Rosmalen 2019 radio en elektronica vlooienmarkt

Shiptronic

Overleden

Eleshop ? mooi ! die had ik al een paar jaar gemist, liniaal even naar vragen , maar volgens mij zijn er vorig jaar nog wat over gebleven.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
pietplof

Golden Member

Collegae,

Hier, in het o zo rustige, zich nog boven n.a.p. bevindende zandbak Drenthe, sta ik gereed af te reizen naar ,,de" beurs in Rosmalen; ik zie jullie, met identiteitsplaatje, in de hal.

festina lente

Het boek ligt voor je klaar Piet.

Action expresses priorities LH
Tidak Ada

Golden Member

Heer Pieter,
Spannende zaken zijn reeds ingeladen.
Ik zal tussen 20:30 en 21:00 arriveren om zo mogelijk enig zaken vast bij de stand neer te zetten.

Morgen rond 6:30 gaat het werk beginnen!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
haasje93

Golden Member

Ik wens jullie allen vanuit het verre noorden veel plezier!
Moet helaas tot mijn spijt deze editie aan mij voorbij laten gaan.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?

Desalnietemin een fijn verjaarsfeest gewenst Christiaan :)

Action expresses priorities LH
maartenbakker

Golden Member

Ik moet hem helaas ook voorbij laten gaan, voor de 2e of 3e keer alweer :(

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
pietplof

Golden Member

Maarten; nu weet ik nog niet hoe je er uitziet.
Haasje; je was jarig, maar alsnog gefeliciteerd.
Letter henk e.a. Ik zal de toegezegde spullen met liefde en toewijding onder mijn hoede nemen.

festina lente

Zijn er inmiddels pinautomaten in de buurt?

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
maartenbakker

Golden Member

Op 15 maart 2019 17:08:26 schreef pietplof:
Maarten; nu weet ik nog niet hoe je er uitziet.

We hebben elkaar in Deurne toch wel eens ontmoet?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Piet/Maarten: zie jullie mailbox.

Christiaan, alsnog gefeliciteerd, fijne dag morgen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

O ja, ik heb ook nog een goed werkende HP dc5700 (Core 2 Duo + 2GB RAM + DVD-ROM) over. Meenemen of niet?

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
maartenbakker

Golden Member

Dankje Mans! Mijn kapsel op die foto is inmiddels niet meer up to date, ik vond het nodig toch weer eens tegen een schaar aan te lopen.

P.S. Gefeliciteerd Christiaan!

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 15 maart 2019 19:24:52 (11%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
bprosman

Golden Member

Bij de ingang , waar je ook de parkeerkaarten koopt kun je ook pinnen. En vaak is Lucien (HTF Electronics tegenover de stand) ook wel schappelijk in (bij)pinnen.
En gefeliciteerd Christiaan ?

[Bericht gewijzigd door bprosman op vrijdag 15 maart 2019 19:12:14 (10%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Wegens drukte met het werk moet ik deze keer ook voorbij laten gaan.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl

Door een blunder van mijn kant (vergat de scoop op de afgesproken ophaalplek klaar te zetten) heeft chuckie hem dus niet kunnen meenemen.
Ik had (heb) het voornemen om morgen voor het eerst eens naar rosmalen af te reizen om hem persoonlijk te bezorgen.

Ik krijg alleen net een klus die nog wel wat uren gaat kosten en weet niet of ik morgen op een redelijk tijdstip de scoop kan bezorgen.

Mocht ik dit niet kunnen redden, dan kan ik als alternatief 2 wegen bewandelen :
1) bewaren voor volgend jaar.
2) op de V&A zetten en opbrengst doneren...

Voor de modjes om te bepalen wat het dan wordt.

Aan chuckie nogmaals excuses, maar ik ben aan dit dingetje niet toegekomen..

met groet,
Martijn.

Schimanski

Golden Member

Martijn, ik zou hem nu bij je kunnen ophalen (ik woon in Leidschendam).

Ik heb je een mail gestuurd op adres in je profiel, lijkt mij je werk, ik weet niet of je dat nu nog leest.

Martijn telefonisch gesproken, ik haal de scoop nu op. Morgen dus beschikbaar op de stand.

[Bericht gewijzigd door Schimanski op vrijdag 15 maart 2019 21:34:20 (22%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Op 5 maart 2019 12:45:16 schreef joopv:
[...]Ze zullen niet zo veel waard worden als 4004's, maar wie weet..

Ik ga zelf niet naar de radiomarkt. Kan ik deze spullen bij iemand hier in Eindhoven dumpen?

Zijn die Itanic CPU's bij de CO stand te krijgen?

Heeft een MRT34 in z'n linkerzak!

@reactie op Schimanski:

Samen met een S300 siemens plc set met wat uitbreidingen en een 2 meter porto met ontvanger; maar dat weet Schimanski nog niet, die moet zo nog langskomen.

Die PLC modules hebben trouwens minder dan 10 draaiuren... voor de liefhebber. (oh, en een programmeermodule USB<->siemens, hoe heet dat okeweer, iets met Mpi ofzo.. ben wat roestig hierin)

Edit: Spulletjes net opgehaald door Schimanski (dank!) dus idd morgen op de stand..

[Bericht gewijzigd door Skysoft op vrijdag 15 maart 2019 22:11:56 (10%)

Hier nog even een teaser voor morgen:
Gratis bij aanschaf vanaf €15 of los te koop voor €2.50

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Ben G.

Golden Member

Beetje laat ...
Ik heb twee ringkerntrafo's elk 22V 5,45A en 1,36A.
Ik neem deze morgen mee om te doneren aan CO.
Bij geen belangstelling "verlies" ik deze per ongeluk onder de tafel van de stand :-)

Schimanski

Golden Member

De donaties van Skysoft waarvoor wij hem hartelijk danken, morgen te koop op de CO stand.

Hameg HM1507 150MHz

Radio spul

Boeken studie zendexamen en Eagle

Siematic S7-300

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.