Het grote "Waar krijg ik dit onderdeel" topic Deel 5

Dit topic is gesloten

Ik krijg:

code:

Access Denied
You don't have permission to access "http://www.essentracomponents.com/nl-nl/hardware-voor-printplaten-en-elektronica/steunen/standaard-snap-afstandssteunen/pcb-steunen-vergrendelend-tweetandigniet-vergendelend-tweetandig/463805-nl-1070194" on this server.
Reference #18.5dd8dd58.1558249406.74f8db

Edit: Er lijkt een geo-block op te zitten. Ik zit in Rusland.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Dan zul je je wel misdragen hebben rew :)

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik ben op zoek naar wikkeldraad 0,2 en 0,3 mm . In 3 of 4 verschillende kleuren. Voor het wikkelen van HF trafo? en baluns.
Liefst lengtes van 25m of zo.

Groet,

Henk

@Hubie

Verschillende kleuren is belangrijk, om bv hier niet de weg kwijt te raken.

Zou niet weten waarom litze niet kan. Dan zou ik met HFD 30 R,G,B van 0,3 voorzien zijn, dank!

En Road Runner voor 0,19. Bij Farnell.

Groet,

Henk

fatbeard

Honourable Member

De enige reden die ik kan verzinnen waarom je geen 0.3 zou kunnen gebruiken is te kleine gaatjes in de ferrietkraal.

Is RoadRunner draad nix? Verkrijgbaar in meerdere kleuren...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Hubie

Special Member

Op 21 mei 2019 23:51:02 schreef Camino1:
@Hubie

Verschillende kleuren is belangrijk, om bv hier niet de weg kwijt te raken.

[bijlage]

Zou niet weten waarom litze niet kan. Dan zou ik met HFD 30 R,G,B van 0,3 voorzien zijn, dank!

En Road Runner voor 0,19. Bij Farnell.

Groet,

Henk

;-) Ik ken het probleem.
Een ander handigheidje is gewoon gelakt koperdraad gebruiken(0,2 en 0,3 in jouw geval)en een paar flesjes nagellak kopen,is bijna in elke kleur verkrijgbaar.Dan de wikkellengte uitrekenen,opspannen en om de cm een dotje nagellak van de gewenste kleur c.q. wikkeling.
(Die nagellak wel door de vrouw of dochter laten kopen,anders kijken ze je mss raar aan. ;-) )

vergeten

Golden Member

Beste techneuten,

Heb me al suf gezocht maar helaas niet gevonden :(

Waar vind ik in NL Ty-Rap's (merknaam) of trekbandjes/bundelbandjes van max 2,1mm breed en een effectieve aantreklengte(*) van miniaal 65 mm.
Geen "uitlopend" product, maar langdurig leverbaar. Het gaat niet om enkele stuks

(* = op de eerste 2,5 a 3cm zitten vaak geen tandjes/kartels)
( Er moeten dus minimaal 65mm tandjes/kartels op zitten.)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Zoek eens op "kabelbinders".
Genoeg te vinden.

Gewoon bij de Action (afdeling gereedschap)

Jacques van Montfort
Arco

Special Member

RS heeft de originele van Thomas & Betts: https://nl.rs-online.com/web/c/cables-wires/cable-accessories-ties-too…
Als het speciaal een Nederlandse site moet zijn (waarom?): https://shop.eriks.nl/nl/elektrische-componenten-kabeltoebehoren-kabel…

[Bericht gewijzigd door Arco op donderdag 23 mei 2019 15:31:56 (15%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Tidak Ada

Golden Member

Weet iemand misschien aan koolteer o.i.d. te komen om een Philips voedingstrafo te restaureren? Trafo is ooit te heet geweest (vorige eigenaar) en de teer heeft gekookt en blaasjes gevormd.

Als iemand en zakje defecte 'teerdotten' heeft mag dat ook.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
RAAF12

Golden Member

Of een stuk dakleer heet stoken en de vloeibare teer verzamelen. Zo heb ik het wel eens gedaan. Losse teerblokken om te smelten mogen niet meer verkocht worden.

Tidak Ada

Golden Member

Weet ik, daarom mijn vraag ;)

Ik dacht dat de teer in dakleer zachter was dan die blokken,
Die op zo'n trafo splintert soms zelfs!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
fatbeard

Honourable Member

Op 23 mei 2019 14:46:54 schreef vergeten:[...] van max 2,1mm breed en een effectieve aantreklengte(*) van miniaal 65 mm. [...]

Dat wordt heel moeilijk: bundelbandjes die zo smal zijn hebben een lengte van 80mm of minder (speciale aanmaak daargelaten).
De Panduit PLT.7M serie is zowat de enige die zo smal is.

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Op 23 mei 2019 14:46:54 schreef vergeten:
Waar vind ik in NL Ty-Rap's (merknaam) of trekbandjes/bundelbandjes van max 2,1mm breed en een effectieve aantreklengte(*) van miniaal 65 mm.
Geen "uitlopend" product, maar langdurig leverbaar. Het gaat niet om enkele stuks

Ik heb een keer de 3mm x <ik denk 80>mm tywraps van elecrow of seed gekocht. Die blijken 2mm te zijn. Ik heb ze gevraagd om de site aan te passen, dus of ze nog steeds als 3mm geadverteerd worden weet ik niet. Ik kan ze even zelf ook niet vinden.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik heb hier die Thomas & Bretts bandjes liggen en even nagemeten. Ze zijn inderdaad 2,3 mm breed en een bruikbare lengte van 68 mm.

Sine

Moderator

Ik zoek een plugje wat zuigo ziggo aan hun nieuwe arris modems gebruikt.

Iemand een idee waar ergens zo'n ding te vangen is?

Ik heb half ali al afgezocht zonder resultaat.

Arco

Special Member

Weet je zeker dat die maten kloppen? Volgens mij bestaan die niet.

(Ziggo is wel eigenwijs, maar dat ze een eigen connector laten maken zou wel wat ver gaan... :) )
Bestaande maten van de coaxial DC power connector (ook wel genoemd 'barrel connector'):

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Sine

Moderator

Jep, 100% zeker.
En wat liberty global betreft, die hebben deze modems in opdracht laten maken, dus het zou me echt niet verbazen als ze afwijken van de standaard.

Als je eens op ali kijkt wat voor vreemde maten er allemaal bestaan dan struikel je nog over veel meer dan in dat lijstje staat.

Arco

Special Member

Ik heb net bij Lumberg gekeken, die heeft beangstigend veel niet-standaard dc pluggen met de meest vreemde maten...
De 1610-04 bijv. is 6.3 x 2.35mm

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

die stekkers van lumberg heb ik ook wat liggen. die dingen heeft oa reichelt in het assorti. 5,5mm buitendiameter is wel de standaard, 6,3 zie je veel minder.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

6,3 is kwart-inch.... Zou het helpen om daarop te zoeken en zoja hoe?

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Dit topic is gesloten