Goedkoop uit China bestellen vanaf 2021 voorbij

bprosman

Golden Member

iemand in mijn account ingelogged

Paypal heeft al jaren 2-Factor Authentication

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 11 juli 2021 09:03:46 schreef MGP:
[...]
Hoe doe je dat?

Ik heb een rekening bij Paypal en die is aan niets gekoppeld, als ik iets koop stort ik eerst het geld op die rekening via Bancontact, er staat altijd tussen de 0 en 10E op de rekening om ze open te houden en kan ten alle tijd het geld terug op mijn rekening schrijven en de boel afsluiten.

Zo doe ik het ook.

Op 11 juli 2021 10:23:13 schreef BenI2C:
[...]

Zo doe ik het ook.

Misschien dat het aan mijn zakelijke rekening ligt, maar ik moest er een bankaccount of creditcard aan koppelen. Het ging niet zonder.

Ik doe het via creditcard al jarenlang (Mastercard), nog nooit problemen gehad.
Als ik iets koop of betaal met PayPal krijg ik eerst een sms op mijn telefoon. Of ik het bedrag en overschrijving wil toestaan.
Ik krijg dan een code die ik bij PayPal zelf moet invullen om te kunnen betalen. Dit binnen de korte tijdsperiode!

Hier kan er weinig mis mee gaan, bij bedragen vanaf 300 euro moet ik zelfs nog bij mastercard via de bank de overschrijving naar PayPal toestaan. Dit via de kaartlezer van de bank waarbij je dan ook nog je pincode moet ingeven. Ook hier weer met bepaalde tijdsperiode.

PayPal zorgt dat je je geld terug krijgt bij niet levering of iets dergelijks, bij mastercard zelf verzekerd tegen fraude waarbij je je geld terug krijgt.

Gebruik geen visa meer dus, ga over op mastercard voor dezelfde voorwaarden waarbij je dan automatisch beschermt bent tegen frauduleuze aankopen met je creditcard. Dit kost je niks meer dan Visa.
Ga je op reis? Bij betaling met mastercard heb je dan automatisch een reisverzekering.

Je moet al die opties in PayPal wel aanvinken en toestaan natuurlijk.