Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Mijn edit was van voordat de mods/devvers die toelichting gepost hadden 
Roland, ik heb je geld binnen.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ik zie dat Mouser de boel inmiddels weer op voorraad heeft. Misschien toch wel leuk om iets te bestellen dan 
Wat is eigenlijk het verschil tussen de STM32F401C-DISCO en de STM32F4DISCOVERY ?
Roland, ik zie dat jij de laatste van de twee hebt gekozen.. heb jij misschien antwoord op m'n vraag?
Jochem, het voornaamste verschil is de microcontroller STM32F401VC vs STM32F407VG. De 401 is het kleinere broertje van de 407, de kloksnelheid van 401 ligt een stuk lager (84MHz vs 168MHz)
De STM32F4DISCOVERY is ook al een stuk ouder dacht ik. Het was de eerste discovery voor de F4-familie. Verder zou ik de specs even vergelijken op de productpagina's waar Tommy naar linkt.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Jochem,
Wat ouder idd, maar er is daar door ook veel voor te vinden zoals:
Ik heb er een webserver mee gebouwd 

(klikbaar)
[Bericht gewijzigd door DutchEngineer op (11%)]
Ik heb gebruik gemaakt van de ENC28J60 (dmv SPI), maar de DP83848 (dmv RMII, met DMA) zou ook een mooie oplossing zijn. Die wou ik ook gebruiken maar omdat het een schoolpoject was en ik een ENC module had liggen heb ik die maar gebruikt. (werkt overigens ook prima)
http://blog.tkjelectronics.dk/2012/08/ethernet-on-stm32f4discovery-usi…
Edit:
Hier heb ik een mirror neergezet (javascript werkt niet):
http://www.homeautomation.rvl-electronics.nl/
[Bericht gewijzigd door DutchEngineer op (14%)]
Hoi Tommyboy,
Graag zou ik onderstaande willen laten meebestellen
1x NUCLEO-F401RE
2x NUCLEO-L152RE
1x STM32F4DISCOVERY
1x btw
1x verzend kosten
Geld is overgemaakt
Jef.
Tommyboy
Jef, geld is binnen 
Voor iedereen die nog niet besteld/betaald heeft: De laatste 12 uur van de IA zijn ingegaan!
Tommyboy
Tommyboy
Officieel is de actie bij deze gesloten. Ik wacht echter met bestellen totdat ik wouterb's overschrijving binnen heb. Mocht je echt nog mee willen doen dan kan dat totdat ik bovenstaande overschrijving gezien heb op mijn rekening. Wel is betalen per PayPal dan verplicht door het instantane karakter. Ik zal het hier melden zodra ik die betaling gezien heb, en Mouser aan het werk zet. Vanaf dat moment is mee doen ECHT niet meer mogelijk.
Tommyboy
Geld is binnen, actie is gesloten. Ik ga Mouser aan het werk zetten 
Edit: En Mouser is bezig 
[Bericht gewijzigd door Tommyboy op (18%)]
Tommyboy
De eerste doos van Mouser is binnen. De F429 bordjes en de Nucleo 103 staan nog in backorder.
De volgende orders ga ik nu naar de brievenbus brengen:
- Roland van Leusden
- Jefkes
- J. Ruben
De rest gaat op de post zodra ik de ontbrekende bordjes binnen heb.
benleentje
Golden Member
Dat is mooi, stond er toevallig nog een leverdatum op de backorder? IK weet graag waar ik aan toe ben.
Toch alvast heel erg bedankt dat je 2 bordjes extra voor me besteld kan ik eindelijk eens de opdrachten in de bijbehorende boeken uitvoeren en de boeken eens doorlezen.
Tommyboy
Jep, 12-03-2014 staat nog steeds bij het F429 bordje...
Edit: Ik was overigens nog op tijd bij de brievenbus, dus ik verwacht dat de eerste drie enveloppen morgen op de mat zullen ploffen.
[Bericht gewijzigd door Tommyboy op (55%)]
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Tommyboy
Net even gekeken bij Mouser naar de backorder status van de resterende bordjes:
NUCLEO-F103RB Verwachte verzenddatum: 31-03-2014
STM32F429I-DISCO Verwachte verzenddatum: 21-04-2014
Als mensen een deellevering willen dan kan dat, maar zij zullen dan wel ongeveer €2,55 (3 zegels van 0,64 + envelop van €0,63) bij moeten betalen voor het nasturen van het laatste bordje.
Sowieso zal ik morgen Mouser even bellen om deze data te verifiëren.
benleentje
Golden Member
Voor mij geen deel levering. IK weet nu dat ik 2 weken moet wachten is niet zo heel erg. Als ik maar weet waar ik aan toe ben.
Tommyboy
Sorry! Heb het de afgelopen weken erg druk gehad!
Als het goed is, is inmiddels het nucleo-152 bordje naar mij onderweg, de STM32F429 bordjes zullen nog wel een week of twee op zich laten wachten.
Ik zal proberen morgen jouw Mbed dingetje op de post te doen (zou ik al anderhalve week terug doen, maar ben dit straal vergeten door de drukte, sorry!).
Van de 429's heeft mouser er momenteel 818 op voorraad.
Die van mij is de 3e verzonden.
Heb trouwens niet meegedaan met deze actie.
Tommyboy
benleentje
Golden Member
Dat zal je mijn mailtje ook wel vinden, ik begreep al niet waarom je niet op de mail reageerde. Maar goed ik ben geduldig en begrijp best wel dat je het erg druk heb.