Ik heb een poging gedaan om een afbeelding in de sig te zetten met [ i m g ] maar dit lukt niet, ik heb dan met "Icon URL" gedaan, ook geen resultaat...

het gaat over deze PNG:
http://aful.org/images/patent_banner.png
http://aful.org/images/patent_banner.png

Volgens mij is het maar prima dat dat niet mogelijk is anders zou het zo druk aan je ogen worden als iedereen pics en banners erin gaat zetten...

Volgens mij vind ik helemaal niet zo erg dat het niet lukt ;)

ik krijg t ook niet voor elkaar om een plaatje onder mn naam te krijgen, ook niet met [im g]hhtp://www.restvanaderesvanmijnplaatje.iets[/im g]

Ik vind het ook helemaal niet erg dat dat niet lukt, ik heb bij mijn eigen fora net overal foto's in sigs geblokkeert! Deze foto's trekken namelijk meer de aandacht dan het eigenlijke bericht!

(Dit is natuurlijk expres geblokkeert om de redenen die ik aangeef!)

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

Ik kan me vagelijk herinneren dat er wel eens iets over avaters gezegd is.

Maar ik geef ook de zeer sterke voorkeur aan CO zoals het is, zonder allerlei vervuiling. :)

daar zit wat in

@ ives, en waarom heb je hier dat wel een plaatje? en nog wel een bewegende?

Omdat er een verschil is tussen de kolom waarin de namen en sigs staan en de kolom met de berichten. Meestal lees ik de namen van personen niet eens als ik hun berichten lees.

Vind je het plaatje in men avatar afleidend?? Want dan verander ik het gewoon, ik heb nog tonnen avatars! :)

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

dit is niet mogelijk, en zal ook nooit mogelijk worden.
het is regelrechte forumvervuiling. sommige signatures zijn al op het randje....

ik doelde niet op een plaatje in mijn signature maar een onder mijn naam.

@ ives: afleiding valt wel mee.

hoe zet je dan een afbeelding onder je naam? en ik zie niks bij ives

moet je aanzetten bij je gegevens.
jij ziet ook bij je eigen naam geen plaatje, ik wel.

Die kan je gelukkig uitzetten. In dit venster de optie "Laat icons zien in Forum" aanvinken.
Zit ook wel eens andere fora te lezen, en je wordt inderdaad helemaal gek van die plaatjes in de signatures, meestal zijn de signatures 2 keer zo groot als het bericht waar het om ging.:+

Op 23 april 2005 19:56:58 schreef Bertrix:
Ik heb een poging gedaan om een afbeelding in de sig te zetten met [ i m g ] maar dit lukt niet, ik heb dan met "Icon URL" gedaan, ook geen resultaat...

das nie erg. ik wil WEL ePatenten !. is geld mee te verdienen verdorie. leuke bijverdienste hoor ! (check tagline :-) )

al met al krijg ik nog geen plaatje onder mn naam...

gewoon gaan naar http://imageshack.us/index3.php en bestand ingeven, dan hosten. Nu krijg je een aantal links. Neem de onderste, dit is de achtste denk ik(Direct link to image).
Plakken bij icon URL en de bullen moeten werken!

Groeten Koen

PS. bij sommige foto's krijg je andere en soms minder URL's.

Bertrix, zet deze URL maar in je profiel en 't moet werken!

http://img213.echo.cx/img213/8615/patentbanner7fj.png

en met het goeie oude upload archief? hoe moet t dan? (wil me niet nodeloos ook bij imageshack aanmelden, nog een wachtwoord te onthouden!

en als we het nou eens gaan verbieden?

Idd, zo is het mooi overzichtelijk.
Al die irritante plaatjes...

Van mij mag CO blijven zoals het nu is.
Ik vind de uitstraling goed passen bij een serieus forum met serieuze onderwerpen.
Plaatjes laten het forum afzakken naar het niveau van schreeuwerige forums met te veel gebral waar er al veel te veel van zijn. Waarmee ik uiteraard NIET wil zeggen dat elk forum met plaatjes een schreeuwerig forum is.

CO: lekker houden zo; Top!

idd helemaal mee eens. Die plaatjes zijn twee keer leuk, maar het wordt zo onoverzichtelijk. Je krijgt altijd van die mensen die er dan bijvoorbeeld 20 onder elkaar zetten. Dat is toch vrij irritant.

Maar over plaatjes gesproken: kan het trouwens worden veranderd dat de maximale resolutie van plaatjes 640 bij 480 ofzo is? Als er in een topic zo'n plaatje van bijvoorbeeld 2200 breed word ingevoerd leest dat zeer irritant. Nou weten de vaste bezoekers wel hoe ze het klein moetn maken, maar niet iedereen. Het lijkt mij een goed idee om dan wel het plaatje aanklikbaar te maken, zodat je wel makkelijk het grote plaatje kan zien.

Breedtebeperking van plaatjes:
Ook helemaal mee eens!

ja smalle plaatjes: prima, anders leest t zo rot.

maar plaatjes onder namen moeten kunnen hoor, maar dan wel maar 1.

en niet dat er dan ook nog bij komt te staan: junior member, 4 sterren ofzo, dat maakt t schreeuwerig.

CO is goed zo, alleen die breedtebeperking nog.

en die plaatjes onder namen moeten ook wel netjes bllijven, niet dat iemand er van die plaatjes op gaat zetten die 18+ horen te zijn (beter helemaal verboden).

(lang niet iedereen is hier 18+ volgens mij)

mischien ook een lengtebeperking voor signatures?