Rosmalen 2016

Op zaterdag 19 maart is er weer de radiobeurs in Rosmalen.
Ik hoop dat CO er ook weer staat. Ik bied mijn Tektronix 2225 scoop met 2 Tek probes aan voor de rommelmarkt. Ik ga op Rosmalen toch maar eens een digitale scoop zoeken.

High met Henk

Special Member

Tuurlijk is CO er weer.
De aanmelding is al lange tijd de deur uit gedaan door Chuckie.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Hugo Welther

Moderator

Misschien wil ik die 2025 (als die 100% OK is) wel overnemen ter vervanging van twee 465's die wat kleine mankementen hebben. Verder via PM?

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ik wil, voor het eerst, ook de beurs bezoeken.
Ik ben echter zeer slecht ter been, en ben helaas deels afhankelijk van een rolstoel.
Ik weet dat de beurs zich uitstrekt over 2 verdiepingen.
Is er een lift zodat ik met mijn rolstoel (of als het niet anders kan met mijn rollator) naar het 2de niveau kan?
Kan ik dicht bij de ingang parkeren?
Zijn er gehandicapten/invalide parkeerplaatsen?
Is het eigenlijk wel verstandig om in mijn situatie de beurs te bezoeken?

TonHek

Misschien beter om deze vraag aan het Autotron te stellen....

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

De vraag kun je inderdaad neerleggen bij de stichting BRAC of het Autotron voor het meest complete antwoord.

Voor zover ik weet zijn er invalidenparkeerplaatsen en is het Autotron bereikbaar voor rolstoelgebruikers. Een uitzondering is wel de bovenring (waar bijvoorbeeld de stand van Circuits Online staat). Die is tijdens de beurs alleen bereikbaar via trappen (er is een auto-lift die tijdens opbouwen en afbreken gebruikt wordt voor goederen, maar die is niet beschikbaar voor bezoekers en is ook niet bemand tijdens de beurs).

Als je dat voor lief neemt, heb je een groot vloeroppervlak met stands op de begane grond.

edit: ik zie op een oude plattegrond met de standindeling dat er een lift aanwezig is. Die is me kennelijk nooit opgevallen.

[Bericht gewijzigd door Jochem op donderdag 7 januari 2016 11:30:03 (72%)

If you want to succeed, double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Ik ben niet te beroerd een handje te helpen om je op de boven ring te krijgen, daar staat tenslotte de CO stand. Ik meen dat er wel een lift aanwezig is ? ( ingang zaal linker kant tussen trap en restaurant?? )

[Edit] Jochem bevestigd mijn vermoeden

Rolstoel

Autotron Rosmalen is rolstoeltoegankelijk en is voorzien van een invalidetoilet.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op donderdag 7 januari 2016 11:36:50 (18%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Bedankt voor de antwoorden.
Voor de zekerheid heb ik ook contact gehad met het Autotron. Inderdaad "rolstoelvriendelijk" en mindervalide parkeerplaatsen aanwezig.
Ik ga het dus proberen op 19 maart.
Nu maar hopen dat ik geen enkels ga beschadigen :-)
Ik hoor mijn zoon al roepen: "Dan doe je toch zo'n oranje vlaggetje op een lange steel monteren, en een claxon of fietsbel".

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Vlaggetje is toegestaan mits deze aan een antenne geknoopt is :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik heb nog wel ergens een DV-27 liggen denk ik.
En een spuitbusje oranje verf er over... klaar!
TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

@Ton,

Ik heb een paar jaar geleden na een knieoperatie op een invalideplaats kunnen staan.
Verder is er een lift, maar juridisch alleen voor goederenvervoer. Of ze een uitzondering maken voor invaliden, weet ik niet. Ik had moeten lezen voor te antwoorden; er is inderdaad een lift.

Misschien zo'n toeter van 'Normaal' als op de reclame...:P

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 24 februari 2016 11:07:10 (10%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Er zijn 2 liften als ik kaartje zie van vorig jaar.
die bij de toiletten links is geloof ik een personenlift (ingang links)

http://radiovlooienmarkt.nl/wp-content/uploads/2006/03/lay-out_vlm2015…

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 24 februari 2016 19:56:06 (52%)

Tidak Ada

Golden Member

Inderdaad, net als Jochem niet gezien.
En dan te bedenken dat ik toen met mijn krukken tig keer de trappen op en af ben geweest !!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †