Blue box sneakers Led op zijn kop

High met Henk

Special Member

Beste Forum leden...

Zoals de meeste hier =, zie je soms de raarste trends. Zo kwam mijn vrouw 2 maanden terug met nieuwe schoenen voor mijn dochter. Echter de ene laadde niet goed, want uiteraard zit ook hier een stekker aan zodat je tekst of afbeeldingen kunt laten zien.

enfin ik heb door even de stekker goed te zetten het laden kunnen fixen. En waarempel: 2 maanden lang deden ze het goed.

nu helemaal vers opgeladen en RARA??

bij 1 schoen staat de tekst / afbeelding op zijn kop!!!

https://youtu.be/bXsFlTJGJFk

Aangezien ze via USB opladen even aan pc gehangen: De goede schoen laad op aan PC de rare schoen laat een onbekend USB apparaat zien.
Ze laden wel allebei normaal op op een USB lader!

Dit verschijnsel viel op, na het opladen

het gaat om deze schoenen: https://www.scapino.nl/blue-box-meisjes-sneakers-met-lichtjes-10031802…

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Sine

Moderator

Daar is vast het "dit is een linker schoen" bitje omgevallen die het geheel moet flippen.

het zijn nog steeds schoenen, dus ze zijn nog bruikbaar :P

als de computer ze niet goed ziet en beeld op z'n kop denk je aan een reset om te beginnen. accu loshalen van de elektronica, werkt bij smartphones en tablets ook met dergelijke rare dingen. hoewel het net zo goed kan dat er water in is gekomen ergens of een draad losgetrild.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
High met Henk

Special Member

Op 24 november 2019 14:03:29 schreef Sine:
Daar is vast het "dit is een linker schoen" bitje omgevallen die het geheel moet flippen.

Gezocht: een dit-is-het-linkerschoen-bitje-overeind-zetter
8)7

Accu loskoppelen is niet goed mogelijk...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Sine

Moderator

Och dat komt vanzelf goed, het verbaast me overigens dat het na een maand of twee in een paar schoenen mee gerost te hebben uberhaupt nog werkt iets doet.

Mee terug naar Scapino zou ik zeggen. Het is duidelijk dat dit niet iets is dat aan "user error" kan worden toegeschreven.

If you want to succeed, double your failure rate.

De heer Chroetsjov loste dat 59 jaar terug als volgt op: Fillempje.
Als dat niet werkt. Terug naar Scapino

Arco

Special Member

Valt tegen dat er nog geen WiFi en Qi in zit... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 24 november 2019 15:57:52 schreef Arco:
Valt tegen dat er nog geen WiFi en Qi in zit... ;)

Als er wifi in zit gaan ze op school elkaars schoenen lopen hacken :)

High met Henk

Special Member

Wat is Qi???

Btw, bonnetje is zoek...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
rudig76

Golden Member

Bonnetje zoek is vaak geen probleem. Gewoon nazoeken welke dag je ze gekocht hebt. In de winkel kunnen ze vaak de bon uitdraaien op basis van tijdstip en bedrag. Paar keer al gedaan, winkels zijn er erg coulant mee.

Iets heel anders :-) http://www.echteworst.nl
pa3gws

Golden Member

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Nah, weet ik dat ook meteen. :)

(Ik zat al aan dat Britse quiz-programma te denken...)

[Bericht gewijzigd door MNM(tm) op maandag 25 november 2019 09:39:32 (48%)

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
Henk H.

Golden Member

Misschien zeg ik iets heel geks, maar draait de tekst ook mee als de schoen op de kop hangt (bijv. als een kind aan het klimrek hangt)?

Dan is het misschien een kwestie van een vastzittend schakelaartje.

High met Henk

Special Member

Zo gek is dat niet....

ik heb 1 van de schoenen misschien wel op zijn kop opgeladen (Weet niet meer, maar draadjes zijn erg kort)

zou het zomaar eens kunnen zijn!!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik heb geen idee of TS nog op zoek is naar een antwoord, maar heb speciaal een account aangemaakt. Ik had hetzelfde euvel en kon alleen jouw post er over vinden. Per toeval ben ik er achter gekomen dat als je het aanknopje 2x snel achter elkaar indrukt (soort dubbelklik) je daarmee de oriëntatie van de leds kan omkeren.

Interessant. Lost dat ook het probleem op dat er meer dan 2 ampere stroom loopt en daarna niets meer?

Wij hebben ze na een dag terug gebracht omdat ééntje dit euvel had (en nooit licht gegeven heeft).

mel

Golden Member

Ik wil een (of 2 )computers, waarmee je kan lopen.. >:)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Shiptronic

Overleden

Op 15 april 2020 22:57:00 schreef Rvh89:
Ik heb geen idee of TS nog op zoek is naar een antwoord, maar heb speciaal een account aangemaakt. Ik had hetzelfde euvel en kon alleen jouw post er over vinden. Per toeval ben ik er achter gekomen dat als je het aanknopje 2x snel achter elkaar indrukt (soort dubbelklik) je daarmee de oriëntatie van de leds kan omkeren.

Er achter gekomen? zit er geen manual bij?

[edit] op de website van Scapino staat niets, allen merk, maar geen artikel nr. (allen intern ?)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

[edit] op de website van Scapino staat niets, allen merk, maar geen artikel nr. (allen intern ?)

Zie hier,
https://www.scapino.nl/blue-box-meisjes-sneakers-met-lichtjes-10021308…

en een veel betere prijs

High met Henk

Special Member

Probleem bij mij verdween "vanzelf"

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
If you want to succeed, double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
vergeten

Golden Member

Zoeken jullie nou een servicemanual van een paar (elektronische) meisjes schoenen? _/-\o_

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.