Het grote interessante aanbiedingen topic deel 6

Dit topic is gesloten

Sine

Moderator

Het 6e deel van het topic waarin aanbiedingen van oa de voordelige grootgrutters gepost kan worden.

Alleen van historisch belang:
Deel 5
Deel 4
Deel 3
Deel 2
Deel 1

Laat bij het posten onnodige discussies aub achterwege.

Elektronica Kunst & Kunde 1 is in de aanbieding bij elektuur voor een tientje ipv 45 euro.

https://www.elektor.nl/elektronica-kunst-en-kunde-1

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 22 oktober 2018 14:08:41 schreef MAH:
Elektronica Kunst & Kunde 1 is in de aanbieding bij elektuur voor een tientje ipv 45 euro.

https://www.elektor.nl/elektronica-kunst-en-kunde-1

2x besteld en nog wat andere boeken die ook in de aanbieding zijn.

Have you debounced your buttons today?
RAAF12

Golden Member

http://www.boonstraelektronika.nl/ in Leeuwarden heeft wat spul in de uitverkoop, de winkel is open t/m 23-12-2018 Prijzen op de kits zijn niet geldig. De deal vind aan de kassa plaats.

10 slags potmeters
Deze kostte €5

RAAF12

Golden Member

voutje

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op woensdag 21 november 2018 15:31:09 (97%)

Thevel

Golden Member

De deal vind aan de kassa plaats.

Ruim 180km rijden, dus geen deal voor mij.... :)

RAAF12

Golden Member

Op 21 november 2018 15:44:33 schreef Thevel:
[...]Ruim 180km rijden, dus geen deal voor mij.... :)

Nee, wellicht anderen in combinatie met een bezoek aan Friesland, Top drie bestemming op Lonely Planet
Evenementen https://www.friesland.nl/nl/culturele-hoofdstad

RAAF12

Golden Member

Carly geeft 25% korting op adapter om via OBD BMW's uit te lezen.

Draadloze soldeerbout Lidl weer 6,99, maar is volgens mij niet degene waar ik vorige keer net naast greep... (Zaten in winkelwagentje maar te lang gewacht en toen waren ze weer 12,99)

Kent iemand deze? Ingebouwde LiIon accu en werkt op 4,5V en 3xAA batterijen... ;) (Ik verzin het niet zelf, staat er echt...)

Ik zal nog het vorige aanbiedingentopic doorzoeken, maar daar was een ervaringsdeskundige zeer te spreken over een (andere?) Lidl draadloze soldeerbout.

(Edit: gevonden, vorige keer was deze 6,99, zie laatste pagina vorige aanbiedingen topic.)

bprosman

Golden Member

Ben best wel een fan van Parkside gereedschap , heb er een circelzaag en compressor van die eigenlijk van Scheppach vandaan komen.
Echter de soldeerbout (weliswaar met snoer) is bij mij de vorige keer regelrecht de kliko in gegaan ndat hij al een jaar stond te verstoffen.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Ik heb ooit de Lidl regelbare soldeerbout van 10 euro gehad en teruggebracht. Het is alleen een vermogensregeling, geen temperatuurregeling. Dus nutteloos voor elektronica soldeerwerk vind ik.

Praktijkervaringen vind ik altijd heel interessant en geven veel vertrouwen (of juist niet) voor een product.

Ik heb die eerste draadloze gehad, werkt op zich wel, maar de accu was vrij snel stuk want die loopt rap leeg, vanzelf bij niet gebruiken. Ik heb een Weller op 4 AA batterijen en die voldoet prima. Is wel sneller leeg, maar met een set extra batterijen kun je weer door. (oplaadbaar)

De Lidl soldeerstation/bout heb ik ook gehad 2 stuks, bij beide inderdaad word het vermogen geregeld en niet de temperatuur. Als je hem door hebt is het goed te doen, en hij is op stand max lekker snel warm. Beide weggemikt omdat de punten heel snel versleten zijn, die vallen uit elkaar.

Ik ook, maar omdat ik al een keer een gratis proefabo heb gehad, kom ik nu niet meer in aanmerking!
Heel fijn en attent voor de "Trouwe Nieuwsbrief Lezers"...

[Bericht gewijzigd door Retiredat55 op woensdag 26 december 2018 12:48:37 (23%)

Ik heb me net geabonneerd op de nieuwsbrief,
zou ik nog in aanmerking komen voor de " Goodies"

Guus@Sint-Michielsgestel

Op 26 december 2018 15:32:53 schreef Waters:
Ik heb me net geabonneerd op de nieuwsbrief,
zou ik nog in aanmerking komen voor de " Goodies"

Dat kan je inderdaad. Door op de link te klikken die in Kapee zijn bericht staat. Dan vervolgend de code "xmas18-nl" in te type in onder "Heeft u een kortingscode?". En dan de instructies volgen :).

Brandon, hartelijk dank schijnt gelukt te zijn.

Guus@Sint-Michielsgestel

Ik kreeg net in de mailing van HBM een aanbieding voor cobalt boren:
per 10 stuks van de zelfde maat voor € 4,99 van 1mm, tot 5 per stuks 16mm voor 49,99
Tot 10mm oplopend per 0,1mm, daarna per 0,5 mm.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

Een 2 in 1 soldeerstation.
Hete lucht en soldeerbout, houders, stiften, nozzle's

Of misschien alleen voor de onderdelen.

En dat voor een ongelooflijke prijs van 15 euro en een beetje. Natuurlijk is het geen top kwaliteit. Maar diezelfde stations staan er ook voor rond de 80 euri's, ruim 1300 stuks verkocht. Verkoopt vanuit de UK.
Wordt gratis thuisbezorgd.

Zou het hier om een verkoper gaan met boze bedoelingen, en met mijn zuur verdiende centjes lekker een piña colada gaan drinken op een exotisch warm strand?

Anyway, ik heb er eentje gekocht.

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Kan je het eBay nummer er bij geven? Dat zoekt wat makkelijker

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

TonHek bedankt.
Ik heb er ook een gekocht, de prijs omgerekend €16.23
eBay item number:183627589374

Ik heb er ook maar eentje besteld, maar vraag me af of dit goed gaat komen. Heb er een hard hoofd in, maar dan krijgen we het geld wel weer terug via PayPal.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik denk dat ze ze kwijt willen vóór de Brexit....!

Er is iets mis. De site is verwijderd!

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 10 januari 2019 15:31:47 (33%)

Dit topic is gesloten