Gaat dat nog goed komen voor de beurs of wordt dat spannend? Als ze het met een fatsoenlijke pakketdienst versturen en de douane niet te moeilijk doet zou het ruimschoots moeten lukken, lijkt me?

Op 13 februari 2016 18:27:45 schreef necessaryevil:
O ja, ik heb ook geen haast, ik wil écht weten wat de status is. ;-)

Ik wilde hier al op reageren maar mijn mobiel werkt niet mee.

Zoals Guido zegt: de printen zijn helaas mislukt en worden opnieuw geproduceerd. Dit is een behoorlijke tegenvaller, we hadden ze namelijk wel op tijd besteld. Iets mislukken kan altijd alleen komt in dit geval hun vakantieperiode er doorheen wat het extra zuur maakt omdat ze het ervoor niet opnieuw konden doen en daarna 10 dagen gesloten waren. Lang verhaal, korte conclusie: wanneer ze nu wel gaan produceren en het gewoon met fedex versturen is het nog ruim op tijd. Ik verwacht het hier rond 1 maart.

Alle onderdelen zijn besteld en komen langzaamaan binnen. De kitjes worden al zo ver mogelijk voorbereid. Let wel dat we het over een grove 10duizend componenten hebben en volledig handwerk.

Bijna iedereen heb ik geregistreerd met zijn/haar gegevens en betaling. Iedereen waarvan ik dat nog niet heb krijgen morgen een mailtje ter herinnering. En de volgende keer worden de namen openbaar gemaakt >:)

Altijd vervelend als zoiets gebeurt, overmacht kan je niets tegen doen.
Hopelijk zijn ze op tijd binnen voor de beurs, anders zou het een beetje zonde zijn van de extra printen die hiervoor zijn besteld.

Er komen steeds meer onderdelen binnen en het sorteerwerk is inmiddels begonnen.

Succes toegewenst, enne voorlopig toch geen 11 steden tocht (alleen regen..)!

Vrouwen schijnen heel goed te zijn in kleine priegeldingetjes sorteren.

Kom maar brengen dan...

Dips op het ledje links onder in dat zakje :)

Op 13 februari 2016 20:21:24 schreef SparkyGSX:
Gaat dat nog goed komen voor de beurs of wordt dat spannend? Als ze het met een fatsoenlijke pakketdienst versturen en de douane niet te moeilijk doet zou het ruimschoots moeten lukken, lijkt me?

Ze zijn vandaag verzonden, met DHL, dus dat zou goed moeten komen.

Nog even een plaatje tussen door.

Edit: plaatjes bijvoergen met een mobiel werkt dus niet..

[Bericht gewijzigd door MAH op (48%)]

Linker foto is mooi, de transistors staan keurig in het gelid. Bijna jammer om ze uit de foam te halen :-)

Mengelmoesje kan ook :-) linksvoor heeft geen opdruk en een afgeschuinde kant.

Aah, kon per rij wel eens een setje met alles voor 1 kit zijn, ik spot een component met maar twee pootjes.

7805, 7905 een fet, twee torren en een diode

Ofwel MAH is al druk aan het sorteren

Klopt! Per rijtje van 6 staat alles wat in een TO-220 huisje zit. Dus een 7805, 7905, huf75345, 2x bd93c en een mbr[nr weet ik zo niet uit mijn hoofd].
Al met al een behoorlijk kostbaar plaatje.

Op de achtergrond nog meer zakjes met componenten.

okee, nog een paar hypnotiserende plaatjes

ook eindelijk betaald, vergat steeds...
nu weer, dus aparte betlaing gemaakt.... (ik betaal altijd in batches, verzamel tot ik stapeltje heb, dit is geen papier en niet een vaste termijn dus laat mijn gehuegen me in de steek)

Er stond laatst een postbode bij de deur met een doosje.

Met daarin een paar printjes.

Die ik toen allemaal in een zakje heb gestopt.

Dat wordt met een witte pen het V en A vakje invullen.....

Klopt. Dat is een puntje waar we niet bij hadden stil gestaan toen er zwarte silk op kwam.

Hi MAH, ;-)

Dus morgen heb ik het printje in de bus *grin*

Gegroet,
Bram

Ook hier wordt vol ongeduld afgewacht om aan de eerste voeding te kunnen starten. :)

Willen Appel en NielsDerksen op hun email willen kijken waarmee ze hier geregistreerd zijn?!?

gedaan, gereageerd, volgens mijn bankgegevens heb ik al betaald, volgens mijn mail, heb ik ook al gemaild, ik heb je nogmaals gemaild met een screenshot van het bankafschrift, mocht je deze en voorgaande mails niet hebben ontvangen, mail me dan. ik krijg jou mail namelijk wel ;)

Op 9 maart 2016 21:19:16 schreef MAH:
Klopt. Dat is een puntje waar we niet bij hadden stil gestaan toen er zwarte silk op kwam.

Ik dacht dat het zwarte print werd ?

Op 9 maart 2016 21:45:30 schreef blackdog:
Hi MAH, ;-)

Dus morgen heb ik het printje in de bus *grin*

Gegroet,
Bram

waar vind ik het ontwerp van je tijdmachine ? >:)

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (34%)]

En toen was het tijd voor... Rondjes lopen!