Ik ben nooit in de loodsen geweest...
Maar wat kan men er zoal vinden? NOS onderdelen? En tegen redelijke prijzen?
Of is het meer een gezelligheidclubje dat een excuus zoekt om samen ergens af te spreken?
NOS electronica onderdelen (in de breedste zin) in enorme hoeveelheden.
Allerlei apparatuur, ondanks dat er al veel verkocht is staat er ook nog veel.

Nog meer foto's van Hugo Welther klik
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Met dank aan Tidak voor de tip; Is er nog plek in de groep voor een of 3 personen?
De eerste, en vorige keer dat ik kwam ik een studiegenoot mee genomen. Inmiddels zijn "wij" een groepje van drie- passen zij er ook bij? Ze zijn iets minder lang actief in de hobby dan ik en kunnen een kans om goedkoper een voorraad aan te leggen goed gebruiken. Aan enthousiasme ontbreekt het hen in elk geval niet. (Dus in maart sleur ik ze ook mee naar Rosmalen
)
Ik zou zelf in elke geval graag langs komen. De vorige keer dat ik er was was een hele belevenis 
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik ga mailen dat ik onder voorbehoud ook kom. Qua spullen heb ik eigenlijk vooral interesse in Helenaveen, ik vermoed dat het niet verhuisd is nog?
Nee, H'veen is nog niet verhuisd. Vanwege de (caravan)stalling ook 's-zomers beter beschikbaar/bereikbaar dan 's-winters.
Er is wel een hele hoop opgeruimd in H'veen. Alle incourante zaken (sat. dishes, oud ijzer, enz.) is weg. Er zijn daarbij geen Philips zaken meer naar bovengekomen.
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (49%)]
kVA16
Golden Member
Nog nooit in Deurne geweest, maar wel nieuwsgierig naar wie al die mede-CO'ers zijn kom ik toch maar even langs.
Kan ik ook gelijk zien of Jinny zich een beetje staande kan houden tussen al die mannen.
Bert_Camper
Golden Member
Ik ben ook nooit bij deze happening in Deurne geweest. Heb me net opgegeven, hopelijk is er nog een plaatsje over.
Bert
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Bert_Camper
Golden Member
Die is er niet
Mailadressen staan (mits ingevuld) in het profiel als plaatje (voor de veiligheid)
Je moet het dus overtypen 
[Bericht gewijzigd door LetterHenk op (80%)]
't wordt al goed vol. Naast vele bekenden ook weer nieuwe namen... Leuk! We gaan door tot zo'n 20 personen anders wordt het te krap in de smalle gangpaden .
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (64%)]
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Op 12 november 2014 11:44:00 schreef kVA16:
Nog nooit in Deurne geweest, maar wel nieuwsgierig naar wie al die mede-CO'ers zijn kom ik toch maar even langs.
Kan ik ook gelijk zien of Jinny zich een beetje staande kan houden tussen al die mannen.
Maak je geen zorg, houd me ook staande op de bouw als elektricien...
Anekdote vorige week, het licht viel uit en een of ander 'Maaskantje' brulde, 'Ik zie geen kut'.
Waarop ik antwoordde, 'maar goed ook, want dan heb ik mijn broek nog aan'.
'Maaskantje' stil.... 
kVA16
Golden Member
Hé, is de mail nog niet geariveerd?
Nog maar is een poging wagen dan...
@Jinny: Ha, ha! Klinkt mij bekent in de oren....
Ik mag mij namelijk ook staande houden in de mannenwereld. Dat heeft regelmatig tot gevolg dat de heren soms ineens wel héél stil zijn na een 'handige' opmerking.
't Zal toch niet waar zijn..moet ik nu twee meiden uit elkaar houden?
En ik heb toch al zo'n moeite met namen koppelen aan figuren.
Nou ja, we zijn weer bijna afgeladen vol en het zal weinig moeite kosten de voorraad weer te laten slinken en de eigenaresse weer wat financiele ruimte geven.
Deelnemerslijst? Zie einde topic.
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (96%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Schimanski, vergeet jezelf niet!
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (16%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik denk dat voor mij de spoeling al relatief dun zal zijn, dus ik maak mezelf ook gewoon dun, dan tel ik maar voor een halve bezoeker.
Bert_Camper
Golden Member
Ik ben van nature ook niet te dik, wel iets meer dan een halve bezoeker. Maar ik zat wel te denken om een pan erwtensoep mee te nemen, dus je weet maar nooit hoe dat uitpakt.
Tidak Ada
Op 13 november 2014 00:22:34 schreef Bert_Camper:
Ik ben van nature ook niet te dik, wel iets meer dan een halve bezoeker. Maar ik zat wel te denken om een pan erwtensoep mee te nemen, dus je weet maar nooit hoe dat uitpakt.
Die moet dan wel minstens zo goed zijn als die van Kareltje! Anders doe ik dat wel, zoals hierboven reeds besproken.
Ik zorg sowieso sinds heugenis voor het propaan comfort, en andere kookattributen.
@pietplof:
Deze cuisinier ook hoor! 
Bert_Camper
Golden Member
Een andere soep kan ik ook maken hoor en ik ben in mijn campertje self supporting 
Of ik maak een lading chocolate chip cookies, gaan er altijd in.
Groeten,
Bert
Tidak Ada
Ik denk dat we eerst maar eens een en ander samen met Shimanski moeten coördineren, anders kunnen we nog een AZC gaan voeden! 
Er zijn namelijk nog meer mensen (o.a. Desiree = eigenaresse van de spullen), die een en ander meebrengen.
Overigens rijd ik ook met een campertje 
edit:
Stuur mij iig maar even een PM (zie profiel)
/edit