Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

maartenbakker

Golden Member

Inderdaad 27 juni, ik vergiste me een dag.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Er wordt op de achtergrond hard gewerkt aan een "Brabants" zaterdagje (beide locaties). Voorlopige data 11, 18 of 25 juli. Als er een definitieve datum bepaald is zal ik de inschrijving weer openen.

Op 4 juni 2015 07:33:18 schreef pietplof:
Zodra er sprake is kubieke meters is uw bejaarde CO collega definitief omgevallen en zijn zijn zonen bezig zich door de electronikabrei heen te spitten.
De uitvoering van deze onvermijdelijke gebeurtenis heeft echter geen haast aldus de oudste van genoemde zonen.

Als Deurne leeg is gaan we bij jou verder. Dit kan voor de liefhebbers interessant zijn omdat een deel van de Deurnese voorraad dan opnieuw op de markt komt ;). Maar we gaan er vanuit dat je nog lang een ongedempte trilling blijft.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

11 en 18 Juli interesse :-)
25e Vertrek ik als alles meezit dit jaar naar Italie :-)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Jinny

Golden Member

Mag er vanuitgaan dat ik de genoemde data weer voldoende op been ben...

Onder dezelfde condities als de vorige keer overigens, iemand die voor me rijdt

[Bericht gewijzigd door Jinny op zaterdag 6 juni 2015 21:14:31 (37%)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
duck-tape does miracles...so do I

Hierbij wil ik me ook opgeven om te komen, als ik wederom met PAX/Cor kan meerijden.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
pietplof

Golden Member

Ha, op de drie genoemde data heb ik vrij!
De fiets van mijn goede gravin staat klaar opdat zij tijdens onze strooptochten het brabantse landschap kan doorkruisen en bewonderen.
Aangezien de fiets op de welstandsknobbel hangt heb ik de gehele kofferbak vrij voor interessante spullen.
En, schimanski, mijn uitermate ongedempte trillingen zullen, naar ik van harte hoop, nog jaren co en andere media teisteren.
Ik heb vandaag ,op mijn zolder, enige stellingkasten bijgeplaatst opdat ik mijn voeten enigszins ,,los" kan houden.
Ik wacht in spanning op de uit te kiezen datum.

festina lente
Alex P

Golden Member

Flink eind fietsen, maar ik ben zeer geïnteresseerd!

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.
Hewlett

Honourable Member

Ja, ook ik zeg ja op die 3 genoemde dagen :-)
* Hewlett in agenda zet

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
pietplof

Golden Member

Hewlett, Zo langzamerhand word ik ietwat nieuwsgierig naar jouw verschijning.
Niet alleen in Beetsterzwaag heb ik ( en shiptronic ) je niet ontdekt maar ook al bij eerdere gelegeheden was je kennelijk onopvallend aanwezig.
Iemand die en van electronika houdt en ook nog van kerkorgelmuziek kan toch niet kleurloos zijn.

festina lente
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Afhankelijk van de datum heb ik ook interesse.

Hewlett

Honourable Member

Tja, Pieter ik heb vrijwel nooit aandacht voor zaken die niet op een kraampje liggen. Dus, lig je niet op een kraampje dan zie ik je hoogst waarschnjnlijk niet. In die hoedanigheid ben ik via een andere OM op de hoogte gebracht op de portable Tadis. Geweldige uitvinding! Je mist werkelijk nooit weer iets en je kunt atlijd weer terug!

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Mijn straalkanon of geïmproviseerde BBQ-tafels zullen nu niet van toepassing zijn, maar zoals het er nu voor staat heb ik ook wel interesse om weer eens aan te komen.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
chuckie

Honourable Member

Ik wil ook weer van de partij zijn, volgens mij heb ik nog steeds niet alles gezien...(en gehoord).

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
mel

Golden Member

Als het kan, wil ik er ook wel eens komen kijken,als het mogelijk is

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
pietplof

Golden Member

Hewlett; wat is een portable tadis?

festina lente

Op 7 juni 2015 09:57:29 schreef pietplof:
Hewlett; wat is een portable tadis?

Een pocket telefooncel met tijdreis en teleportatie opties. Als hewlett een portable Tardis bedoelt natuurlijk.

AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence
haasje93

Golden Member

Voor de drie datums houd ik mij aanbevolen.
Een portable tardis is inderdaad handig. :)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
blackdog

Golden Member

Hi,

Zal ik mijzelf dan ook maar aanbieden om aanwezig te zijn... ;-)

Gegroet,
Bram

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Schimanski

Golden Member

PietPlof, U is bekend met dr. Who? Tardis uitleg.

Tardis op Google klik. Volg de pijl die naar de telefooncel wijst om binnen te kijken. Tardis is handig, ik gebruik hem vaak op radiomarkten om even snel elders te kijken en daarna weer te verschijnen bij mijn vriendjes, poef...

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Graag ook op de lijst voor het volgend bezoek aan Deurne en/of Helenaveen.

Schimanski

Golden Member

Lezen blijft moeilijk.

Als er een definitieve datum bepaald is zal ik de inschrijving weer openen

Ik ga pas lijst maken als bezoek en datum definitief is vastgesteld.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

@pietplof

Hotelklasse***, of Michelin***?

@Nightwalker:
Hoezo geen BBQ of ander buffet?

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 7 juni 2015 15:35:39 (50%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

zendamateurs lopen op soldeer, en bier :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

@Tidak:
Ach, ja. Een beetje voorbarige conclusie :+ Natuurlijk kan er weer zoiets georganiseerd worden. Alleen kan ik nu geen tafels meer regelen. De houten platen zijn intussen verzaagd en verwerkt.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Dit topic is gesloten