Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Op 12 mei 2018 10:43:31 schreef PE9SMS:
De TDA7000 heeft een plekje in de eregalerij gekregen.
Op de foto bij de TDA7000 rechts, dat was mijn team leider toendertijd, ca 30 jaar geleden. Er leuk om te zien dat hij nu in de eregallerei staat.
Ik verwacht dat @pascalbythree wist dat dit een zendamateur-meter was toen ie 'm voordelig kocht. Heeft dan iemand een bijpassend schema, is de vraag. Jij @mel als zendamateur kan dan misschien wel een beter antwoord geven..
Wat de meter te maken heeft met een FM-tuner of een TDA7000 ontgaat me.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Op 15 mei 2018 18:33:59 schreef pascalbythree:
Volgens mij was ik deze vergeten te posten toen ik net terug bladerde. Is hij zo goed geplaatst de stereo decoder?
zeeën van ruimte en alsnog leg je onderdelen over elkaar, zoals de weerstand en condensator links.
Je hebt het steeds over hoge kwaliteit maar maakt nog steeds lussen met vierkante meters oppervlak, ontkoppeling die aan de andere kant van het dorp woont, en tot overmaat van ramp een gesloten ring als ground. Als er ook maar enig magnetisch veld doorheen gaat (bijvoorbeeld het strooiveld van de transformator die in dezelfde kast zit) wordt die optimaal ingekoppeld.
pascalbythree
Delphi WIN10 / www.freepascal.org AVR Pascal / www.freepascal.org RPI /