Elecktronica kopen

Dit topic is gesloten

Beste leden,

Heeft iemand kennis van een website waar ik goedkoop en hoge kwaliteit arduino's en/of elektronica componenten kan kopen?

Met vriendelijke groet,

Mr Teacher.

Beste Mr Teacher,

Ik zou zeggen Google is je grote vriend. Onder zoekwoorden zoals: Arduino kopen oid. komen er vanzelf allerlei resultaten naar boven.

Buiten dat om koop ik zelf al mijn onderdelen bij *dikke doei* Goedkoop en snelle levering al zeg ik het zelf.

-mrSingh

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 27 maart 2019 22:51:27 (7%)

Betreft dit voor een onderwijsinstelling?

Antratek verkoopt de nodige materialen.

Onderdelen zijn leverbaar in kleine hoeveelheden bij o.a.

Farnell
RS components
Digi Key
Mouser
Conrad
Reichelt

En ik vergeet er vast nog een paar waar forum leden goede ervaringen mee hebben.

Op 27 maart 2019 21:29:43 schreef mrSingh:

*beep* Goedkoop en snelle levering al zeg ik het zelf.

-mrSingh

Zij verkopen echter wel enkel Arduino replica's maar dat hoeft mogelijk geen probleem te zijn voor TS.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 27 maart 2019 22:53:12 (3%)

This is the world we know best, the world of madness

Wat betekend "hoge kwaliteit"? Ik koop regelmatig modules via Ebay bij willekeurige winkels. Die zijn allemaal van een prima kwaliteit. Er zitten immers maar een paar componenten op, dus er kan nauwelijks iets mee mis zijn.

Als het voor onderwijs is, is er nog een reden om niet voor dure winkels te gaan: duur doet extra zeer als er wat kapot gaat. En dat doet het in het onderwijs nogal veel.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

zal iets voor modjes worden.
Beiden met enkele minuten verschil vandaag een account aangemaakt.
mrSingh en mr_teacher_man waarschijnlijk zelfde persoon.

Henry S.

Moderator

Hoe raad je het...

En waarschijnlijk is gaan spammen de reden...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten