Op 18 maart 2005 23:36:31 schreef shiptronic:
hebben we ook al een meeting tijd ??

elkaar ontmoeten lijkt me wel leuk maar wil er niet de hele dag staan wachten

dat van die tyd had ik al voorgesteld (beetje laat maar moest tot laat werken)

paar keer gekeken maar niemand gezien, maar moet eerlijk zijn heb er niet staan posten veel te ongeduldig met al dat mooie spul

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op ]

of mischien kleine naam kaartjes met CO logo die je uit print

herken je elkaar als je iemand tegen komt

Op 19 maart 2005 18:25:15 schreef KT88:
[...]
Mijn buit: Radio Bulletin jrg. '46 en '47 (wie kan me helpen aan nummers voor 1946, wink wink nod nod ?;-), 2 x

Ik mis zelf nog het februari nummer van 1946. Toevallig niet dubbel?

Jammer dat ik het gemist heb, morgen ook naar een beurs.
Beide ging ff niet.
Volgende keer ben ik er ook.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

KT88 had een kaartje op, heeft weinig geholpen, het was gewoon te druk en je zit toch met je snuit op de handel als je door de paden loopt.
Een ontmoetingspunt plus vaste ontmoetingstijden *en* zo een kaartje werken imho dan wel.

MvgEat

Op 19 maart 2005 22:03:45 schreef Rd12tf:
KT88 had een kaartje op, heeft weinig geholpen, het was gewoon te druk en je zit toch met je snuit op de handel als je door de paden loopt.
Een ontmoetingspunt plus vaste ontmoetingstijden *en* zo een kaartje werken imho dan wel.

MvgEat

Dat vind ik een goed id ;)
Wat voor kaartjes?

@STARTOURS G24T: wat ga je met die affiche doen??

Aan de muur hangen :P op me kamer heb zelfs nog ene pen gekregen van chris om me naam erop te ztten dus hij is min of meer gesigneerd :P

Op 19 maart 2005 22:09:49 schreef STARTOURS G24T:
Aan de muur hangen :P op me kamer heb zelfs nog ene pen gekregen van chris om me naam erop te ztten dus hij is min of meer gesigneerd :P

Ik was ook al van plan hem mee te nemen. Maar jij nam eerder inititief. Btw: ben je familie van IC ofzo?

Wat CO mist is een grafisch logo of vignet.Alleen CO volstaat niet, dat staat o.a. voor koolmonoxide!

Het zou iets duidelijk herkenbaars moeten zijn zoals ... (Ik ben daar niet goed in).

Ideen?

MvgEat

Op 19 maart 2005 22:00:33 schreef Hugo Welther:
[...]

Volgende keer ben ik er ook.

Had gehoopt dat je er nu ook was

ik denk dat het idd beter is dat de volgende keer een tijd word afgesproken zodat iedereen kan komen en kennis maken
en dan bij voorkeur bv rond 1 uur tegen die tijd zal iedereen er wel zijn en heeft iedereen om wat naar uit te kijken tenminste ik wel :P

Ook niet aan mij besteed |:(

Edit:
Was op die post van Rd12tf bedoelt.

[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]

Dit is toch een mooi logo

http://www.circuitsonline.net/images/logo.gif

Op 19 maart 2005 22:13:40 schreef High-Voltage:
[...]

Btw: ben je familie van IC ofzo?

Nee geen familie maar IC ( Niels )en ik kennen elkaar nu meer dan 15 jaar we zijn bijden opgegroeit met electronica en hebben veel geleerd van onze vindingen de reden dat wij het samen goed kunnen vinden heeft te maken dat wij bijde psychische problematiek hebben

verder zijn niels en ik altijd wel in voor een een of andere gevaarlijk project iets wat te maken heeft met veel kabaal een hoop licht en kapotte onderdelen het zal je dan ook niet verbazen dat er bij ons geregeld stoppen door vliegen niels is wat dat betreft echt een kei in het molesteren van apperaten en componenten

maar niels heeft ook een hele andere kant hij kan de meest rare dingen bedenken die dan vervolgens nog werken ook niels is in staat schema's te maken met een 100 tal ic's als hij wil we zijn dan ook vaak bezig bij mij thuis in mijn werkplek met een een of ander project verder liggen

niels en ik wat intresse betreft op gelijke lijn we hebben de zelfde gedachten over diverse zaken die dagelijks om ons heen gebeuren en delen vaak de zelfde meningen

we zijn dan wel geen familie maar ik zou geen bezwaar hebben als niels een broer(tje) van me zou zijn wat dat betreft zijn we gek genoeg

Op 19 maart 2005 22:25:30 schreef Hugo Welther:
Dit is toch een mooi logo

[afbeelding]

Ja Hugo die is heel mooi, maar niet grafisch genoeg .
Zoiets als die verguisde CO kerstboom bijvoorbeeld. Moet iets zijn wat op grotere afstand herkenbaar is dat wel.

MvgEat

zwarte achtergrond
rode circuits
gele online
???

Denk dat een rode clownsneus beter werkt :+

Stamp eens wat in elkaar en toon ons, weet je direct of het aanslaat ofniet...

Op 19 maart 2005 22:16:01 schreef Rd12tf:
Wat CO mist is een grafisch logo of vignet.Alleen CO volstaat niet, dat staat o.a. voor koolmonoxide!

Het zou iets duidelijk herkenbaars moeten zijn zoals ... (Ik ben daar niet goed in).

Ideen?

MvgEat

Zal mijn creativitijd eens de vrijeloop geven en dan KWW

( kieken wat wordt )

[ edit ]

Post em zodra ie klaar is

Eigenlijk vind ik het huidge tekstlogo best fraai, lekker simpel maar toch herkenbaar. Een identiteit als puur CO lijkt me niet zo handig aangezien er zoveel dingen zijn die men (kan) afkorten met CO.

Enne, hoe was die vlooienmarkt? Ik had helaas geen tijd om te gaan, maar ben wel benieuwd of we nu een nieuwe golf HF bouwsels gaan krijgen :)

FF snel eentje gemaakt poster voor Beurs heb ik het dan over zuo je ook het logo af kunnen halen

Co meeting Poster + logo

Ik hoop dat het was is tis ff snel gedaan het kan nog beter

Op 19 maart 2005 23:13:52 schreef STARTOURS G24T:
FF snel eentje gemaakt poster voor Beurs heb ik het dan over zuo je ook het logo af kunnen halen

Co meeting Poster + logo

Ik zou geen zwart op blauw gebruiken. Dit is van een afstandje erg slecht te lezen, kan dat kan lastig zijn als er opzoek bent naar het meeting punt.

De laatste link verwijzing klopt niet, circuitsonline.nl??

Achtergrond en voorgrond zo kiezen dat er een groot contrast verschil is. Geel met zwart bv.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

Wat is er mis met circuitsonline.nl Hugo?

Die doet het ook hoor :)
Al gebruik ik nogaltijd .net

Ik gebruik .nl sinds dat ik bij CO zit

Op 19 maart 2005 23:13:52 schreef STARTOURS G24T:

Co meeting Poster + logo

Het is in ieder geval beter dan mijn brouwsel. Ik had echter even weinig tijd en daarom snel wat in elkaar gedraaid en laten kopiëren naar A2-formaat. Ben het er wel mee eens dat het huidige logo weinig grafische elementen bevat (bovendien is lengte-breedte verhouding ook niet echt handig om op te nemen in poster).

Ik denk dat het wel handig is om te werken met een ontwerp dat ook z/w gekopieerd kan worden. Al iemand volgend jaar iets z/w in jpeg of pdf maakt, zorg ik wel dat het afgedrukt en opgehangen wordt.

btw. Het is www.circuitsonline.net en niet .nl