Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Tidak Ada

Golden Member

Niks lui, er is niet altijd tijd genoeg om een hele thread te volgen. Dat is juist meer iets voor luie mensen, die niet van hun stoel afkomen :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
maartenbakker

Golden Member

Goed punt!

Opzich heeft het niet hoeven volgen van dingen die je al genoteerd hebt, zich hier ook weer bewezen. Ik zag het al voordat ik het na hoefde te kijken.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

.

[Bericht gewijzigd door Schimanski op vrijdag 15 september 2017 21:40:07 (100%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Op 12 september 2017 20:55:44 schreef Schimanski:
30 september 2017 nadert, er kan nog worden ingeschreven. Mis het niet...

AANMELDEN PER E-Mail (adres in mijn profiel) dan krijg je ook adres + route toegestuurd.

Iedereen is weer van harte welkom

[...]

Ik ben helaas verhinderd. Dus mijn naam mag van de lijst.

Schimanski

Golden Member

Ok, jammer dat je niet kunt komen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Ik ben nog op zoek naar een 3fase 400V servo motor, maakt niet zo heel veel uit wat voor merk/type het is en wat voor sinus-encoder er op zit. Is namelijk voor een servo drive te testen. Mag dus niet veel kosten.

Iemand een idee of die "toevallig" in deze boedel zit?

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
mel

Golden Member

Het hangt erom of ik naar Deurne kan komen, mn vrouw heeft een ernstige ziekte.
Als het even kan, dan kom ik.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Jinny

Golden Member

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

Sterkte mel en vooral vrouw 'van'

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Heer Mel, da's niet zo best.
Ik wens jullie een wondertje.

festina lente
mel

Golden Member

Ik dank U allen voor de steunbetuigingen, ik waardeer het erg :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
maartenbakker

Golden Member

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

.

[Bericht gewijzigd door Schimanski op vrijdag 29 september 2017 13:40:43 (100%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Lambiek

Special Member

Sterkte mel, voor jou en vooral je vrouw.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
maartenbakker

Golden Member

Het is alweer even stil hier in het topic... Ik zit zelf dieper in de verhuizing van een elektronica'verzameling' dan ik gedacht had. Erg optimistisch ingeschat zeg maar, of een mens verzamelt in een aantal jaar meer TV's en klein spul dan hij denkt.

Dat houdt in dat ik een voorbehoud ga maken voor zaterdag, m'n (tegen die tijd voormalige) huisbaas (die de eigen verhuizing ook zwaar onderschat heeft, dat kan nog leuk worden) zit aan een boeteclausule voor 1 oktober vast en dat wil ik in elk geval niet op m'n geweten hebben. Ook geld voor benzine gaat al de verkeerde kant op, ben meer kwijt aan bushuur en inhuren van sjouwers dan gepland.

Aan Mans zou ik in dat geval willen vragen of hij zo lief is om de pyramides voor me te arresteren en mee te nemen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
dijkmane

Golden Member

ben nog steeds van plan te komen.
@Maarten, zit jij op de route vanaf zwolle ? dan kan ik evt ophalen ( of iemand anders die dat wenst )

In no Sense, Nonsense
adval40

Special Member

Als er iemand met de trein komt , kan die met mij meerijden vanaf station Eindhoven naar deurne

gr Ad

maartenbakker

Golden Member

@dijkmane: bedankt voor het aanbod! Ik zit helaas niet op de route van zwolle, en als ik kijk hoe moe ik nu ben en morgen nog een laatste dagje rijden en sjouwen (ik kreeg wel complimenten van m'n 'ploegbaas' dat ik flink doorbuffelde, sta er zelf ook van te kijken - moet er niet aan denken dat ik het zonder sjouwers had moeten doen)... Dan ga ik zaterdag even uitrusten voor zover dat ervan komt.

Ik laat definitief verstek gaan, helaas!

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Jammer Maarten, ik heb je gemaild over de piramides.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
dijkmane

Golden Member

is het eventueel handig als ik een laptop meeneem zodat we op het interweb kunnen zoeken wat we in handen hebben ?

In no Sense, Nonsense

De meeste bellen toch met een kleine laptop :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
blackdog

Golden Member

Hi,

Meestal gebruik ik mijn telefoon voor het opzoeken.
Neem een goede zaklantaarn mee en een loupje als je ogen niet meer zo goed zijn.

Groet,
Bram

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Sine

Moderator

Op 28 september 2017 21:51:14 schreef dijkmane:
is het eventueel handig als ik een laptop meeneem zodat we op het interweb kunnen zoeken wat we in handen hebben ?

Met zonder internet is dat niet heel nuttig.

Bert_Camper

Golden Member

Jammer genoeg kan ik morgen niet in Deurne zijn.
Veel plezier en hopelijk tot een volgende keer!

Groeten, Bert

Dit topic is gesloten