veiligheids schakelingen

beste leden ,
is er eventueel iemand die weet waar de start veiligheidsschakelingen zitten , van een maaitractor TORO 16-44 HXL .alvast dank

de stoelschakelaar heb ik ondertussen al gevonden maar naar het schijnt moeten er nog zijn , alvast dank

Op pagina 28 van de link die KlaasZ voor je heeft vermeld staat het schema, daar zijn meerdere veiligheidsschakelaars op te vinden.

Statistics are like a bikini: What they show is suggestive, but what they hide is vital.

op het schema zie ik ze inderdaad staan , maar waar zitten ze hé dat vraag ik me af
,
alvast dank

mel

Golden Member

Veiligheisgordel kan ook nog.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Arco

Special Member

maar waar zitten ze hé dat vraag ik me af

Lijkt me voor de hand liggend...
'Neutral' switch zit aan de schakelhefboom, remswitch aan rempedaal en handrem...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
M-i-c-h-e-l

Golden Member

Vanwaar je vraag?
Ga je de trekker van je buurman vannacht verplaatsen? >:)

Anoniem

Via volgende link vindt u de "exploded views" (Nederlandse naam ontglipt mij even).

https://www.partstree.com/search/?type=model&term=71196+16+44hxl+t…

Afhankelijk van serienummer zijn er verschillende versies maar voor zover ik kan zien zijn is de positie van de schakelaars bij allemaal hetzelfde, best zelf nog controleren aan de hand van uw serienummer want ik ben nog niet goed wakker.

Volgens mij zijn de schakelaars die u zoekt nummer 19 (2x) in volgende tekening:

Arco

Special Member

'Exploded' wordt meestal vertaald met 'opengewerkte' (behalve bij bommen e.d. :) )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Anoniem

Dank u, die term was ik dus naar op zoek.

beste opruiming ,
van harte bedankt voor de tips en de uitleg ,en uiteraard de bijgevoegde tekening , groetjes pat