
Tot die tijd repeater Zoetermeer en Nijmegen op 145.750/145.150. Voor Zoetermeer is 88.5 vereist.

73 PA2HW

Hugo, hebben die Zoetermeerders dat ding dan aan de gang?
Ik hoor hem hier niet, vroeger, toen dat ding in laakhaven stond was het geen probleem.
Ik kom vanuit het midden, en we horen elkaar wel.

@Tidak ada, da's leuk, maar ik heb nog geen mobiel internet.
We zien elkaar morgen

Op 28 december 2013 00:24:01 schreef DC2PCC:
[....]
@Tidak ada, da's leuk, maar ik heb nog geen mobiel internet.
We zien elkaar morgen

Heb je dan geen printer thuis?

Ik denk overigens dat je gemakklijker zuidelijk langs Eindhoven (A67) kan rijden dan via Helmond. Schiet beter op. Je moet dan de afslag (37) bij Neerkant nemen en dan richting Liessel en Deurne.

Ik zal er rond of net na de middag zijn i.v.m. de eerder genoemde verplichtingen 's morgens. Ik zal eens kijken of ik iets extra's kan meenemen.
Tot morgen...(kijkt op de klok)...vanmiddag :-)

Dank aan Karel en zijn team voor de bijzonder goede zorgen rond de verkoop-dag van vandaag.

Naast de zakken oliebollen was er echte ouderwetse erwtensoep, een tafel vol banketstaaf en andere lekkere dingen en dit alles goed verwarmd door een "straal-motor" op gas..

Ik ben thuis gekomen met een plastic bak vol met mooie onderdelen, ben er blij mee..

Aan alle aanwezigen en in het bijzonder aan het team een heel mooi en gezond 2014 gewenst!

Ik heb het gevonden, en ben nu weer 'thuis.'
@Tidak ada: geen printer, slechts een tablet hier bij mijn ouders.

Hoop leuk spul meegenomen. Zeer waarschijnlijk blijft het voor mij ook bij deze ene keer, wegens afstand.

Bedankt aan Kareltje en Schimanski voor de mogelijkheid.
Bedankt aan de rest van de 'crew' voor de koek en zopie, erwtensoep enz.