dat was sarcastisch bedoeld...

Op 2 april 2005 21:53:27 schreef nerdo:
[...]

das zielig voor de school ze hebbe al een server waarop staat : IBM ps/2 58 488SLC2 :p

(ze zijn weken besug gewest om dos met het netwerkt te laten comuniceren)

vergeleken met ons zit je in het nano-tijdperk, onze server(school) heeft een uptime van 5% :S

EDIT: oh dit is de 101ste post :)

ze zijn nog een beetje bezig met de draadloze router de software doetet nie helemaal:p

Op 2 april 2005 22:49:04 schreef nerdo:
ze zijn nog een beetje bezig met de draadloze router de software doetet nie helemaal:p

Software zal het wel doen, t zal meer een persoon op JOUw school zijn die alles SLOOPt

Op 2 april 2005 22:22:35 schreef Bertrix:
dat zijn mijn favoriete vakken

Als je 14 bent heb je nauwelijks al iets gezien van die dingen. Scheikunde kan je leren haten! Maar het is wel interesting, in het middelbaar is het nog eenvoudig tot ze beginnen met 'inleiding tot de scheikunde'

Op 2 april 2005 22:52:44 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Als je 14 bent heb je nauwelijks al iets gezien van die dingen. Scheikunde kan je leren haten! Maar het is wel interesting, in het middelbaar is het nog eenvoudig tot ze beginnen met 'inleiding tot de scheikunde'

organische chemie gehad in Zweden. Nu opniew dat leren (ik zat daar jaar hoger...)

BTW: TO was mijn absolute lievelingsvak, maar dat hebben we nu niet meer :(

Ik was altijd zeer slecht in scheikunde, ik kan geen enkele reactievergelijking goed vervolledigen, maar het interesseert mij wel enorm, vooral dan atoomstructuren, eigenschappen, en uiteraard nucleaire en quantumfysica (maar dat is dan weer fysica natuurlijk)

Op 3 april 2005 14:05:42 schreef Stefaan Van Slycken:
Ik was altijd zeer slecht in scheikunde, ik kan geen enkele reactievergelijking goed vervolledigen...

??? :S ???
Dat is gewoon lettertjes tellen en cijfertjes schrijven

Op 3 april 2005 15:27:19 schreef Berry:
[...]
??? :S ???
Dat is gewoon lettertjes tellen en cijfertjes schrijven

Uhm, redox reacties zijn toch iets anders dan lettertjes tellen en cijfertjes schrijven. Als je dat zegt ken je de basis van scheikunde nog niet.

Hmmm nucleaire fysica heeft wel scheikunde nodig. Dat quantummechanisch atoommodel is ook belangrijk in de chemie... Het zijn verweven wetenschappen.