dankjewel

Anoniem

Aan de moderators, een heel goed idee te werken aan een site waar je gewoon iets kan schrijven en tegenschrijven. Ik heb een paar topics gedaan. En enkele heel interessante phrases opgedaan. Dus echt iets wat in mijn leven ietsje veranderd. Daarvoor mijn dank. Groeten, Alwies

Inderdaad zeer nuttig en sociaal. Ik heb hier een paar zeer nuttige reparatietips gehad die me een hoop geld bespaard hebben.

Uiteindelijk gaat er gewoon om elkaar te helpen en gewoon eens te kletsen met een mede-vakgenoot.

Uitmuntende site. En het bewijs dat "content matters".

rob040

Golden Member

???
Ik heb vast iets gemist, maar waar gaat het over?

Alex P

Golden Member

Mensen die blij zijn met deze site (dat ben ik eveneens) en dat even kwijt willen. Mooi toch?

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.
pa3gws

Golden Member

Zeker nuttig en sociaal ik lees hier met veel plezier en vaak leer ik ook nog wat. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Mag ik er voorzichtig aan toe voegen dat het naar mijn mening de gebruikers zijn die CO maken wat het nu is.

Heeft al heel wat gesloopt en er soms iets van geleerd.
rob040

Golden Member

Op 18 maart 2023 17:03:30 schreef Alex P:
Mensen die blij zijn met deze site (dat ben ik eveneens) en dat even kwijt willen. Mooi toch?

Ah, op die manier... Kwartje valt nu pas, dacht aan wat nieuws.

Op 18 maart 2023 17:34:35 schreef jeronimo2003:
Mag ik er voorzichtig aan toe voegen dat het naar mijn mening de gebruikers zijn die CO maken wat het nu is.

Natuurlijk hebben ook de moderators wel enige verdienste ;) Om maar te zwijgen van die ene dappere die moederziel alleen de onderliggende machinerie aan de praat houdt.

RAAF12

Golden Member

Met wat doneren zorg je ervoor dat de site in de lucht blijft.