Had ik het verhaal al verteld van de chinees die het tracking nummer verkeerd had gedaan? Dus ik krijg een pakketje, maar zit niet in m'n tracking systeem. Ik bestel wel eens 2 of 3x hetzelfde met de bedoeling dat ik er dan vast wel snel 1 heb die ik kan gebruiken en de andere zijn handig voor later. Dus dat is niet altijd degene die WEL in m'n tracking systeem zit.
Maar nu had ik toch echt het gevoel dat het een andere zending betrof die WEL in m'n systeem stond.
Dus ik gevraagd: "zou het kunnen kloppen dat je het opgestuurd hebt met tracking nummer 123456xxxx en niet 23456789 zoals bij ebay in het systeem staat? Krijg ik als antwoord: Nee, wij hebben je spullen gestuurd met tracking nummber 987654321. Ok. Dan is deze dus niet van jullie, dus niet ontvangen, ik open een case.
Volgens ebay: "je pakket is nog onderweg, hier is de tracking nummer, btw, hij heeft halverwege het nieuwe tracking nummer 1234568912 gekregen.
Dus ik een mailtje gestuurd: "ehh... blijkt dat ie toch van jullie is, volgens ebay is het toch jullie pakketje wat ik gekregen heb! Voortaan beter opletten, jullie hadden bijna een not recieved case aan je broek!"....
Mailtje terug: "ok, zullen we je je geld terug geven?" ik maar geantwoord: "ok, mij best.". Lief zijn en proberen te helpen houdt een keer op.
Update: Op licht negatieve feedback (met opmerking dat de tracking nrs nietkloppen): "We hebben contact gehad met de fabriek, zal niet meer gebeuren". Daarop heb ik geantwoord: Gezien het niet relevante antwoord op de feedback, voel ik mij gesterkt dat deze feedback terecht is. En dan, wat ik niet verwacht had: ok, thanks.
[Bericht gewijzigd door
rew
op dinsdag 31 december 2019 12:03:05
(11%)