Electronische grappen

Dat zal zeker werken ja, maar het leuke aan zo'n TTL ding is dat je een frequentiezwaai van een paar honder procent kan hebben als het moet. Dan kan je dus meteen de hele FM, en maar ook verder alles pakken. Maar je zal wel meer moeten versterken, omdat je vermogen verder wordt verdeeld.

Free the whales!

haha, de hele fm band lijkt me een beetje onnodig(hoewel dat soms ook wel leuk kan zijn) maar het gaat me in de eerste plaats om het kunnen afstemmen op een bep. zender.

en waarom zou je de batterij niet meer gebruiken? word ie ook niet meer 'portable'

[Bericht gewijzigd door MAH op donderdag 24 maart 2005 18:14:42

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
klein is fijn

Moderator

Op 24 maart 2005 18:12:47 schreef MAH:
en waarom zou je de batterij niet meer gebruiken? word ie ook niet meer 'portable'

Omdat een adapter veel mooiere 50Hz harmonischen geeft.>:)

Als je dat ding portable wil laten, dan kan je wel de microfoon eruit halen, dan krijg je de radio helemaal stil.

Of je hangt de toongenerator van de site aan de ingang, zal ook wel een leuk effect geven.:D

of zo'n chipke om white noise te maken...

ik heb gehoord dat men indertijd op bepaalde cursussen Tv-herstelling de cursist achter een TV zette met een spiegel ervoor (om het beeld te zien) en ze dan de fout liet vaststellen. Men had de polariteit van de horizontale omgekeerd zodat het beeld gespiegeld stond, maar doordat de cursisten in een spiegel naar dat beeld keken hadden de meesten niet door wat de fout was.

Haha! Write only memory (WOM) hoe verzin je het!!
Hilarische tekst :D

MvgEat

free_electron

Silicon Member

wahaha. die had ik lang geleden al eens gezien. ik meen mij te herinneren dat Daa ding origineel komt van Robert Noyce.

Bob Pease is ook zo een enfant-terrible. Die kerel werkt voor National semiconductor.
Je moet eens datasheet an LH0031 en LH0032 googlen.

Dat is een Fast en Damn Fast opamp. zo stond ie vroeger in de databoeken van national semiconductor gecatalogeerd Damn Fast opamp. ding is dan ook snel.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

en welke grappen hebben jullie gisteren op 1 april uitgehaald (die met elektronica te maken hebben)

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

op school de groep waar de server op zat er even uit gedraait, was LOL

magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert

Op 2 april 2005 19:19:01 schreef nerdo:
op school de groep waar de server op zat er even uit gedraait, was LOL

Geen ups daar, ja, dan vragen ze erom!!! :D

MvgEat

Op 2 april 2005 19:46:37 schreef Rd12tf:
[...]

Geen ups daar, ja, dan vragen ze erom!!! :D

MvgEat

idd was egt lol er werd gelijk omgeroepen: wil iemand van systeembeheer even naar de administratie komen? :p

bdw zoon wom lijkt mij ook wel wat

magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert

ff een servertje bestellen bij Dell, HP ...
Doet u mij maar 10 gieg WOM erbij .... ALtijd handig voor als nerdo de stekker eruit haalt!

MvgEat

Amateur19

Overleden

Weinig pennetjes meer over na 50 keer in de voet te stoppen.

En die 6 Feet FAN (bijna 1,9 meter) op 1/2 inch geeft ook wel een aardige cooling :):)

een silicone verpakking om slechte ionen tegen te houden en goeie ioenen door te laten HaHa HiHi.

PMM (Post Mortem Memory)?????? FINO (First In - Never Out)PFRR

HIJ is wel GAAF

GR Richard

PS. Ik heb een boek van Signetics waar deze datasheets instaan, de goeie dan wel, maar dus wel zo'n ouwe uit de jaren 70.

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert

ZTP Microprocessor -> extra kostenbesparing

ZPT=Zero times programmable

Jaja, je bent een genie. Pik een idee van iemand anders en pas het dan lichtjes aan.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 2 april 2005 21:46:31 schreef Evilest Aedolon:
Jaja, je bent een genie. Pik een idee van iemand anders en pas het dan lichtjes aan.

dat doet tog elk groot bedrijf

magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert

Op 2 april 2005 19:19:01 schreef nerdo:
op school de groep waar de server op zat er even uit gedraait, was LOL

Het programma SMBDie (om windows NT en later te laten uitvallen) :)

Op 2 april 2005 21:49:25 schreef Bertrix:
[...]

Het programma SMBDie (om windows NT en later te laten uitvallen) :)

das zielig voor de school ze hebbe al een server waarop staat : IBM ps/2 58 488SLC2 :p

(ze zijn weken besug gewest om dos met het netwerkt te laten comuniceren)

[Bericht gewijzigd door nerdo op zaterdag 2 april 2005 21:55:25

magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert

Op 2 april 2005 21:46:20 schreef Bertrix:
ZTP Microprocessor -> extra kostenbesparing

ZPT=Zero times programmable

Dat bestaat al en heet een mask-rom.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op 2 april 2005 21:53:27 schreef nerdo:
[...]

das zielig voor de school ze hebbe al een server waarop staat : IBM ps/2 58 488SLC2 :p

(ze zijn weken besug gewest om dos met het netwerkt te laten comuniceren)

Laat me raden. Je bent 24, zit in het 3de middelbaar omdat je iedere keer onvoldoende had op talen?

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 2 april 2005 22:00:25 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Laat me raden. Je bent 24, zit in het 3de middelbaar omdat je iedere keer onvoldoende had op talen?

ik haat frans, maar verder...

Bij mijn vooral wiskunde, scheikunde en natuurkunde daarom wil ik graag sociaal werker worden

magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert