Lucht in de aanbieding
https://www.clicktobuy.nl/gembird-perslucht?n=dag
Wel alleen vandaag
ritmeester
I love it when a plan comes together !
Op 14 februari 2016 08:29:19 schreef Lord Anubis:
Lucht in de aanbieding ...
Haha, was er gisteren nog naar op zoek maar vond het te duur voor één bus met verzendkosten. Ik dacht, later... 
Thanks !
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Bij die van Action zit een luchtje aan.
Mindere kwaliteit, is eigenlijk bedoeld voor (PCB ) ontwikkeling/lage loon landen, net zoals de MacLean tandpasta, waar je die PCB's weer mee schoonpoetst.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Het hokje om "straatnaam" in te vullen doet het niet bij mij. Dat blijkt verplicht te zijn. Dan vul je hem maar bij "opmerkingen" in, en click je op "verder". Dan komt ie met "je moet de straatnaam nog invullen" en als je dat doet en op "verder clickt" zie je in het voorbijgaan dat het vinkje wat je de eerste keer al uitgezet had: "abonneer op dagelijkse mail" weer aanstaat.
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Nieuwe online-IDE... Een beperkt aantal ontwikkelbordjes wordt gratis ter beschikking gesteld.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ik zie geen gratis ontwikkelbordjes hoor, gaat om een discount.
Als je je aanmeldt:
Thank you for your interest! We will send you a discount code when the Xpress Evaluation board is available on microchipDIRECT for sale.
edit: ik lees dat er eerder een actie is geweest met 2000 borden op=op... ze zijn kennelijk nu op 
[Bericht gewijzigd door Jochem op (19%)]
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Misschien wel leuk om eens te proberen. Zijn ze ook te koop? (ik zie ze nergens)
Handig dat er een Mikrobus op zit van MikroElektronika, passen alle clicker boards er ook op. Mikrobus is best handig voor testen, en er bestaan veel clicker boards.
Jammer dat je de Mikrobus boards niet vast kunt zetten, anders waren ze op reguliere apparaten ook goed te gebruiken.
(hebben bij MikroE al eens gevraagd of alle modules niet een 3mm gat op vaste plaats konden krijgen om vast te zetten, naar daar kijken ze nog steeds naar...)
Jochem
Ah, was het dat ding.. die heb ik van een distributeur in de hand gedrukt gekregen. Maar op het moment even te grieperig om de grijze massa nuttig te kunnen gebruiken 
TonHek
The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Die Aldi dingen met laatjes koop ik ieder jaar wel weer bij. Laatste keer (aug 2015?) waren ze nog 9.99.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Ter info, een aantal jaren geleden zaten ze gemengd in de dozen waarin ze naar de aldi werden aangeleverd. Ik had me vergist toen ik 3 dozen achtermekaar opentrok en steeds als eerste degene zag die ik niet wilde hebben.
@TonHek hier hetzelfde verhaal, de eerste keer twee kasten gekocht, vorig jaar vier kasten erbij gekocht en heb er zojuist nog zes kasten bijgehaald. Inderdaad voor hetzelfde geld waar ik vorig jaar vier kasten van haalde. Nu ben ik voorlopig wel voorzien.
Ter info: Elk laatje kan opgedeeld worden in 3, maar er zit per laatje maar één tussenschotje bij.
Het iemand daar al iets voor gevonden? Karton heb ik geprobeerd maar vind ik niet prettig. Misschien interessant iets op te sporen in China (of originele fabrikant natuurlijk) en een IA te organiseren? Zal deze week nog eens op zoek gaan.
Groeten,
Emiel
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Jochem
Ik weet een adresje waar je 32 tussenschotjes voor 6.99 kunt kopen 
Ik vrees dat het niet heel veel goedkoper gaat worden (Raaco tussenschotjes zijn een kleine 20 cent per stuk, ter vergelijking).
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 30 maart 2016 12:35:18 schreef leime:
[....]
Ter info: Elk laatje kan opgedeeld worden in 3, maar er zit per laatje maar één tussenschotje bij.
[....]
Stukjes printplaat?
@Jochem dat had ik zelf ook al bedacht, maar als ik dan die extra kasten koop kan ik de verleiding niet weerstaan ze toch aan de muur te hangen
gevolg, weer schotjes te weinig.
@vincent1971 in mijn zoektocht in mijn pauze (toen ik mijn vorige bericht poste) kwam ik ook al op die site uit. Maar helaas zijn die maten anders.
@Tidak Ada dat is een goede tip! Was ook al aan het kijken om stukjes plastic op maat te laten maken. Dat is na een korte zoektocht, als er meerdere geïnteresseerden zijn, ook nog wel interessant.
Groeten,
Emiel