Roel
Hieper de piep!
beetje vreemd........ik zie op de HOME pagina geen Poll links onder staan en als ik naar ALGEMEEN - POLL ga dan komt er te staan dat er geen polls zijn om te stemmen?!?!?!!? wat is er aan de hand?
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
vreemd, misschien dat Jeroen V. bezig is geweest met het aanpassen van het een en ander, ik zal het eens uitzoeken.
bedankt voor jullie melding 
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
de poll is in het controle paneel niet meer actief, dit zal wel zo zijn reden hebben.
ik laat het zo even tot ik meer weet van mijn collega's
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Easy easy allemaal.
Ik heb de poll inactief gemaakt. En zolang er geen andere komt zie je niks staan daar, helemaal niks aan de hand dus.
Meestal plaatsen wij meteen een nieuwe zodra we een oude inactief maken. Hier was dat echter ff niet het geval.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
Roel
Hieper de piep!
wanneer komt er dan weer een nieuwe poll??
ohw jah...weet nog wel een vraag: Wat is de leefijd hier van bezoekers op CO ben ik wel eens benieuwd na 
Maar je kon voorheen toch ook altijd nog de oude poll's bekijken... ??
En Roel... zou je niet bij jezelf beginnen.. je eigen geboortedatum bij je profiel zetten 
[Bericht gewijzigd door Corné op ]
what about als je opgericht bent? Je KvK nummer??
Jaar van oprichting??
Neej ff alle gekheid op een stokje: Ik verbaas me erover dat iemand die poll leest, ik kom hier zelf allen voor het forum om anderen te helpen en om zelf geholpen te worden.
ik kom nooit meer op de homesite zelf, gewoon www.circuitsonline.net/forum/latest.php en ik zie zo of er nog leuke reacties bij zijn gekomen. Als ik geantwoord heb ben ik vaak weer weg, dus ik zie heel die poll niet eens.
Maar ben toch blij dat de mods dat niet voor nix doen.
BTW Ik verbaas me dus ook over die lage leeftijden, voel me een ouwe zak. 21, okeej jeroen ik geloof dat jij me nog overtreft
Maar verbaast me ook, toch leuk elecronica voor jong en oud.
Groetjes
Sven
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 21 november 2002 20:25:37 schreef High met henk:
what about als je opgericht bent? Je KvK nummer??
ik kom nooit meer op de homesite zelf, gewoon www.circuitsonline.net/forum/latest.php en ik zie zo of er nog leuke reacties bij zijn gekomen. Als ik geantwoord heb ben ik vaak weer weg, dus ik zie heel die poll niet eens.
Toch jammer want zo mis je wel de updates. Van bijvoorbeeld artikelen, schema's enz. Kom ook af en toe op http://www.circuitsonline.net/updates.php 
Ik ben btw ook 21.
Martijn Berntsen
pe4mb
Op 20 november 2002 19:55:53 schreef Roel:
wanneer komt er dan weer een nieuwe poll??
ohw jah...weet nog wel een vraag: Wat is de leefijd hier van bezoekers op CO ben ik wel eens benieuwd na
ben ik ook wel benieuwd naar, moet iedereen eigenlijk even stemmen.
Martijn(16)