@Lambiek, nog minstens tot dinsdag ...
(is al de 4de keer in een jaar tijd trouwens, heb een héél slechte gezondheid, en ben nog "maar" 41)
Op m'n 29ste HHC vastgesteld, één of andere erfelijke afwijking in't bloed. (heb op m'n 29ste daardoor al een hartaanval gehad)
om de x-aantal jaren dus een soort chemo. Sinds vorig jaar zit hier ook nog een ernstige vorm van sarcoïdose bij. (die heb je in allerlei maten en gewichten) Het is vooral die sarcoïdose die me parten speelt. Vorig jaar bijna een heel jaar thuis gezeten, en nu sinds november 2014, halftijds aan't werk hierdoor. 60% longinhoud maar momenteel, constant moe (zelfs een douche nemen of me aankleden is een ware marteling) en sinds een week terug koorts die men niet onder de 39°C krijgt
Ik ben normaal een héél actief persoon, maandelijks nieuwe projecten enzo, ik moet constant uitdagingen hebben. Heb ook een kleine (voor printplaten) en grote (voor metaal en aluminium enzo) CNC freesmachine, draaibank, laser CNC enzo, maar die dingen heb ik al meer dan een jaar niet meer aangeraakt. Gelukkig is er nog het 3D printen, lekker rustig wat ontwerpen in Solidworks, om vervolgens de printers het "zware werk" te laten doen
@Rew, ja hoor, dat heb ik haar ook ooit uitgelegd. Zelfs de wet van Ohm ken ze
Aangezien we momenteel veel samen met Solidworks bezig ben, ben ik nu haar wiskunde aan't bijschaven, vooral trigoniometrie: sinus, cosinus, tangents, stelling van Pythagoras enz ... (ze wil "spiraal cylinders" gaan tekenen in Solidworks, voor Kerstverlichting met adresseerbare LED strips, met Arduino coding begint ze trouwens ook stilaan goed te worden)
groeten,
Kris