benleentje
Golden Member
Dat is mooi, stond er toevallig nog een leverdatum op de backorder? IK weet graag waar ik aan toe ben.
Toch alvast heel erg bedankt dat je 2 bordjes extra voor me besteld kan ik eindelijk eens de opdrachten in de bijbehorende boeken uitvoeren en de boeken eens doorlezen.
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Jep, 12-03-2014 staat nog steeds bij het F429 bordje...
Edit: Ik was overigens nog op tijd bij de brievenbus, dus ik verwacht dat de eerste drie enveloppen morgen op de mat zullen ploffen.
[Bericht gewijzigd door Tommyboy op (55%)]
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Tommyboy
Net even gekeken bij Mouser naar de backorder status van de resterende bordjes:
NUCLEO-F103RB Verwachte verzenddatum: 31-03-2014
STM32F429I-DISCO Verwachte verzenddatum: 21-04-2014
Als mensen een deellevering willen dan kan dat, maar zij zullen dan wel ongeveer €2,55 (3 zegels van 0,64 + envelop van €0,63) bij moeten betalen voor het nasturen van het laatste bordje.
Sowieso zal ik morgen Mouser even bellen om deze data te verifiëren.
benleentje
Golden Member
Voor mij geen deel levering. IK weet nu dat ik 2 weken moet wachten is niet zo heel erg. Als ik maar weet waar ik aan toe ben.
Tommyboy
Sorry! Heb het de afgelopen weken erg druk gehad!
Als het goed is, is inmiddels het nucleo-152 bordje naar mij onderweg, de STM32F429 bordjes zullen nog wel een week of twee op zich laten wachten.
Ik zal proberen morgen jouw Mbed dingetje op de post te doen (zou ik al anderhalve week terug doen, maar ben dit straal vergeten door de drukte, sorry!).
Van de 429's heeft mouser er momenteel 818 op voorraad.
Die van mij is de 3e verzonden.
Heb trouwens niet meegedaan met deze actie.
Tommyboy
benleentje
Golden Member
Dat zal je mijn mailtje ook wel vinden, ik begreep al niet waarom je niet op de mail reageerde. Maar goed ik ben geduldig en begrijp best wel dat je het erg druk heb.
Tommyboy
Gisteren is alles binnen gekomen, en vandaag heb ik alles op de post kunnen doen. Morgen komt dus als het goed is alles binnen.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Ik heb een PPA toegevoegd en daarna gewoon de boel met apt-get geïnstalleerd. Ik geloof nooit dat hier een 32k beperking op zit.
Gatze
Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously
Ik gebruik coocox, ik heb hier al eens een instructie neer gezet http://www.circuitsonline.net/forum/view/112395
[edit]Hij compileert nu wel goed met de nieuwste gcc-arm-embedded en de stm32f3 wordt nu wel door coocox ondersteunt.
[Bericht gewijzigd door Gatze op (33%)]
Coocox werkt inderdaad prima, wel even de laatste versie downloaden.
Info mbt coocox : http://techwithdave.blogspot.nl/2013/04/hello-world-tutorial-for-stm-d…
Ik doe toch iets fout.
Als ik op de debug klik krijg ik direct de volgende foutmelding:

Op het eind krijg ik ook nog de volgende foutmelingen:

Het programma lijkt gewoon goed op het bordje te komen.
Waar ligt dit aan?
Zoals de foutmelding al aangeeft kan hij tasklist.exe niet vinden, of je hebt deze niet of hij is niet toegevoegd aan het systeem path.
Met windows zoeken waar tasklist.exe staat en dan dit path toevoegen.
Op de volgende manier is het opgelost: (tasklist.exe staat in system32)
go to my pc, right button and propities ->system environment variables and then in the first box go to NEW
Variable name: PATH
value C:\Windows\System32
reboot
De eerste foutmelding heb ik nog wel.
Gatze
Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously
Tijdens het installeren van gcc (of coocox ?) krijg je volgens mij ook de vraag of je deze wil toevoegen aan je PATH variable misschien is dat niet gebeurd ?
Op 10 april 2014 21:51:32 schreef wouterb:
Ik heb coocox geïnstalleerd, en het werkt dankzij dit topic op het coocox forum
Dit demo project is dus niet meer nodig, omdat coocox de stm32f3 nu wel ondersteunt, je kunt dan in de repository zelf de software aanvinken die je nodig hebt voor opstarten en pheripals etc..
Geen idee. De laatste 2 foutmeldingen zijn nu weg nu ik het handmatig heb gedaan.
De STM32F429I-DISCO word nog niet ondersteund doo coocox. (had de verkeerde link gepost)
Alles lijkt gewoon te werken, hij geeft alleen een foutmelding.
De eerste foutmelding komt gewoon direct nadat ik op Debug klik.