Rosmalen 2017 elektronica vlooienmarkt

Vaste kost, ik ben er bij :)

@Tidak; eventueel een goed moment om die buis sokkeltjes (geen voetjes... dat is dan weer verwarrend ;) ) van eigenaar te laten wisselen, al ben ik niet op de hoogte van hoe het daar mee staat.

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Hulp bij vervoer van Rosmalen naar regio Antwerpen gezocht

Wie kan helpen met het transport van een aantal apparaten (formaat 19 inch behuizing) van Rosmalen nabij S-Hertogenbos naar Antwerpen op zaterdag, 11 maart?
Deze vraag is voornamelijk gericht op personen die vanuit de regio Antwerpen, de landelijke radiovlooienmarkt te Rosmalen gaan bezoeken en nog plaats in de wagen hebben. Kosten worden vergoed.

Alvast bedankt,
Eleen

Tidak Ada

Golden Member

Is al genoteerd ;)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 21 februari 2017 11:17:35 (20%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Shiptronic

Overleden

Op 21 februari 2017 11:09:39 schreef Vacuumtube_girl:
Hulp bij vervoer van Rosmalen naar regio Antwerpen gezocht

Wie kan helpen met het transport van een aantal apparaten (formaat 19 inch behuizing) van Rosmalen nabij S-Hertogenbos naar Antwerpen op zaterdag, 11 maart?
Deze vraag is voornamelijk gericht op personen die vanuit de regio Antwerpen, de landelijke radiovlooienmarkt te Rosmalen gaan bezoeken en nog plaats in de wagen hebben. Kosten worden vergoed.

Alvast bedankt,
Eleen

Moet het op dezelfde dag, of is het ook prima als de apparaten een paar dagen later aankomen? En zoek je zelf ook nog vervoer richting Rosmalen ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
High met Henk

Special Member

ik kom vanaf bergen op zoom, weet niet of dat een probleem is.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

We hebben bij de UvA een doos met (oude) componenten over. EPROM's (met venster idd), kristallen, gereedschap, van alles.

Is dit wat voor Rosmalen voor jullie (CO)? Wil iemand van jullie dat dan op halen hier in Amsterdam Science Park?

Wij gooien het weg dus verwacht er niet te veel van. De IC's zijn gewoon veel te oud voor nieuwe ontwerpen voor ons maar mogelijk vindt iemand het interessant.

Gratis ophalen. Zelf gaat er niemand van ons naar Rosmalen.

Groet Tijs

Mogelijk, misschien kun je wat foto'tjes schieten? Voor alleen een doosje overjarige EEPROMs is het misschien niet de moeite, maar je hebt het ook over gereedschap?

If you want to succeed, double your failure rate.
chuckie

Honourable Member

Hallo Knifter
Kan het zaterdag afgehaald worden, dan doe ik namelijk mijn ronde.
Misschien op maandag maar dat weet ik nog niet zeker.
Kun je de adres gegevens naar mijn E-mail sturen?
Alvast hartelijk bedankt namens het beursteam.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik heb (al een tijdje) een Mitshubishi Movemaster RV-M1 (niet mijn ebay ad, voorbeeld)
(inlusief alles, sturing, tech pad etc.)
En ik moet langzaamaan gaan bekennen dat ik er geen tijd voor heb om mee te leren werken, of iets nuttigs kan laten doen.

iets voor de beurs ? (of is dit buiten bereik ?)

Shiptronic

Overleden

was wel leuk geweest als plubiekstrekker, eens wat anders dan een teslacoil :) , maar om in zo'n korte tijd het ding ook nog wat zinvols te laten doen , word krp

Maar als ik de prijs op Ebay zie :( , was ook een mooie toevoeging voor de hackesspace geweest.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ach, die prijzen op ebay zijn leuk, maar je moet welk kijken naar de verkochte artikelen, niet naar de vraagprijs.

Ja, als je een bedrijf hebt dat deze in productie gebruikt, en op het moment dat ze hem nodig hebben kunnen ze hem kopen, dan kan je cashen.

Een staatslot heeft eenzelfde kans en neemt minder ruimte in beslag :-)
En ruimte, hoe vervelend ik het ook vind, is nu eenmaal de beperkende factor.

chuckie

Honourable Member

Wel een leuk project voor op de stand.
Denk ook wel dat ik hem aan de gang krijg, maar om dat de komende 2 weken nog te realiseren is wat kort dag.
Niettemin, dank je voor het aanbod, misschien iets voor de volgende editie.

Ik zou hem hier wel op kunnen slaan, net als de rest van de beurs spullen.
Dan blijft hij gewoon van jou, maar dan neemt ie hier wat plaats in ;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Vet ding, maar wat moet je ermee... de sokken van mijn vriendin sorteren ;-)

(mijn sokken zijn allemaal hetzelfde, veel efficiënter)

Sine

Moderator

Op 22 februari 2017 20:34:59 schreef Shiptronic:
was wel leuk geweest als plubiekstrekker, eens wat anders dan een teslacoil :)

Oi! ... wat is er mis met de tesla :(

Stiekem het een en ander, die ligt in ERG kleine stukjes atm

Maar voor de volgende moet tesla V2 er maar eens komen ... moore powah

chuckie

Honourable Member

Moet ik alvast een generator bij de kermisjongens gaan regelen...???

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Tidak Ada

Golden Member

Je kunt hem beter leren sokken te stoppen, zodat je vriendin dat niet meer hoeft te doen. Iets voor Valentijnsdag ? >:)

@Chukie:
Kan je niet beter zo'n zoutwaterweerstand van een draaimolen meenemen? Leuke demonstratie :+

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
High met Henk

Special Member

@skysoft

Wij hebben ook zo'n ding op school. Maar nooit de software van festo ontvangen, ondanks herhaalde belofte... Kun jij een kopie maken van de software voor mij??

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
chuckie

Honourable Member

Zo, over een uurtje of 5 ga ik rijden...
Denk dat de ronde wat kleiner is dan vorig jaar.
Maar het zal zeker de moeite waard zijn.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Heb ik ff geluk dat ik zo'n 3 km van Autotron af woon :+

Ben nooit geweest op deze markt, is er ook veel elektronica related gereedschap?

Heeft een MRT34 in z'n linkerzak!

Vet ding, maar wat moet je ermee... de sokken van mijn vriendin sorteren ;-)

Schrijf daar maar eens herkenningssoftware voor...
Alhoewel, tegenwoordig valt het misschien mee als je ervaring hebt met openCV (heb ik zelf niet)....

Shiptronic

Overleden

met een geursensor erbij toch niet zo moeilijk ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ga d,r ok zekur noar toe ,woon zelf in rosmalen duss.....

Op 25 februari 2017 00:36:08 schreef AWDebiel:
Heb ik ff geluk dat ik zo'n 3 km van Autotron af woon :+

Ben nooit geweest op deze markt, is er ook veel elektronica related gereedschap?

Van striptang tot spectrum analyser :)

Ik ben dr zelf ook weer bij. Altijd een prima dagje uit :)

(Al mag ik niet teveel kopen IVM de ruimte)

PE2BAS
Tidak Ada

Golden Member

Op 28 februari 2017 18:07:37 schreef Shiptronic:
met een geursensor erbij toch niet zo moeilijk ?

Moet ie wel H2S kunnen snuffelen. Maar sorteer jij je sokken niet liever nadat ze zijn gewassen? Ze gaan in de machine toch weer doorelkaar :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
trix

Golden Member

Op 25 februari 2017 00:36:08 schreef AWDebiel:
Heb ik ff geluk dat ik zo'n 3 km van Autotron af woon :+

Ben nooit geweest op deze markt, is er ook veel elektronica related gereedschap?

woon zelf ook op een 3 tal kilometers van het autotron (nuland) , ideaal inderdaad.

eigenwijs = ook wijs