nerdo
magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert
Op 2 april 2005 19:19:01 schreef nerdo:
op school de groep waar de server op zat er even uit gedraait, was LOL
Geen ups daar, ja, dan vragen ze erom!!! 
MvgEat
nerdo
Op 2 april 2005 19:46:37 schreef Rd12tf:
[...]Geen ups daar, ja, dan vragen ze erom!!!
MvgEat
idd was egt lol er werd gelijk omgeroepen: wil iemand van systeembeheer even naar de administratie komen? 
bdw zoon wom lijkt mij ook wel wat
ff een servertje bestellen bij Dell, HP ...
Doet u mij maar 10 gieg WOM erbij .... ALtijd handig voor als nerdo de stekker eruit haalt!
MvgEat
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Weinig pennetjes meer over na 50 keer in de voet te stoppen.
En die 6 Feet FAN (bijna 1,9 meter) op 1/2 inch geeft ook wel een aardige cooling
:)
een silicone verpakking om slechte ionen tegen te houden en goeie ioenen door te laten HaHa HiHi.
PMM (Post Mortem Memory)?????? FINO (First In - Never Out)PFRR
HIJ is wel GAAF
GR Richard
PS. Ik heb een boek van Signetics waar deze datasheets instaan, de goeie dan wel, maar dus wel zo'n ouwe uit de jaren 70.
Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
nerdo
Op 2 april 2005 21:46:31 schreef Evilest Aedolon:
Jaja, je bent een genie. Pik een idee van iemand anders en pas het dan lichtjes aan.
dat doet tog elk groot bedrijf
Op 2 april 2005 19:19:01 schreef nerdo:
op school de groep waar de server op zat er even uit gedraait, was LOL
Het programma SMBDie (om windows NT en later te laten uitvallen) 
nerdo
Op 2 april 2005 21:49:25 schreef Bertrix:
[...]Het programma SMBDie (om windows NT en later te laten uitvallen)
das zielig voor de school ze hebbe al een server waarop staat : IBM ps/2 58 488SLC2 
(ze zijn weken besug gewest om dos met het netwerkt te laten comuniceren)
[Bericht gewijzigd door nerdo op ]
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Op 2 april 2005 21:46:20 schreef Bertrix:
ZTP Microprocessor -> extra kostenbesparingZPT=Zero times programmable
Dat bestaat al en heet een mask-rom.
Evilest Aedolon
Op 2 april 2005 21:53:27 schreef nerdo:
[...]das zielig voor de school ze hebbe al een server waarop staat : IBM ps/2 58 488SLC2
Laat me raden. Je bent 24, zit in het 3de middelbaar omdat je iedere keer onvoldoende had op talen?
Op 2 april 2005 22:00:25 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Laat me raden. Je bent 24, zit in het 3de middelbaar omdat je iedere keer onvoldoende had op talen?
ik haat frans, maar verder...
nerdo
Op 2 april 2005 21:53:27 schreef nerdo:
[...]das zielig voor de school ze hebbe al een server waarop staat : IBM ps/2 58 488SLC2
vergeleken met ons zit je in het nano-tijdperk, onze server(school) heeft een uptime van 5% 
EDIT: oh dit is de 101ste post 
nerdo
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Op 2 april 2005 22:49:04 schreef nerdo:
ze zijn nog een beetje bezig met de draadloze router de software doetet nie helemaal:p
Software zal het wel doen, t zal meer een persoon op JOUw school zijn die alles SLOOPt
Evilest Aedolon
Op 2 april 2005 22:22:35 schreef Bertrix:
dat zijn mijn favoriete vakken
Als je 14 bent heb je nauwelijks al iets gezien van die dingen. Scheikunde kan je leren haten! Maar het is wel interesting, in het middelbaar is het nog eenvoudig tot ze beginnen met 'inleiding tot de scheikunde'
Op 2 april 2005 22:52:44 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Als je 14 bent heb je nauwelijks al iets gezien van die dingen. Scheikunde kan je leren haten! Maar het is wel interesting, in het middelbaar is het nog eenvoudig tot ze beginnen met 'inleiding tot de scheikunde'
organische chemie gehad in Zweden. Nu opniew dat leren (ik zat daar jaar hoger...)
BTW: TO was mijn absolute lievelingsvak, maar dat hebben we nu niet meer 
Ik was altijd zeer slecht in scheikunde, ik kan geen enkele reactievergelijking goed vervolledigen, maar het interesseert mij wel enorm, vooral dan atoomstructuren, eigenschappen, en uiteraard nucleaire en quantumfysica (maar dat is dan weer fysica natuurlijk)
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Op 3 april 2005 14:05:42 schreef Stefaan Van Slycken:
Ik was altijd zeer slecht in scheikunde, ik kan geen enkele reactievergelijking goed vervolledigen...
???
???
Dat is gewoon lettertjes tellen en cijfertjes schrijven
Evilest Aedolon
Op 3 april 2005 15:27:19 schreef Berry:
[...]
??????
Dat is gewoon lettertjes tellen en cijfertjes schrijven
Uhm, redox reacties zijn toch iets anders dan lettertjes tellen en cijfertjes schrijven. Als je dat zegt ken je de basis van scheikunde nog niet.
Hmmm nucleaire fysica heeft wel scheikunde nodig. Dat quantummechanisch atoommodel is ook belangrijk in de chemie... Het zijn verweven wetenschappen.